pexxi
Mode
kohtis sanoi:Toi ykköspostin linkki kusee vaan pahasti, meni into kakkosseasonista.
Pahoitteluni. Dont click that one boyz!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kohtis sanoi:Toi ykköspostin linkki kusee vaan pahasti, meni into kakkosseasonista.
On sitä varaa leveillä, mutta äijä antaa sellasen kuvan että se olis rikkaampikin. Spielbergin kanssa ovat muuten tasoissa omaisuuksissa. Gatesilla on 58miljardia dollariaLäissy sanoi:On sitä varaa kyl leveillä tommosel omaisuudella.. Season 2 tuli vastikään jenkeistä, on hyvä myös. Suosittelen sitäkin. :D
blackrat sanoi:Miksiköhän tunnen aina, siis aina, myötähäpeää katsoessani kun suomalaiset tekevät oman versionsa jostain jenkkien menestys-sarjasta? Nyt kun MTV3:lla loppui tuo alkuperäinen, niin nyt pääsee vauhtiin J. Sarasvuo. Sinälläänhän ko. herra sopii sarjan juontajaksi kuin nyrkki anaaliin, on ainakin vähintäänkin yhtä tietoinen ja ylpeä saavutuksistaan kuin D. Trump.
japa sanoi:Onko kellään tietoa että miten on käynnyt tuolla jenkeissä voittaneella Kaverilla bisneksissä? Hieman ihmetyttää se että sehän sai vain vuoden sopimuksen kun se rakennusprojekti kuitenkin kestää 2007 vuoteen asti.
blackrat sanoi:Miksiköhän tunnen aina, siis aina, myötähäpeää katsoessani kun suomalaiset tekevät oman versionsa jostain jenkkien menestys-sarjasta? Nyt kun MTV3:lla loppui tuo alkuperäinen, niin nyt pääsee vauhtiin J. Sarasvuo. Sinälläänhän ko. herra sopii sarjan juontajaksi kuin nyrkki anaaliin, on ainakin vähintäänkin yhtä tietoinen ja ylpeä saavutuksistaan kuin D. Trump.
ringside sanoi:Jep.
Sarjan ideasta voi olla montaa mieltä, mutta se on fakta, että tämä Suomalainen versio oli erittäin hyvin kuvattu, leikattu ja ohjattu. Maikkarilla on rahaa ja kukas se siellä oli ohjaajan pallilla? No Tuukkahan se siellä oli ohjaajan pallilla.
Tähän Threadiin jatkossa Jarin sloganit:
- "Korkealla tunnetasoriskillä"
- "Mä saatan sut ovelle"
Shamrock sanoi:En tiedä mistä sä tuon Tuukan tempaisit?! Oliskos kenties joku apulaisohjaaja...mutta anyway Suomalaisen Diilin pääohjaaja on monikameratyöskentelyn "Grand Old Man" Taavi Vartia.
Shamrock sanoi:Diili on Suomen tv-historian suurin rahallinen satsaus, joten tuohon sisältöön ja laadukkuuteen on tosiaan panostettu. :thumbs:
ringside sanoi:No just joo...mä olin nostanut jo perseeni sohvalta, kun vaimo huusi, että "hei, tän oli ohjannut Tuukka Temonen". Eli en mä sitä teeveetä sillon itse katsonut. Nyt nolottaa...taidan hakata sen tänään, kun sai mut kirjoittelemaan tänne lööperiä. Olihan se vähän kummallisen kuuloista... Mitä toi Vartia on ohjannut aikaisemmin?
Tiedätkö sä enemmän tosta projektista?