The Apprentice eli suomalaisittain törkee "Diili"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kakkoskausi on mielenkiintoinen, eli nähty on... Kolmoskaudessa finaali muistaakseni Jenkeissä tällä viikolla?

Joo tämä toinen tuotantokausi on todella hyvä loppuun asti. Kilpailijat ovat mielenkiintoisia ja nälkäisiä. Boardroomissa tapahtuu usein yllättäviä ratkaisuja. Kolmannen kauden päätösjakso tuli katottua viime viikonloppuna. Kakkonen on omasta mielestäni tähän astista tuotantokausista ykkönen. Neljäs kausi kai vielä ainakin tulossa.

Kolmoskauden finaalista:
Se oli täysi pettymys. Johtui ehkä suurelta osin siitä että kilpailijat olivat karsimattomia, eikä heidän persoonat kantaneet shöytä. Donaldkin vaikutti siltä kuin vain haluaisi saada homman nopeasti päätökseen. Kaiken lisäksi toinen finalistiämmistä kilahti suht pahasti yhdessä vaiheessa. Jonka jälkeen Trumpin naaman väri vaihtui astetta punaisemmaksi.

Jaksaako porukka vielä seurata uutta Diiliä?
Minne hävisi se vanha kääpä johtoryhmästä? Nyt oli tilalla joku nuori sälli, joka oli kyllä myös yhtä tiukan oloinen kaveri.
Nuo diilin tehtävät hieman mietityttää kun useimpia on aika vaikea arvioida, aina kun ei ole pelkkä rahamäärä vaan katsotaan jotain lelujen innovatiivisuutta ja markkina-arvoa sun muuta.
Hyvää viihdettä, meikä tykkää:D

mxm sanoi:
Jaksaako porukka vielä seurata uutta Diiliä?
Minne hävisi se vanha kääpä johtoryhmästä? Nyt oli tilalla joku nuori sälli, joka oli kyllä myös yhtä tiukan oloinen kaveri.

Nuori sälli on ensimmäisen kauden voittaja. :) Ja voi herra jestas mitä selkäänpuukotusmeininkiä tuossa naisten ryhmässä! Nää reality tv ohjelmat kyllä paljastaa karun totuuden siitä mitä on naisten vihanpito ja halveksunta toisiaan kohtaan. Tuolla yleisen keskustelun puolella jo oivallisesti todettiinkin että "jos laitat enemmän kuin kaksi naista työporukkaan on riita valmis". Miesten joukkueessa on taas todella hyvä meininki. Hyvä miehet.

Georgehan oli matkoilla ja häntä tuurasi todella kova 1. seasonin voittaja Bill Rancic. Aloin vasta viime perjantaina seuraamaan diiliä ja nyt on tullut 25 jaksoa katsottua. Loistava sarja.

Edit: Kuten Protskukin totesi, tuo naisten selkäänpuukotusmeininki on hyvin todenmukaista. Juoruilu ja vihanpito ei kyllä vie mihinkään. Miehet rulaa!

ei naiset osaa toimia ryhmässä toisten naisten kanssa puukottamatta toisiaan selkään...toverihenki puuttuu =)

protsku sanoi:
Nuori sälli on ensimmäisen kauden voittaja. :)

No mä katoinkin, että näytti jotenkin TV:stä tutulta:D Olihan se kyl pätevän oloinen kaveri ja hyvin se veti myös siinä skabassa.
Naisten meininki on kyllä ihan mahdotonta mutta kyllä se porukkakin aikamoisen hämärää. Yks skitsoilee, toinen kuvittelee olevansa joku kuningatar, sitten kukaan ei loppujen lopuksi osaa tehdä hommia kunnolla vaan kaikki keskittyy riitelyyn ja mustamaalaamiseen. Noh, se on sitä naisten jokapäiväistä taktikointia.

protsku sanoi:
Nuori sälli on ensimmäisen kauden voittaja. :) Ja voi herra jestas mitä selkäänpuukotusmeininkiä tuossa naisten ryhmässä! Nää reality tv ohjelmat kyllä paljastaa karun totuuden siitä mitä on naisten vihanpito ja halveksunta toisiaan kohtaan. Tuolla yleisen keskustelun puolella jo oivallisesti todettiinkin että "jos laitat enemmän kuin kaksi naista työporukkaan on riita valmis". Miesten joukkueessa on taas todella hyvä meininki. Hyvä miehet.

Sen naisten ryhmässä olleen miehen olisi pitänyt vain pitää suuri suunsa kiinni ja antaa naisten puukottaa toisiaan selkään. Hänellä ei olisi ollut mitään syytä pelätä pudottamista. Olen itse ollut nuoruudessani toisen kaverin kanssa luokalla jossa oli n.15-20 tyttöä ja meno oli juuri tuollaista ryhmän hajoamista kuppikuntiin, kyräilyä ja "vihanpitoa". Meillä pojilla sen sijaan oli leppoisat oltavat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomi sanoi:
Sä olet kyllä maailmankaikkeuden (ainakin Pakkiksen) pahin tv-huora. :hyper:

Voipi olla...aika ei riitä kuin duuniin, sarjoihin ja treeniin :D

Oli kyllä hauska katsoa eilen miten iso ryhmä naisia toimii ja käyttäytyy ryhmässä:) Mitenhän kävisi jos tuo naisporukka laitettaisiin jonkun suurehkon yrityksen johtoportaaseen? Väittäisin että ei tulisi kovin kaunista jälkeä:)

protsku sanoi:
Ja voi herra jestas mitä selkäänpuukotusmeininkiä tuossa naisten ryhmässä!
Hehee, meinasin jo heittää kommenttia tästä tuonne femakkothreadiin :D

Tuohan on törkeän hyvä ohjelma, perhana kun jäi eka kausi kattomatta.

Mielestäni amerikkalaisessa Diilissä on ihan erilainen meno kuin suomalaisessa (no shit?) En tiedä mistä se johtuu. Onko amerikkalainen pisneskulttuuri niin erilaista vai ovatko nuo ihmiset Jenkeissä oikeasti aivan juntteja?

Suomalaista Diiliä oli mukava katsella, kun siinä keskityttiin enemmän itse asiaan, eikä juonitteluun ja kieroiluun. Yksi selkeä ero suomalaisen ja amerikkalaisen Diili-kilpailjan välillä on se, että suomalainen ottaa vastuun omista teoistaan eikä syyttele muita. Tämä huomaa erityisesti siellä johtoryhmässä.

Voisi olla ihan asiallinen peliliike ryhmän johtajalta tuolla Jenkeissä kokeilla "suomalaista" tapaa selittää tappiota, ja sanoa, että on itse siitä vastuussa (vaikkei ehkä olekaan..)

"Kyllä se on minun vikani. Minun olisi pitänyt selittää paremmin alaisilleni tämä tehtävä. Olen vastuussa tästä mokasta." Olisi kiva joskus kuulla tämä.

Alart

Suomessa viimeviikolla eli vk37 tullut diili jäi katsomatta sitten tuo toinen jakso minkä lähettivät heti perään ja näin ollen finaalin 2/2 jäi näkemättä ja nyt tietämättömyys piinaa mieltä & kehoa...parhaat pakkislaiset..mistä löytäisin nuo kadonneet kaksi jaksoa ...netti tv...torrent.. hakua vaikeuttaa se suunnattomasti kun en tiedä mikä kausi oli edes kyseessä mikä nyt Suomessa näytettiin...:(

It is friday and :david: says --> strike a pose :thumbs:

Suomessa viimeviikolla eli vk37 tullut diili jäi katsomatta sitten tuo toinen jakso minkä lähettivät heti perään ja näin ollen finaalin 2/2 jäi näkemättä ja nyt tietämättömyys piinaa mieltä & kehoa...parhaat pakkislaiset..mistä löytäisin nuo kadonneet kaksi jaksoa ...netti tv...torrent.. hakua vaikeuttaa se suunnattomasti kun en tiedä mikä kausi oli edes kyseessä mikä nyt Suomessa näytettiin...:(

It is friday and :david: says --> strike a pose :thumbs:

Season 6 kyseessä..selvitin tämän verran jo itse...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom