Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itsellä tuossa intin jälkeen alkamassa yliopistoelämä ja tavoitteena olisi joskus päästä opiskelemaan/töihin thaimaaseen, onko siis ketään joka olisi joskus opiskellut thaikuissa tai opiskelee tälläkin hetkellä?
jos kyllä - voitko kertoa miten hait opiskelupaikkaasi? oliko vaikea päästä? miten suomen valtio tukee opiskelua? millaista opiskelu on suomelaiseen opiskelukulttuuriin nähden (läsnäolopakko tms?..) järjestyykö asuminen helposti?
JA ONKO KIVAA?
pieninkin tiedonjyvänen on enemmänkuin tervetullut, kiitos
jos tästä on jo oma thread niin pahoittelen.. olen vain erittäin kiinostunut asiasta enkä nyt äkkiseltään löytänyt parempaa paikkaa missä kysyä asiasta.
kai siellä nyt jotain ns. kelpo kursseja voi suorittaa?? vai onko se oikeasti ihan lastentarha verrattuna eurooppalaiseen yliopistoon?
Itse olin viime syksen opiskelijavaihdossa ja nyt kevään työharjoittelussa.itsellä tuossa intin jälkeen alkamassa yliopistoelämä ja tavoitteena olisi joskus päästä opiskelemaan/töihin thaimaaseen, onko siis ketään joka olisi joskus opiskellut thaikuissa tai opiskelee tälläkin hetkellä?
jos kyllä - voitko kertoa miten hait opiskelupaikkaasi? oliko vaikea päästä? miten suomen valtio tukee opiskelua? millaista opiskelu on suomelaiseen opiskelukulttuuriin nähden (läsnäolopakko tms?..) järjestyykö asuminen helposti?
JA ONKO KIVAA?
pieninkin tiedonjyvänen on enemmänkuin tervetullut, kiitos
jos tästä on jo oma thread niin pahoittelen.. olen vain erittäin kiinostunut asiasta enkä nyt äkkiseltään löytänyt parempaa paikkaa missä kysyä asiasta.
kai siellä nyt jotain ns. kelpo kursseja voi suorittaa?? vai onko se oikeasti ihan lastentarha verrattuna eurooppalaiseen yliopistoon?
Mina olen tullut siihen tulokseen, etta Kata on hyva mesta, Karon Ok mutta Patong ihan perseesta.
Pariin otteeseen olen kaynyt kaantymassa Patongilla ihan uteliaisuudesta ja paikka on kauhea. Suunnilleen kahden metrin valein joku tahtoo myyda jotain ja turistit kulkevat kuin villiintynyt lehmalauma edestakaisin. Jos joutuisin olemaan Patongilla pidempaan niiin saisin kylla hepulin. Kata on niin mukavan rauhallinen paikka ja Karon siina valissa.
Tuli mieleen kun on lauantaina lähtö bangkokin kautta pattayalle (alkuun ainakin) että onko kukaan käynyt nyrkkeilemässä paikallisten saleilla? Phuketissa ainakin oli sellainen minne länsimaalaisetkin pääsi treenaamaan maksua vastaan, olisi mukava käydä ottamassa oppia thainyrkkeilystä.
Tuli mieleen kun on lauantaina lähtö bangkokin kautta pattayalle (alkuun ainakin) että onko kukaan käynyt nyrkkeilemässä paikallisten saleilla? Phuketissa ainakin oli sellainen minne länsimaalaisetkin pääsi treenaamaan maksua vastaan, olisi mukava käydä ottamassa oppia thainyrkkeilystä.
Thaimaa on kääntämässä kelkkaa ulkomaalaisia kohtaan, ja aika rajusti. Huomasi jo keväällä kun siellä vielä olin.3kk välein my ass... Viisumilainsäädäntö on aika tiukka ja tiukkenee koko ajan. Ei taida saada juuri mitään viisumeita enää ja maks. 15 päivää maassa jonka jälkeen pitää lentää pois. Tai jotain tommosta pimeetä. Siks mekin sieltä lähdettiin haneen.
www.thaiembassy.fi