Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Komppaan...mutta onhan se walking street/Soy beerbar meininki kokemus sekin...etenkin jos ikä noin 20v...hhmmm...siksi lähes pakollisena vinkkinä vielä että ne kunnolliset tytöt ei ole varsinkaan pattista (eikä muitakaan turistikohteita) nähneetkään, koittakaapa vaan muistaa siellä sitten :)

Voi olla aikamoinen shokki mennä (=joutua) Koh Taolta Pattayalle...
Tietty jos kierroksen ottaa toisin päin ja menee Pattayalta Taolle, alkaa vituttamaan että miksi hitossa tuhlasin aikaani Pattayalla. No molempi pahempi, mene taolle ja vietä ikimuistoista aikaa snorklaten ja painu bilettämään lautalla Samuille jos siltä tuntuu. Tietty Chiang Mai on huippumesta, sitä voi suositella jokaiselle. Me lähdemme sinne tässä joku viikonloppu myös. Ylihuomenna käydään tsekkaamassa Hua Hin kun siellä ei ole vielä tullut käytyä.

miksi hitossa tuhlasin aikaani Pattayalla

No yöelämä pattiksella viehättää toisia...ja toisia sitten taas ei...

Ylihuomenna käydään tsekkaamassa Hua Hin kun siellä ei ole vielä tullut käytyä.

Haluat siis nähdä ne kuuluisat Hua Hinin 50v kaljamahat omin silmin. Ota pari fotoa kans ;)

Voi olla aikamoinen shokki mennä (=joutua) Koh Taolta Pattayalle...

Niin se ekalla kerralla olikin. Vielä enemmän kun Bangkokkiin joutui. Kyllä siihen hulinaan kun tottui, ja tapasi paljon hyvää porukkaa niin sinne mielellään menee muutamaksi päiväksi temuamaan. Ei siellä pitkään kyllä viihdy. Bangkokissa en viihdy yhtään vieläkään.

Voi olla että kiertosuunta vaihtuu ensin Pattayalle ja sieltä Koh Taolle, jos tällä kertaa kokeilis sukelluskurssiakin.

No molempi pahempi, mene taolle ja vietä ikimuistoista aikaa snorklaten ja painu bilettämään lautalla Samuille jos siltä tuntuu.
Meinaakko Huppe ettei Taolla voi bilettää?

Taolla on tasan 2 baaria jotka nekin on vuoropäivin auki. OVat tehneet keskenään sopimuksen etteivät kilpaile toistensa kanssa vaan ovat vuorpäivin auki.

Sen lisäksi 1 tai 2 jotain go go baarin tapasta mutta aika kämäsiä.
Taole mennään sukeltamaan/snorklaamaan, ei bilettämään.

Speedboatilla Phanganille niin sielä biletetään :dance:

No molempi pahempi, mene taolle ja vietä ikimuistoista aikaa snorklaten ja painu bilettämään lautalla Samuille jos siltä tuntuu.

Taolla on tasan 2 baaria jotka nekin on vuoropäivin auki. OVat tehneet keskenään sopimuksen etteivät kilpaile toistensa kanssa vaan ovat vuorpäivin auki.

Sen lisäksi 1 tai 2 jotain go go baarin tapasta mutta aika kämäsiä.
Taole mennään sukeltamaan/snorklaamaan, ei bilettämään.

Speedboatilla Phanganille niin sielä biletetään :dance:

Mitä ne mestat siinä Saireella oikein on? Edit:Nyt on kyllä lainaukset niin päin persettä että hohhoijaa mutta joo kysymys oli nyt nCh:lle.

Mitä ne mestat siinä Saireella oikein on? Edit:Nyt on kyllä lainaukset niin päin persettä että hohhoijaa mutta joo kysymys oli nyt nCh:lle.

Lotus Bar oli yks ja sitte toisen nimeä en nyt muista.

Tossa ekassa on aina jotain pientä tulishow:ta iltasin ja sitte siin rannalla on semmoset viltit minkäpäällä voi leikkii hibanotsi ja poltella suitsukkeita.

Kyllä siellä mun mielestä bilettää siinä missä muuallakin.
Ehkä toi kaksi baaria oli vähän alimitoitettu:rolleyes:

No herranjumala iha mite vaan. Onha sielä niitä pubeja muutamia mutta jos haluat BILETTÄÄ! tarkotan että tanssia niin paikkoja ei ole kun tasan 2. thaiklupi.fi löytyy enemmän juttua jos nyt herää epäilyksiä

edit. Jos Taolle on lähdössä bilettämään niin kannattaa unohtaa, jos sukeltamaan niin ehdottomasti, mutta sillon et kyllä sen kurssin aikana paljo ryyppäile. :)

No herranjumala iha mite vaan. Onha sielä niitä pubeja muutamia mutta jos haluat BILETTÄÄ! tarkotan että tanssia niin paikkoja ei ole kun tasan 2. thaiklupi.fi löytyy enemmän juttua jos nyt herää epäilyksiä

Jaa kato kun olen tämmönen kalkkis niin en tajua että tanssipaikoista puhuttiin niin ku klubeja tässä haettiin vai?
Thaiklupilla olen pyörinyt ja tulin tossa lauantaina Taolta Suomeen mutta pointti kait tässä oli että kaverille joka ei ole Taolla käynyt selitetään ettei Taolla voi pilettää että siellä pari väsynyttä kuppilaa ei nyt ihan mun mielestä vastaa koko totuutta.

Jaa kato kun olen tämmönen kalkkis niin en tajua että tanssipaikoista puhuttiin niin ku klubeja tässä haettiin vai?
Thaiklupilla olen pyörinyt ja tulin tossa lauantaina Taolta Suomeen mutta pointti kait tässä oli että kaverille joka ei ole Taolla käynyt selitetään ettei Taolla voi pilettää että siellä pari väsynyttä kuppilaa ei nyt ihan mun mielestä vastaa koko totuutta.

Ole hyvä ja luettele sitten ne Taon biletys paikat? Tulin sieltä itse 10 päivää sitten. Itse en laske mitään irkku pubia jossa näkyy eurosportilta rugby niin kovin biletyspaikaksi?

Ole hyvä ja luettele sitten ne Taon biletys paikat? Tulin sieltä itse 10 päivää sitten. Itse en laske mitään irkku pubia jossa näkyy eurosportilta rugby niin kovin biletyspaikaksi?
No nyt mennään siihen mitä kukin laskee biletyspaikaksi mutta sovitaan siten niin ettei siellä ole niitä biletyspaikkoja mitä niillä nyt sitten ikinä tarkoitetaan?

No nyt mennään siihen mitä kukin laskee biletyspaikaksi mutta sovitaan siten niin ettei siellä ole niitä biletyspaikkoja mitä niillä nyt sitten ikinä tarkoitetaan?

Jos puhutaan illanviettopaikoista, niin niitä Taolta kyllä löytyy. Mutta jos puhutaan samanlaisesta yöelämästä ja baarikulttuurista kun naapurisaarilla niin aika altavastaajaksi jää Tao parilla "yökerhollaan" :rolleyes:

Kiitos vain lomasuosituksesta tässä ketjussa. Neuvon perusteella käytiin Koh Lantalla ja ei taas olisi voinut loma tuosta paljoa parantua.

Lisää fiiliksiä oheisesta videosta (odottele rauhassa, että komponentti latautuu ensin):
<object type="application/x-shockwave-flash" style="display:block;margin:0" width="425" height="425" data="http://www.kyte.tv/flash.swf?appKey=MarbachViewerEmbedded&amp;uri=channels/20968/103270&amp;embedId=10068459"><param name="movie" value="http://www.kyte.tv/flash.swf?appKey=MarbachViewerEmbedded&amp;uri=channels/20968/103270&amp;embedId=10068459" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /></object><object type="application/x-shockwave-flash" style="display:block;margin:0" width="425" height="20" data="http://media01.kyte.tv/images/updatenotice.swf"><param name="movie" value="http://media01.kyte.tv/images/updatenotice.swf" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="flashvars" value="requiredversion=9.0.28" /></object>

Jännää miten ihmisten mielipiteet eroaa niin paljon samasta lomakohteesta. :) Itse en löytänyt Lantalta mitään positiivista verrattuna muihin paikkoihin missä tuli käytyä. Tai Raya diversille pisteet siitä miten hyvitettiin peruutettu retki. Muuten saari ja sen rannat ei säväyttänyt sitten yhtään.

Varmasti sitä olisi muuallakin viihtynyt. Reissu oli aika lyhyt, joten helpot yhteydet oli tärkeä homma. Bangkokista tultiin Air Asialla ja hotellin minibussi nouti lentokentältä. Hotelli (tai mökkikylä) oli todella mukava ja aivan rannalla. Ranta ei ollut niin näyttävä kuin jotkut muut, mutta sinne uskalsi päästää kersan telmimään. Jostain syystä hotellien ravintolat ovat aina aika ho-hum näissä mestoissa, mutta Saladaniin pääsi 5 minuutissa tuktukilla ja siellä oli tarjolla loistava thairuokaa puoli-ilmaiseksi. Myös rannalla oli nastoja ruokapaikkoja. Kun loma meni lähinnä vesileikeissä ja syödessä niin näistä se hyvä fiilis rakentui.

Vastoin kaikkia ennakkotietoja Klong Dao beachin pohjoispäässä oli elävää korallia ja paljon kaloja joten snorklausta varten ei ollut edes pakko lähteä minnekään.

Dopey: pls elä pastaa noita viteoita suoraan noin vaan pane vaan linkkinä...meinasi äsken tärykalvot haljeta kun rupes bassot pauhaa kun avasin tämän sivun ja viteosi lähti automaattisesti käyntiin...

Vaimo pahoinpideltiin perjantai iltana henkihieveriin surinissa koillis-thaimaassa. Oli menossa kauppaan mopolla ystävättärensä kanssa noin klo. 21. Asuu vähän maalla ja kauppaan joku 5 km. 2 aseistautunutta miestä oli pysäyttänyt tiellä ja hakanneet aseilla suoraan puhumatta mitään molemmat pahasti ja tajuttomiksi saakka. Sitten ryövänneet kaikki rahat ja muun omaisuuden :(

Olkaa varovaisia siellä...

Back
Ylös Bottom