Mä tykkäsin tästä tokasta jaksosta. Kiva saada sarjaan positiivinen ja sympaattinen hahmo kuten Ezekiel, vaikka ei tiedä, mitä tosta paljastuu. Tai jos ei paljastu niin hyviksen lähtöä on sitten sitäkin ikävämpi seurata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä siinä Darylin nähtäville jätetyssä valokuvassa muuten oli minkä jälkeen kyynelehti jonkin verran? Meni itseltä ohi jaksoa katsoessa.
Minkähän se Michonne oikein löysi savuavana? Viimeisten minuuttien aikana jokin näytti lentelevän taivaalla, kun miekkamuija oli siinä auton katolla. Sitten tämä havahtui ja kääntyi katsomaan taivaalle, ihan kuin jotain olisi pudonnut? No oli mitä oli, mutta itsellä kävi hetken mielessä että sotketaanko ufotkin mukaan sarjaan. :D
Neganhan on nerokas hahmo, joka manipuloi ja aivopesee ihmisiä. Mietinkin tuossa, että varmaan edellinen ammatti ollut Neganilla psykologi tms, kun handlaa aivopesut noinkin hyvin ja by the book. Ei kai se ole hulluutta ja/tai pahuutta jos johtaa omaa ryhmäänsä ja "kansaansa" parhaalla mahdollisella tavalla, jonka osaa ja tietää.
No toi "läppä läppä" sattui olemaan koko sarjan ja vuoden parhaat tv repliikit ja nimenomaan koska Rick sai anoa armoa eikä leikannut kättä.Itseäni alkaa kyllästyttää kun kaksi jaksoa on ollut sitä pelkkää Neganin uhoamista. Se eka jakso varsinkin, koko tunti meni siihen kun se heilutteli sitä mailaansa ja mietti kenen pään hakkaa seuraavaksi. Sitä paitsi jos se oikeesti olisi noin sadisti mitä siitä koitetaan tehdä ni kyllä Rick olisi joutunut sen poikansa käden leikkaamaan. Meni vähän maku kun se menikin sit niin että "läppä läppä"..
Mä luulin et se vetää sen käden irti, kunNo toi "läppä läppä" sattui olemaan koko sarjan ja vuoden parhaat tv repliikit ja nimenomaan koska Rick sai anoa armoa eikä leikannut kättä.
Mä luulin et se vetää sen käden irti, kunsarjakuvissahan se on Rickiltä veke ja olisi voinut kuvitella sarjantekijöitä jotain tämmöstä muokkausta? Vai lähteeköhän Rickiltä tässä kaudessa käsi? En jotenkin uskois..