The Ultimate Fighter JIMille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä tähän ketjuun on aivan turha pistää mitään spoilereita ja riitoja aiheen tiimoilta, koska tässä ketjussa, kuten kejukin sanoo, edetään JIMTV:n mukaan. OKEI?

EDIT: Lewdin toimitus huom.: Ei siis koskien pikkusiskojen iskukykyisyyttä, vaan JIM:ltä tulevaa The Ultimate Fighter- kautta ;)

Katoin eilen uusintana viime viikon jakson. Pakko siirtyä Lebenin dissaajien kuoroon. Kyllä mä sen käsitän että voiton jälkeen voi pari kyyneltä tirauttaa mutta aivan hemmetin noloa ja säälittävää ruveta poraamaan kun häviää. Ja sitten kun sitä itkua kesti sieltä kehästä sinne nurmikolle, ja ties kuinka kauan. Varmaan tuli jo nestehukkakin kun kyynelehti niin voimakkaasti. Siis kyllä mies saa itkeä ,eikä sitä aina tarvitse tehdä edes salata, mutta on se nyt kumma ettei tuollaisessa turnauksessa kestä hermot yhtään.
Buhuhuu, te ette halua kuin tylsiä ottelijoita UFC:n buhuhuu:D

Minä kanssa ihmettelen tätä ininää. Voittoahan siellä häkissä haetaan, ei näyttävää matsia. Koscheckilla oli vaan parempi taktiikka. Jos jätkä tietää että on paskempi pystyssä ja parempi matossa niin mitä vitun järkeä sen olisi ollut yrittää ratkaisua pystyssä? Pakkikisen asiantuntijat olisi varmaan menneet vaan leuka ojossa päin, ja tippuneet 0.5;ssä sekunnissa. Tylsä matsi mutta voitto tuli ja se on tuossa vaiheessa pääasia. Minun mielestä ennemminkin Lebeniltä paska matsi. Viimeistään tokassa erässä sen olisi vaan kannattanut mennä päin kuin raivohärkä nyrkit ja jalat heiluen, eihän siinä ollut enää mitään hävittävää.

Kotisohvalta kaikki tietysti on helpompaa.

Minä kanssa ihmettelen tätä ininää. Voittoahan siellä häkissä haetaan, ei näyttävää matsia. Koscheckilla oli vaan parempi taktiikka. Jos jätkä tietää että on paskempi pystyssä ja parempi matossa niin mitä vitun järkeä sen olisi ollut yrittää ratkaisua pystyssä? Pakkikisen asiantuntijat olisi varmaan menneet vaan leuka ojossa päin, ja tippuneet 0.5;ssä sekunnissa. Tylsä matsi mutta voitto tuli ja se on tuossa vaiheessa pääasia. Minun mielestä ennemminkin Lebeniltä paska matsi. Viimeistään tokassa erässä sen olisi vaan kannattanut mennä päin kuin raivohärkä nyrkit ja jalat heiluen, eihän siinä ollut enää mitään hävittävää.

Kotisohvalta kaikki tietysti on helpompaa.

Tämähän on niin totta. Ihme naukumista tylsästä matsaamisesta. Jos pelissä on vaikkapa 100000$ niin rupeasko joku ajattelemaan että nyt pitää vaan näyttää hyvälle. Ei väliä kuinka matsissa käy. Se on ihan sama miten voittaa kunhan voittaa. Kaikki toimii rahasta, rakkaudesta urheiluun kuuluu sarjaan :anssi:

Näyttävillä ja mielenkiintoisilla matseilla häviämälläkin saadaan paljon helpommin uusia matsaamismahdollisuuksia kuin tylsällä voitolla. UFC on bisnestä ja Dana on itsekin sanonut että häviö ei haittaa jos matsi on ollut mielenkiintoinen.

Näyttävillä ja mielenkiintoisilla matseilla häviämälläkin saadaan paljon helpommin uusia matsaamismahdollisuuksia kuin tylsällä voitolla. UFC on bisnestä ja Dana on itsekin sanonut että häviö ei haittaa jos matsi on ollut mielenkiintoinen.

TUFin voittaja kuitenkin sen sopparin saa ottelee sitten miten tylsästi tahansa. Siinä mielessä voitto on aina voitto. Sitten voi pompata maineeseen myös jollain muulla ansioilla kuten esim. Lesnar, Kimbo ym. TUFissa kuitenkin tärkeintä on voitto, keinolla millä hyvänsä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Jep, sieltä se tuli! Randleman ja Baroni esim. laittaa aina hyvän esityksen pystyyn ja koskaan ei tiedä mitä herrojen matsissa tapahtuu. Recordit ei ole mitään huippuluokkaa, mutta aina otteluita heille löytyy!

EliteXC toteuttaa loistavasti tätä. Ne yrittää hankkia niitä aktiivisia mattokamppailijoita ja ottelijoita jotka laittaa pystyssä kaiken kehiin, joten kokoajan itselläni kiinnostus kasvaa tuota organisaatiota kohtaan. UFC:llä on taasen niitä mattokamppailijoita jotka pääosin makaa vastustajan päällä ja hakkaa kylkeen, MUTTA EN tarkoita että kaikki ottelijat jotka tykkäävät UFC:ssä matossa olla ovat tuollaisia. Hyvä mattotaistelu on erittäin jännittävää "shakkipeliä" ja sellaista olen aina valmis katsomaan loistavan pystykamppailun ohella. Eli näin ronskisti sanoen UFC katsoo recordia enimmäkseen, EliteXC / Jaappanilaiset "myytävyyttä".

Miettikääpä itse ostaisitteko liput tapahtumaan jonka pääotteluna olisi esim. Sherk vs. Hughes vai Lauzon vs. Florian... Itse ei ainakaan kauaa tarvitse miettiä kumpi olisi jännittävempi tapahtuma.

Kiitos ja anteeksi. :david:

TUFin voittaja kuitenkin sen sopparin saa ottelee sitten miten tylsästi tahansa. Siinä mielessä voitto on aina voitto. Sitten voi pompata maineeseen myös jollain muulla ansioilla kuten esim. Lesnar, Kimbo ym. TUFissa kuitenkin tärkeintä on voitto, keinolla millä hyvänsä.

Ja taas kerran poikkeus vahvistaa säännön :)
Itse asiassa UFC sopparin on saanut myös hyvällä ottelulla hävittyään. En kerro tarkemmin tässä threadissa kuka, missä ja milloin. Jos luit spoilerin niin arvaat missä ja milloin. Kuka jää vielä auki.

Ja taas kerran poikkeus vahvistaa säännön :)
Itse asiassa UFC sopparin on saanut myös hyvällä ottelulla hävittyään. En kerro tarkemmin tässä threadissa kuka, missä ja milloin. Jos luit spoilerin niin arvaat missä ja milloin. Kuka jää vielä auki.

Juup, kyl tiedän kun luonnollisesti kaikki TUFit tullu tsekattua... :D mut kyllähän silti se voitto on paras tie edetä TUFissa.

Jännää

Pistäkääs tietopankit kertoen että kuka tonne taloon oikeen palaa kun ei meinaa jaksaa oottaa ens viikkoon. Mulle tää ohjelma on lähinnä kuin kauniit ja rohkeat tai Dragon Ball Z eli silkkaa saippuaoopperaa eikä siinä mitään pahaa ole mutta eihän tämmöstä voi tosissaan ottaa. Todella ihmettelin että noista taulapäistä on tosiaan tullut noin kovia nimiä tuolla UFCssä.

Pistäkääs tietopankit kertoen että kuka tonne taloon oikeen palaa kun ei meinaa jaksaa oottaa ens viikkoon. Mulle tää ohjelma on lähinnä kuin kauniit ja rohkeat tai Dragon Ball Z eli silkkaa saippuaoopperaa eikä siinä mitään pahaa ole mutta eihän tämmöstä voi tosissaan ottaa. Todella ihmettelin että noista taulapäistä on tosiaan tullut noin kovia nimiä tuolla UFCssä.
Chris Leben

Millä perusteella se sitten tuonne palaa, iloinen olen tuosta, mutta varmaan melko hyvä syy sitten?

Southworthin puolesta olisin rahat laittanu, mutta oma moka sinänsä, kun ei ollut aktiivisempi / hyökkäävämpi. Hyvä kuitenkin, että Southworth tippui. Sen jälkeen, kun kaveri voitti itseään selkeästi heikomman vastustajan (Lodunen), niin tyypistä tuli ärsyttävällä tavalla ylimielisen rehvakas. Jakson lopun koosteessa ensi jakson tapahtumista sai sen käsityksen, että Southwork jatkaa linjaansa ja alkaa vielä suoranaisesti v*ttuilemaan Dana Whitelle. Bobby, tossa on ovi :D

Suositut

Back
Ylös Bottom