kyllä toi on niin paskaa mitä suustas suollat!
missä päin thaimaata asuit ?
kyllä toi on nii naurettavaa paskaa : harva Thai tyyppi omistaa järkevät aivot!??? WTF
jos suurimmalta osalta ihmisistä puuttuu koulutus tekeekö se niistä tyhmiä!??
JOS MENET ESIM EI TURISTI ALUEELLE , NIIN SIELÄ EI OLE KUSETUSTA/TURISTIHINTOJA!
EI MAKSULLISIA NAISIA! EI LIKASTA!EIKÄ TODELLAKAAN RUMAA!!!
pohjoisthaimaassa maaseudulla , ihmiset pitävät todella huolta kylästään että sielä ei ole likaista!
hinnat halpoja , ihmiset aitoja ja luonto erittäin puhdasta ja kaunista!!!
haukut thaimaan pystyyn ku olet asunut jossain pattaya/bangkok akselilla ?
itse tiedän mistä puhun kun asun täällä pohjoisessa
Asuin Bangkokin laitakaupungissa, noin 40 km keskustasta pohjoiseen. Kävin läpi Pattayan, Phuketin, Hua Hinin, Phi Phi-saaret, Koh Samedin, Uttaradinin, jne. ja lukuisia muita kyliä pohjoisessa. Thaimaassa opiskelin tämän ajan Thaimaan kalliimmassa ja yksi Thaimaan parhaimmissa yliopistoissa.
Likaista on kaikkialla, jopa niillä alueilla missä rikkaatkin asuvat. Vähän siistimpi paikka oli pohjois-Thaimaa, jossa luonto oli kaupunkien ulkopuolella koskematon. Löysin koko ajallani yhden paikan jossa meressä ei lillunut vaippoja, olutpulloja, sandaaleja, muovipusseja, kertakäyttö ruokailuvälineitä, ruokajätteitä, jne.. Nämä biitsit olivat Phi Phi-saarilla.
Pohjoisessa ihmiset ovat ystävällisimpiä, mutta sielläkin varoiteltiin meikää olemasta liian kiltti, koska jopa nekin osaavat kusettaa jos huomaavat länkkärin olevan liian hyväuskoinen (tämä Thaimaalaisten omasta suusta, ei omia uskomuksia). Siellä missä asuin kusetettiin kyllä ja se ei todellakaan ollut mikään turistipaikka.
Maksullisia palveluita on kyllä kaikkialla. Omalla ajallani kävin pelkästään yhdellä paikkakunnalla jossa en itse nähnyt maksullista seksibisnestä. Jopa rikkaimpien yliopistossa jotkut tytöt möivät palvelujaan jotta saisivat ostaa itsellensä aidot Gucci-rillit tai Versace laukun..
Järkevillä aivoilla en tarkoita suoraa tyhmiä aivoja, mutta harvan Thai-tyypin kanssa voi jutella esim. ulkopolitiikasta katsoessaan kansainvälisiä uutisia. Moni thaimaalainen on todella uskollinen maan tapoihin ja uskontoon, mutta valitettavan moni ei pysty edes selittämään miksi tehdään näin tai mikä on historia tämän jutun takana. "Me tehdään näin sikis vaan että näin on aina tehty."
Lopuksi minä itse selitin niille mm. maan historiasta, Buddhalaisista hautajaisperinteistä, kuninkaan perheestä, jne.. Oli kieltämättä aika hupaisaa siinä tilanteessa.
Toi "järkevät aivot" kommentti oli kieltämättä väärin muotoiltu, joten sori siitä.
Eli tämä muu PASKA mitä suustani SUOLLAN on täysin oma mielipide, ja moni kavereistani joka siellä opiskeli on täysin samaa mieltä!! Itse en pidä maasta sen kummemmin ja parempia kohteita on olemassa vaikka muille jakaa. Neljä minun kavereista vannoi etteivät tule Thaimaahan takaisin ellei ole pakko. Ja mikä on rumaa on todellakin makuasia - infrastruktuuri ei todellakaan ole Thaimaassa hääppönen. Pistän rahani 1000 kertaa ennemmin esim. Kiinan matkaa varten.
Jos itse hommaatte läheisiä Thai-ystäviä jotka siellä asuvat ja jotka pitää tsempata jokainen päivä hurjalla tavalla ansaitseen leipänsä, uskon että teidänkin perus läski länkkäriaivot alkavat miettiä asioita hieman eri tavoin; tavalla joka koskettaa ihmisarvoja lähempää. Tällöin mageekin paikka muuttuu rumaksi eikä tätä paikkaa ja paikan tapoja tällöin rahoillamme tueta. Näin ainakin oma omatunto sanoo ja niin aion tehdä.
..ja Huppe voi työntää omat roinansa perseeseen!! Uttaradit on esim. Chiang Maita paljon turistiharvempi paikka (en nähnyt viikon aikana yhtäkään turistia), joten käyppä itse tutustumassa oikeeta Thaimaata ennenkuin tuut lässyttää missä kukin on käynyt (Chian Mai kun on tunnettu pohjois-Thaimaan tunnetuimpana turistikohteena)!
Lainaten koulumme proffaa (thaimaalainen mies):
"Thai-people themselves hates this country and really don't give a shit. Why do you think nobody can't answer your questions about their country and culture? ..yes, it's because they don't care."