The Ultimate Fighter 11 *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lewd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tietty siitä hyötyi varmaan muut ottelijat aika paljon, luulisi että tuossa jää se puolustus hyvin mieleen. Mutta tuntuuhan se aika showlta, jotenkin tuo Tito yrittää liikaa olla hyvä tyyppi ja sitten taas mediassa onkin ihan mulkku. Ristiriitaista.

Mä en kans tajuu miks se Tito alko siinä häsläämään, oishan tota kerenny myöhemminkin harjotteleen. Tais vaan haluta esiintyä.

Heheh oli jotenki koominen tilanne kyllä. Toinen paskana tappiosta ja Tito riehuu ympärillä. Todellaki halus taas esiintyä. Eiköhän tota kerkeis treenaa seuraavanakin päivänä.

Mä kyllä tykkään Titon valmennustyylistä, vaikkei mies muuten mikään mun suosikki ookaan. Ite olisin ottelijana paljon mieluummin just tommosen kaverin valmennettavana, kenellä on ihan selkeesti halu auttaa sua eteenpäin ja tsempata koko ajan. Mun mielestä oli ihan huippujuttu, kun heti tappion jälkeen käytiin virhe läpi. Tosin mulla ei mitään kokemusta tommosesta ottelemisesta ookaan, joten voihan se olla, että Titon metodit onkin ihan paskoja ja mies haluaa vaan näyttäytyä "hyvänä tyyppinä" tv-kameroiden edessä...

Mä kyllä tykkään Titon valmennustyylistä, vaikkei mies muuten mikään mun suosikki ookaan. Ite olisin ottelijana paljon mieluummin just tommosen kaverin valmennettavana, kenellä on ihan selkeesti halu auttaa sua eteenpäin ja tsempata koko ajan. Mun mielestä oli ihan huippujuttu, kun heti tappion jälkeen käytiin virhe läpi. Tosin mulla ei mitään kokemusta tommosesta ottelemisesta ookaan, joten voihan se olla, että Titon metodit onkin ihan paskoja ja mies haluaa vaan näyttäytyä "hyvänä tyyppinä" tv-kameroiden edessä...

Siis onhan Tito valmentajana varmaan ihan ok, mutta ku sillä moottoriturvalla vaan tuntuu menevän kaikki asiat yli äyräiden. Tulee sellanen fiilis monessa kohtaa, että Tito varmaan venyttelis esaria ennemmin ku treenais jätkiä jos kamera ei olis vieressä. :D

Mun mielestä oli ihan huippujuttu, kun heti tappion jälkeen käytiin virhe läpi. Tosin mulla ei mitään kokemusta tommosesta ottelemisesta ookaan, joten voihan se olla, että Titon metodit onkin ihan paskoja ja mies haluaa vaan näyttäytyä "hyvänä tyyppinä" tv-kameroiden edessä...
Itse otan tärkeissä paikoissa epäonnistumiset niin rankasti, että sen Claytonin tilanteessa oisin takuuvarmasti kilahtanit Titolle. Tuollaiset jutut on hyvä käydä läpi, kun tunnekuohu on pikkusen tasaantunut. Ei missän nimessä heti tappion jälkeen. Muuten mulla ei Titon valmennustyylistä mitään valitettavaa ole.

Itse otan tärkeissä paikoissa epäonnistumiset niin rankasti, että sen Claytonin tilanteessa oisin takuuvarmasti kilahtanit Titolle. Tuollaiset jutut on hyvä käydä läpi, kun tunnekuohu on pikkusen tasaantunut. Ei missän nimessä heti tappion jälkeen. Muuten mulla ei Titon valmennustyylistä mitään valitettavaa ole.
Nimenomaan. Tappio ottaa päähän niin paljon, että tuollainen "virheenkorjaus" heti tappion jälkeen ottaa ihan vaan vittuiluna valmentajan taholta. Parin päivän päästä ehtii virheitä korjaamaan aivan hyvin ja oppi menee perille, kun pahin vitutus on jo laantunut. Tito on hyvä koutsi, mutta tuo oli vaan turhaa.

Isot miehet itkee jostain tunteista. Jos jätkä vittu sössii, niin hyvä sille on näyttää, et mikä meni vituiks heti kun mahdollista. Ei varmasti vedä totakaan asiaa vituiks ens paikassa.

Ihme neitejä.. "tappio ottaa päähän, nyyh nyyh". :D

ei työelämässäkään käydä virhettä läpi viikonlopun jälkeen vaan heti ja nyt. Ja eräänlainen "työ" tuo tappeleminen on. Ainakin joillekki ketkä siinä pärjää.

ei työelämässäkään käydä virhettä läpi viikonlopun jälkeen vaan heti ja nyt. Ja eräänlainen "työ" tuo tappeleminen on. Ainakin joillekki ketkä siinä pärjää.

Työelämässä ei myöskään kuristeta ketään tajuttomaksi. Tai no, it-alalla ehkä, mutta normaalisti.

Isot miehet itkee jostain tunteista. Jos jätkä vittu sössii, niin hyvä sille on näyttää, et mikä meni vituiks heti kun mahdollista. Ei varmasti vedä totakaan asiaa vituiks ens paikassa.

Ihme neitejä.. "tappio ottaa päähän, nyyh nyyh". :D

No kyllähän tollaset asiat pitää käydä läpi, mutta pelisilmää pitää olla sen verran, että osaa antaa sitä palautetta oikeassa kohtaa. Puoliminuuttia tappiosta ei ehkä ole se otollisin aika. Joillekin voi olla, mutta joitaki vituttaa niin ettei veri kierrä kuten tv-kuva osoitti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Chuckin puhe meinaa olla sen verran sammaltavaa välillä ettei kaikista sanoista saa selvää. :( Ei kuitenkaan onneksi yhtä pahasti kuin jollain James Toneylla.

Chuckin puhe meinaa olla sen verran sammaltavaa välillä ettei kaikista sanoista saa selvää. :( Ei kuitenkaan onneksi yhtä pahasti kuin jollain James Toneylla.

Eikös Chuckki ja Tito ottele kuitenkin jossain vaiheessa? Eiköhän tuon matsi ole Titon heiniä, ei sillä Tito olisi jotenkin kehittynyt viime kohtaamisesta, mutta Iceman on kyllä varjo entisestään.

Varsinaista teknistä kikkailua tämä viimeinen matsi ;) Ihan jänskä silti. Hassu, että Titolla joukkueineen on edes pokkaa valittaa tuomiosta. Pysyi ehkä 10 sekuntia mountissa, jee...

Titolla vähän kummallinen käsitys siitä miten otteluita pisteytetään. Jos ensimmäinen kaveri saa sidemountin tai mountin mutta ei lyö kertaakaan erän aikana ja toinen takoo päähän ja hakee käsilukkoja niin ei pitäs olla kovin vaikea veikata voittajaa.

Vaikka toivoin Hammortreen voittoa, niin kyllä se meni oikeeseen osotteeseen. Sledgen matto oli kyllä hyvin alkeellista... mitä se duunas oikeen :jahas: Miehellä ei ollu mitään postuuraa, ei guardissa taikka mountissa. Sokeakin näki että ei mies kauhaa pysy siellä mountissa tolla asennolla... Ei Hammortreellä ollu oikeen mitään muuta tarjottavaa kun muutama alasvienti, kaasutti aika pahasti jo ekassa erässä ja tokan jälkeen mies oli jo kuoleman rajamailla. Paska matsi.

Matsin aikana Tito huuteli Punishmenttia! Omaa brändiäänkö se siellä on mainostamassa vai mikä on miehen shown nimi?!

Rashad Evans olisi varmaan tuominnut Hammortreelle kun sain ihan takedowninkin, ei tainnut lyönnit osua kolmanessa kertaakaan mutta samapa tuo. Paskaa itkua Titolta.
Saisi joku pistää sitä Yageriä afronaakeria naamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom