The Ultimate Fighter 11 *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lewd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse kanssa toivon, että valmentajien välinen show jäisi minimiin. Varsinkin nyt, kun matsikin peruuntui.

Taitaa tosin olla turha toivo, eiköhän Tito pistä shown pystyyn...

Todella kovan näköinen kausi!

Innolla odotan uusia jaksoja, onhan sarja lähes aina kiinnostavampaa katseltavaa kuin suurin osa sarjoista mitä TV:stä nykyään tulee. Ehdottomasti menee katseluun!

Hehheh, melko vauhdikkaita olivat nuo karsintamatsit tuttuun tapaan. Tyypit vetää aivan täysillä tyrmäystä hakien. Tasoerotkin voi noissa niin vaihdella että siitä syystä sitten tulee nopeita matseja.

Vihreä Clayton Mckinney oli ehdottomasti porukan lupaavin. Ei jäänyt kysymystä siitä etteikö jokainen osa-alue olisi vähintään tyydyttävästi hallussa: lyönnit, monot, polvet, lonkkaheitto, juji... Ystävällisesti vielä huomautti vastustajan nenän olevan päin helvettiä:)

Sinne lähti mr. Green niin että heilahti

Toivon, että joku sulkee ton pehkopään suun

Sama. Pakko kai joka kauteen saada joku pelle joka aloittaa älämölön heti ekana yönä. Kaverin tyylistä tulee lähinnä mieleen Tekken ja Eddy Gordo. Ei näin.

Tänään ilmeisesti tulee myöhemmin Aftermath?!

Toivon, että joku sulkee ton pehkopään suun

Veit jalat suustani. Vaikuttaa jotenki paskamaiselta tyypiltä. Joka kaudella tuntuu olevan aina joku, jonka toivoisi saavan selkäänsä oikein kunnolla.

Chuck -imitaatio oli kyllä hauska. Huvitti myös se kuinka Dana kehu lopussa Chuckin strategiaa. Oliko tuo nyt niin älytön ylläri, kun "first pick" voitti lähes viimisenä valituksi tulleen vastustajan.

Danan kommentit vois jättää kokonaan pois, sillä ei yleensä oo mitään sanottaavaa.

Sideshow Bob taitaa ärsyttää monia, en tosiaan haluis asua sen kanssa samassa kämpässä itekkään.

Titon tappion jälkeinen coachaaminen vaikutti aivan järjettömältä vouhottamiselta.
Noke näytti helvetin hyvälle matossa. Tuossa tulikin hyvin selväksi kokeneen ammattilaisen ja aloittelevan semi-pron tasoero.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en henkilökohtaisesti tykkää pätkääkään tuosta Titon valmennustyylistä. Älyttömän typerää kiusaamista ja vittumaista itkemistä. Vouhottaa ja häslää kun pikkutyttö.

3 kaudella Titon valmennustyylistä tykkäsin vielä, mutta nyt se on vähän pöntön tuntuinen

Itse en henkilökohtaisesti tykkää pätkääkään tuosta Titon valmennustyylistä. Älyttömän typerää kiusaamista ja vittumaista itkemistä. Vouhottaa ja häslää kun pikkutyttö.

3 kaudella Titon valmennustyylistä tykkäsin vielä, mutta nyt se on vähän pöntön tuntuinen

ihan samaa aattelin jakson aikana

Helppo oli Titon valmennuksesta tykätä kolmos kaudella, kun vastustaja joukkueessa hääri Ken Shamrock feat. bodari/ravintoterapeutti

Kilpailevan firman jamppoja, ei niille anneta mainosaikaa. Näinkö muuten oikein, että Mark Munozkin olisi ollut jossain taustalla?

Kumma ettei Chuckin paini/mattovalmentajaa Strikeforce mestaria Jake Shieldsiä esitelty mitenkään :D

Varmaan vaan noi "päävalmentajat" esiteltiin, sillä kyllähän Titon entourageen kuulunut Razor Rob jäi kanssa ilman mitään mainintaa.

Tito kyllä ärsyttää jo nyt...

Kauhean kova jätkä noiden loukkaantumisten suhteen, mutta itse on kuitenkin aina loukkaantunut ja käyttää sitä selityksenä? Nytkin Chuck oli epäilyineen oikeassa, sehän kommentoi siinä yhdessä kohdassa miesten ottelua "IF that bitch ever fights me" etc.

Afropää, Sideshow Bob kuten joku heittikin osuvasti, on kyllä rasittava. Ei jaksaisi katsoa kun aikuiset miehet kinaa, mikä noita jenkkejä vaivaa? Lisää brittejä ja muiden maiden ottelijoita kehiin, brittien tiimiä oli hauska seurata. Läppää heitettiin, mutta hyvässä hengessä.

Mä en kans tajuu miks se Tito alko siinä häsläämään, oishan tota kerenny myöhemminkin harjotteleen. Tais vaan haluta esiintyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom