The Ultimate Fighter JIMille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Melkeen sorruin ja The Ultimate Fighterin seuraava jakso lähti imuun mutta peruin sen tunnontuskissani. Hyvää kannattaa odottaa eikös vaan? Hirveesti himottais lukea noita spoilereitakin :D Voi damn.

Tsekkasin ekaa kautta parin jakson ajan telkusta jonka jälkeen en enää jaksanut venailla viikkoa uutta jaksoa, nyt jo menossa 3 kausi:D

Vaikee löytää complete seasoneja joilla ois tarpeeks seeduja -.- 5 löyty onneks.

Ainii, kerron täss vielä tän jutun minkä luin FightSportista, eli sarjaa jatketaan vuoteen 2012 asti, FS arvaili että viimeseks seasoniks tulee 16. Meikä ainaki oottaa innolla ^^

Ainii, kerron täss vielä tän jutun minkä luin FightSportista, eli sarjaa jatketaan vuoteen 2012 asti, FS arvaili että viimeseks seasoniks tulee 16. Meikä ainaki oottaa innolla ^^

Siinä tapauksessa mun elämästä tulee pitemmäksikin aikaa yhtä juhlaa, olenhan vasta kaudessa nro 1 :hyper:

Olen katsonut itse nyt 1-3 kaudet 4 kausi tulossa kovaa vauhtia koneelle :) Mutta 5kautta en ole löytäny enkä 6

Melkeen sorruin ja The Ultimate Fighterin seuraava jakso lähti imuun mutta peruin sen tunnontuskissani. Hyvää kannattaa odottaa eikös vaan? Hirveesti himottais lukea noita spoilereitakin :D Voi damn.

Hehe, itsekin katsoa kitkuttelen Jimin tahtiin, vaikka "kaikki mulle heti nyt"-mentaliteetti välillä tuppaa iskeä. Pitäisi tosin joku hakukone hommata tähän masiinaan, mikäli meinaa ennakoida sarjan suhteen. Anyway, koukuttava sarja. Eipä ole montaakaan ohjelmaa, joita tulee tv:stä seurattua, tästä saa nähtävästi hupia pitkäksi aikaa.

Ennakkoon joutuu veikkaa, et hyvin tulee pärjää Nathan (mikäli voi jatkaa nilkan takia, ukko muuten kuin kivestä veistetty), Diego (vakuuttava Karelexista vastaan), Forrest (tähän mennessä ollut takavasemmalla mut pahan oloinen ukko, fanittanut alusta asti). Lebenista vaikea sanoa, puheet on kovat mut Koscheckilla nähtävästi menestyksekäs painitausta, joten hänkin voi mennä pitkälle, tämän päiväinen matsi sen näyttää.

Kyllä on kutkuttava toi Chris vs. Josh. Olin viime jaksoa ennen vielä Joshin kannustusjoukoissa mut nyt täytyy sanoa että oli niin kusipäistä touhua Joshilta että pakko toivoa Chrisin voittoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä on kutkuttava toi Chris vs. Josh. Olin viime jaksoa ennen vielä Joshin kannustusjoukoissa mut nyt täytyy sanoa että oli niin kusipäistä touhua Joshilta että pakko toivoa Chrisin voittoa.

Samaa mieltä. Ei se Josh oikein vaikuta ottavan sitä hommaa yhtä vakavasti kun Leben. No, se nähdään kymmenen aikoihin :rock:

Jännittävää... IIK! Today is THE day :hyper:

Ei malttais töissäkään olle kun niin odotan iltaa, haluan nähdä kun Lebenillä lätty lätisee! Parin jakson perusteella Koscheck on hieman ylimielinen kaveri eikä sen puoleen ainakaan meikäläisen suosikki ole mutta kyllä mä haluan nähdä sen hoitavan Lebenin ulos.

/me laskee tunteja

Hei Daa ihGut. Ettex kässää et tää siison one on ihan out juttu jo. Tru fanit tsekkaa jo siison sevenia. Ihguux hei vähän! :hyper:

Nii, ei se tarvii voittaa matsei 200-0 et ois kuuluisa. Riittää et nousee autost ilman pikkuhousui.

En kyl suosittelis.

:offtopic: Ei ainakaan miespuolisena

Jos oikein muistan niin tänään tuleva on kuudes jakso. Ohjelma alkoi to 06.03.2008 joten siitä tähän päivään laskin. Itselläni parit jaksot jääneet välistä kun on typeryyksissäni tajunnut/muistanut koko asiaa tuossa alkupäässä.

Totta että Leben on vähän monikasvonen persoona, mutta VITUTTAA toi Koscheckin mattoonvienti ja runkkaus siinä. Vaikka oli käytännössä 10 minuuttia sen päällä niin ei se mitään kunnon iskuja kyllä saanu aikaseks. Leben meinas saada lukkojakin aikaseks. Paskaa mitä paskaa. Nyt pitää siirtyä sen Stephanin kannattajaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom