Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäs niminen siellä on joku 15-kerroksinen tavaratalo?
Vähän Keskisen kyläkauppaa suurempi.:wtf:
Broidi siellä on käynyt ,mutta sillä on mahtava nimimuisti.
Ps.juuri nyt Jimiltä Muay Thai ohjelmaa.
Eihän nuo texmexit tulisia ole jos ei niitä soosseja itse lisäile päälle.
Eikä taida koko Thaimaasta löytyä 15-kerroksista tavarataloja. Suuria kyllä löytyy, suurin taitaa olla jopa maailman 5.ksi suurin, eli Seacon Square, ei siinäkään kyllä taida olla kuin joku puoli tusinaa kerrosta, mutta mittaa onkin sitten varmasti kilometrin verran :D
Onko kukaan ostanut koskaan Lento+hotelli -pakettia Pattayalle esim. ebookersilta taikka Arealta? Näihinhän käsittääkseni kuuluu tosiaan vain lento ja hotelli eikä esim. siirtymisiä Bangkokista Pattayalle ja takaisin eli kuljetuksen pitäisi hommata artistin itse.
Onko kellään tietoa kuinka vaikea on saada luotettava taksikyyti välille Bangkokin lentokenttä-Pattaya ja päinvastoin? Löysin googlettamalla tällaisen: http://www.learn-in-asia.com/taxitransfers.htm
Mahtaakohan olla kuin luotettavaa toimintaa kun kaveri brassailee uudella Toyotallaankin? :D
Vai onko yleensä järkevää lähteä itse kikkailmaan kyytejä kentällä? Pitäisikö kuitenkin ottaa ihan valmis pakettimatka, jossa persekin pyyhitään järjestäjien toimesta. Hintaero vaikuttaisi olevan 500-1000€ eli mielellään tietenkin ottaisi sen halvemman vaihtoehdon...
Jokainen mittari taksi ajaa sinne n. 1500 thb hintaan. Voit täysin luottavaisin mielin ottaa ensinmmäisen taksin siitä ja sanoa että pattaya. Sen jälkeen keskustelette hinnan. Ite maksoin viimeks bangkokista pattayalle 1500 thb ja siihe sisälty tietullit mitä tuli matkalla kai 3 vai 4. Taas pattayalta kun lähdin takasin bangkokkii niin otin Vip auton joka makso 1200thb mutta silloin maksoin itse tietullit. Tuli se silti n. 150 thb halvemmaksi. Eli älä suotta ressaile. Kyytiin vaan vaikkei seisokkaan

Menin viimeksi pattikselta kentälle näppärästi vain 500 batia (vai oliko 400?). varasin jostain pattiksen matkatoimistosta semmosen vip-join kuljetuksen. Elikäs Vip auto nouti hotellilta sovittuna aikana ja kuskasi dösäasemalle, ja siitä siirtyminen dösään. Kuski kävi ostamassa liput ja löi ne kouraani bussissa. Dösän päättäri oli aivan finskin tiskien edessä. Vaivatonta ja halpaa suosittelen![]()

Eipä sitä pitkään malttanut, uudet lomat thaikkulaan buukattu 6-22.6. tarkkaa kylää ei ole viel päätetty. Mutt Pattayalle ei ainakaan.