The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sisar sarja Fear the Walking Dead on mielestäni parempi. Katsoin juuri hbo:lta kaikki tulleet jaksot (3 kautta), ja kyllä jäin odottamaan 4 tuotantokauden alkamista huhtikuussa. Suosittelen jos TWD:stä pitää.

Mielestäni ollut sarja taas parempaan päin nyt tauon jälkeen. En toki väitä, että se taso vieläkään huikean korkealla olisi, mutta ei ole sellaisia katsoessa ärsyttäviä hetkiä tullut nyt muutamaan jaksoon.

Lopetin seuraamisen viime kauteen. Niin paskaa.. Näkis ees vähän vaivaa kässärin suhteen.. Tästä sarjasta kun olis pyrkiny tekemään mahdollisimman realistisen olis voinu olla tosi kova. Nyt homma pyörii lähinnä surkean draaman ympärillä. mut joo en tuu tänne enää negaamaan, jatkakaa ;)

Eikö ne nyt oikeesti keksinyt parempaa jatkoa tolle sarjalle... Kaipa tota on nyt silti katottava jatkossakin vaikka taso on laskenut ihan älyttömästi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En nyt tiiä onko tää spoiler, mutta...

Ilmeisesti seuraava kausi tulee olemaan viimeinen kausi Andrew Lincolnille. Jos toi sarja on jo muutenkin tehnyt kuolemaa tässä parit viime kautta niin nyt se tulee viimeistään kuolemaan. Mun mielestä ei tota sarjaa kannattaisi enään jatkaa, jos Andrew lopettaa.

En nyt tiiä onko tää spoiler, mutta...

Ilmeisesti seuraava kausi tulee olemaan viimeinen kausi Andrew Lincolnille. Jos toi sarja on jo muutenkin tehnyt kuolemaa tässä parit viime kautta niin nyt se tulee viimeistään kuolemaan. Mun mielestä ei tota sarjaa kannattaisi enään jatkaa, jos Andrew lopettaa.
ihan hyvä vaan, sarjahan on ollut aika paska jo viimeiset kuusi kautta.

Jaksaako vielä joku katsoa tätä? 9. kausi alkoi Foxilla viime viikolla. Itse olen katsonut vasta edellisen maanantain avausjakson enkä eilistä, mutta ei nyt ensimmäisen jakson perusteella vielä ihan kauheasti lähtenyt. Itse vaan sen verran jääräpää näiden kanssa, että ei haluaisi aloitettua sarjaa kesken jättää. Ainakaan kun sitä on jo kahdeksan kauden verran tuijottanut.

Itse vaan sen verran jääräpää näiden kanssa, että ei haluaisi aloitettua sarjaa kesken jättää. Ainakaan kun sitä on jo kahdeksan kauden verran tuijottanut.
Sama. Haluaisi tietää miten tarina ns. Päättyy.
Tokihan tässä tapauksessa se elämä tulee olemaan taistelua loppuun asti. Mutta varmasti joku jossain kiinnostuisi siitä mikä tähän johti.
Takapakkia tulisi vielä elämisen kanssa, kunhan sponsorienkin autoista alkaa huoltovälit paukkumaan jne. Stendareista loppuu kaasut ja tulitikut on loppu jne jne.

Pakko tota on nyt katsoa, kun mullakin on just se, että haluun tietää miten toi koko sarja loppuu. Onhan tossa tulossa todennäköisesti ihan mielenkiintoisia juttuja ehkä jopa tällä kaudella?
kuiskaajat on varmaan tällä kaudella tulossa. Ite on sarjakuvia lue, mutta ilmeisesti ne on jotain sellasia kavereita ketkä esiintyy zombien kanssa ja esittää ns kuolleita. Niitä on itseasiassa viime kaudella jo nähty jos on ollut todella tarkkana :D

Jotenkin semmonen fiilis, että toi sarja tulee vaan menemään vielä enemmän alaspäin, kun Rick ei oo enään mukana kuvioissa.

Ilmeisesti kolmea elokuvaa ollaan puuhaamassa.

Rick olisi kai elokuvien pääosassa. Ajallisesti ne sijoittuisivat kai tähän ysikauden viitosjakson lopussa nähtyyn 5-6 vuoden aikahyppyyn. Tässä viimeisessä jaksossa oli minusta pitkästä aikaa vähän tarttuvampaa draamaa ja kerrontaa. En tiedä. Mua vähän mietityttää, miten Rickin hahmo enää saadaan uskottavasti kiinnostumaan asioista. Se on menettänyt jo ihan kaiken. Tai miten hän on 6 vuotta ainakin poissa kuvioista etsiytymättä takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom