Olimme 2007 maalis-kesäkuussa yhteensä 3kk ajan lomalla Thaimaassa, josta 1kk meni Pattayalla. Vuokrasimme mm. ison 7-hengen maasturin jolla ajelimme ympäriinsä yhteensä 5000km. Muksu oli tuolloin 8-11kk ikäinen. Ihan nasta paikka myös lapsiperheille, mutta kuitenkin menisin pienen lapsen kanssa ehkä jonnekin muualle, suuremmillehan tuolla onkin sitten paljon ajanvietettä.Onks pakkiksella Thaimaanmatkaajia jotka ollut siellä pienen lapsen (alle 1v) kanssa? Ois kiva kuulla vähän kokemuksia et miten on menny. Ite oon ollu kerran Thaikuissa 2005 ja kopva hinku olis takasin jahka toi vauva nyt vaan syntyis![]()
Itse vuokraisin Condon (ja niin teinkin), jossa keittiö niin pääsee tuttipullojen kanssa sähläämään vapaasti eikä muutenkaan ole koko ajan joku hengittämässä niskaan.
Kämppiä lyhyeen vuokraukseen voi katsella vaikkapa suomenkieliseltä Hans Lankarilta:
www.hanslankari.com
Olen kerännyt tuon matkan aikana tuollaisen 46 viestiä sisältävän topicin kaikesta mahdollisesta t(h)aivaan ja maan välillä mitä lapsiperhe voi Thaimaassa tarvita:
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=26&t=19708
Tuonne pitää kyllä rekisteröityä että tuon pääsee lukemaan. Tuolla perhematkailupuolella jonkin verran myös muita vinkkejä Thaimaahan, aika hiljainen tuo aihealue on ja taidankin olla ainoita ketkä sinne kirjoittelevat ;)
Ehdottomasti voi suositella Thaimaata pienen lapsen kanssa reissaamiseen, terveydenhoito on huippuluokkaa ja kaikkea mahdollista saa paikan päältä vaippoja ja purkkiruokia sekä maidonvastikkeita myöten.