Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
HAH-HAH-HA:D Aivan täyttä potaskaa on sulle kerrottu tai sitten olet itse keksinyt koko tarinan. Melkein joka jätkä siellä silloin tällöin jurrissa ilman kortsua vetelee, ja vaikka normaalissa sukupuoliyhdynnässä HIV tarttuukin tosi kehnosti, niin kyllä olisi HIV-tilastot Suomessakin toisenlaiset, jos thaikkubaaritytöistä 95% olisi taudinkantajia. Itse vetelen siellä vähän väliä paljaalla maksullisia, eikä mikään paikka kolota.
Thaimaan baaritytöt käyvät säännöllisesti lääkärintarkastuksissa. En ole sieltä saanut koskaan mitään tauteja, kotimaasta sitäkin enemmän. Sinne vaan louskuttamaan ja Pattaya on paras mesta siihen tarkoitukseen:thumbs:

P.S. On siellä hyvä kondomia käyttää, mutta ei kannata itseään jojoon vetää, jos kortsu joskus hajoaa, riski saada parantumaton tauti näin on aika olematon.

Kuuluisia viimeisiä sanoja:D

Ja se oikea Thaimaahan ei sitten löydy Pattayalta.

Miksei löydy? Mitä Pattayalta puuttuu, mitä "oikeassa" Thaimaassa on? Mun mielestä ei mitään, siellä on vain paremmat palvelut kuin muualla. Kaikkea löytyy. Mä olen muutaman tunnin kiduttanut itseäni riisipellon kyljessä olevassa liiterikylässä jossain "Nakhon Nowheressä", ja se riitti. Joka paikassa falangeja mielistellään. Ei niin syrjäistä Thaimaan kolkkaa varmaan löydy, ettei ne tietäisi, että meillä on rahaa paljon enemmän kuin keskivertothaikulla.

Miksei löydy? Mitä Pattayalta puuttuu, mitä "oikeassa" Thaimaassa on? Mun mielestä ei mitään, siellä on vain paremmat palvelut kuin muualla. Kaikkea löytyy. Mä olen muutaman tunnin kiduttanut itseäni riisipellon kyljessä olevassa liiterikylässä jossain "Nakhon Nowheressä", ja se riitti. Joka paikassa falangeja mielistellään. Ei niin syrjäistä Thaimaan kolkkaa varmaan löydy, ettei ne tietäisi, että meillä on rahaa paljon enemmän kuin keskivertothaikulla.

Älä nyt vääristele sanojani, luettelin lukuisia hyviäkin puolia postauksessani pattayasta :jahas:

Tuolla perusteellahan oikea "Suomi" löytyy sitten Helsingistä unioninkatu-kauppatori -akselilta, ei muualla kannata edes käydä? :rolleyes:

kyllä mun mielestä pattaya o hirvee mesta verratuna muihin pakkoihin missä olen lomaillut. Vitusti bilettäjiä(joo, voi olla nättii jos haluaa dokaa 24/7), möhömahaisia pappoja huorissa ja pilaantuneet rannat. Todella hienoa. Ei sen tarvi olla mikää riisipelto missä lomailee vaan esim. Hua hin tai phuket. Noi on mukavan pieniä mutta silti menoa löytyy riittävästi. Rannat o upeat ja vesi puhdasta. Siis omin silmin paikka oli täysin erilainen kuin pattaya. noh kukin tyylillään.

Ja mitä toho sukupuolitauteihin. Eihan se Hiv tartu helposti mutta on niitä myös muita tauteja siellä. Onhan se nyt selvää että helpommin tartunnan saat thaimaan huorista kuin suomesta, en tiedä sit mitä pirihuoria oot pannut.
Ei silti jojoon kannata itteään vetää jos kumi hajoo...

PS. en ole käynyt siellä huorissa.

PPS. siis kyllähän tollane biletysloma olisi nätti myös mutta kun matkasta maksaa aika paljo ni siellä on vaan kiva nauttia ja ottaa arskaa. Olen ollut myös 2 viime kesää kavereiden kaa turkissa ja bulgariassa. siellä se on vaan 24/7 biletystä. oli nättii, muistaakseni.

Originally Posted by Lappis
HAH-HAH-HA Aivan täyttä potaskaa on sulle kerrottu tai sitten olet itse keksinyt koko tarinan. Melkein joka jätkä siellä silloin tällöin jurrissa ilman kortsua vetelee, ja vaikka normaalissa sukupuoliyhdynnässä HIV tarttuukin tosi kehnosti, niin kyllä olisi HIV-tilastot Suomessakin toisenlaiset, jos thaikkubaaritytöistä 95% olisi taudinkantajia. Itse vetelen siellä vähän väliä paljaalla maksullisia, eikä mikään paikka kolota.
Thaimaan baaritytöt käyvät säännöllisesti lääkärintarkastuksissa. En ole sieltä saanut koskaan mitään tauteja, kotimaasta sitäkin enemmän. Sinne vaan louskuttamaan ja Pattaya on paras mesta siihen tarkoitukseen

P.S. On siellä hyvä kondomia käyttää, mutta ei kannata itseään jojoon vetää, jos kortsu joskus hajoaa, riski saada parantumaton tauti näin on aika olematon.

Ei saatana mitä tekstiä :( Nyt en kyl yhtään ihmettele miksi HIV leviää maailmalla sitä vauhtia mitä se leviää ..

Minkälaista Pattayan meno on jos vertaa sitä esimerkiksi Phuketin Patong beachin Bangla Roadiin? Sekin paikka oli jo jotain aivan uskomatonta.
Hirmu ristiriitanen paikka kyllä toi Thaimaa, toisaalta todella kaunis, ystävällinen ja mukava, ja toisaalta todella muovinen, ja tuntuu että kaiken voi ostaa. Melko kyyniseks siellä välillä tulee ku kattelee tarpeeks pitkään sitä touhua. Silti, takas haluaisin.

Ei saatana mitä tekstiä :( Nyt en kyl yhtään ihmettele miksi HIV leviää maailmalla sitä vauhtia mitä se leviää ..

Niin no. Taisi Lappiksen teksti olla kuitenkin aika relistinen kuvaus.

Onkohan turismi kuitenkaan kovin merkittävä tilastollinen HIV:n levittäjä? veikkaan ettei ole vaan puhutaan marginaalisesta ongelmasta ainakin koko maailman mittakaavalla. Paljonko Suomen todetuista tartunnoista on peräisin Thaimaasta? Muistaakseni lehdessä oli juttu ja siinä mainittiin muutama kpl. Suhteuta tämä sitten siihen määrään mitä äijää lappaa Thaimaassa pökkimässä. Tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia vuosittain.

Jos miettii yhdenyön panoja pikku jurrissa Suomessa ja laskee kuinka moni niistä tehdään ilman suojaa, joko vahingossa, kumin hajoamisen takia tai muuten vaan ajattelemattomuutta, niin miksikäs se touhu ulkomailla muuttuisi? Siellä vasta kännissä ollaankin ja käydään viikon sisällä kymmenissä huorissa niin kummakos tuo on jos gummit hajoo, unohtuu etc.

Typerää kyllä, mutta ihmisluonto nyt vaan on sellainen.

Minkälaista Pattayan meno on jos vertaa sitä esimerkiksi Phuketin Patong beachin Bangla Roadiin? Sekin paikka oli jo jotain aivan uskomatonta.
Hirmu ristiriitanen paikka kyllä toi Thaimaa, toisaalta todella kaunis, ystävällinen ja mukava, ja toisaalta todella muovinen, ja tuntuu että kaiken voi ostaa. Melko kyyniseks siellä välillä tulee ku kattelee tarpeeks pitkään sitä touhua. Silti, takas haluaisin.

Pattayan menon voi kertoa usealla kymmenellä verratuna bangla roadin menoon. Toi banglahan on aika nopeasti käyty läpi.

Onkohan turismi kuitenkaan kovin merkittävä tilastollinen HIV:n levittäjä? veikkaan ettei ole vaan puhutaan marginaalisesta ongelmasta ainakin koko maailman mittakaavalla. Paljonko Suomen todetuista tartunnoista on peräisin Thaimaasta? Muistaakseni lehdessä oli juttu ja siinä mainittiin muutama kpl. Suhteuta tämä sitten siihen määrään mitä äijää lappaa Thaimaassa pökkimässä. Tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia vuosittain.

Jos miettii yhdenyön panoja pikku jurrissa Suomessa ja laskee kuinka moni niistä tehdään ilman suojaa, joko vahingossa, kumin hajoamisen takia tai muuten vaan ajattelemattomuutta, niin miksikäs se touhu ulkomailla muuttuisi? Siellä vasta kännissä ollaankin ja käydään viikon sisällä kymmenissä huorissa niin kummakos tuo on jos gummit hajoo, unohtuu etc.

Thaimaassa HIV on yleisintä maaseudulla paikoissa, joissa ei turisteja pahemmin käy. Thaikkujätkät ei suostu kumia käyttämään. Ehkä sielläkin asenteet pikkuhiljaa muuttuu.
Lainauksen loppuosaan viitaten, ei sanonta "Leave your brains at the airport and your money in Pattaya" ole ihan tuulesta temmattu.
Aikaisempiin viesteihin viitaten, Pattayan rannat ovat tosin likaiset, mutta jos haluaa, että menoa riittää 24/7, niin kyllä Pattaya on biletysmesta, jollaista ei löydy varmaan koko maailmasta, ainakaan yhtä edullisesti ja tuskin muutenkaan.

Lueskentelin tänään YTHS:llä artikkelia, jossa kerrottiin että seksimatkailu Thaimaaseen on nostanut Suomen HIV-tartuntoja merkittävästi. Absoluuttisesti ei kuitenkaan puhuta suurista summista.

En voinut olla huomaamatta, että tuolla kadulla vilisi hirveästi thainaisia vanhempien länsimaalaisten miesten kanssa käsikädessä... Inhottavaa...

Pakko sanoa tuohon se mikä monia inhottaa mutta oletetaan että on tilanne jossa mies on syntynyt vaikkapa nyt Suomeen. Ei ole ehkä ominut kaikkein kauneimpia piirteitä, vanhemmat voivat olla reilusti ylipainoisia ja se on sitten "periytynyt" lapseenkin. Sosiaalista elämää on se kun koulussa kiusattiin ja sai välitunneilla turpaansa. Tytöt eivät olleet kiinnostuneita kun ikää alkoi kertyä ja naisseura alkoi ujostuttaa. Mies menee kotiin tietokoneen ääreen ja hankki elämäänsä sisältöä sieltä, vaikkapa katselemalla videoita ja kuvia vähäpukeisista naisista.

Sitten hän sattuu huomaamaan 499e lennot Thaimaahan ja päättää lähteä matkaan, ehkäpä jonkun kaverinsa kanssa kuka on kertonut hyvistä kokemuksistaan kivassa maassa.

Kaveri pääsee vihdoin lomalle, viettää parasta aikaa elämässään "seurustellen" lukuisten hyvännäköisten naisten kanssa ja kukaan, ei kukaan, katso häntä kulmien alta että vittuako tuokin lihava sika tekee täällä. Eli periaatteessa normaalia poikamieselämää ;) Hän saa myös uusia kavereita ja ehkäpä vaikka vaimon tuolta reissultaan.

Mikä on todennäköisyys että tuo ruma mies olisi viettänyt Suomessa vastaavaa aikaa? Vaikka raha näytteleekin tuossa suurta roolia niin ei se keneltäkään ole pois jos hänkin saa itselleen ilon nauttia elämästä?

Eriasia sitten joku 70v + 18v liitot tai jopa nuoremmat...

PS. en puhunut nyt itsestäni ;)

Kaveri pääsee vihdoin lomalle, viettää parasta aikaa elämässään "seurustellen" lukuisten hyvännäköisten naisten kanssa ja kukaan, ei kukaan, katso häntä kulmien alta että vittuako tuokin lihava sika tekee täällä. Eli periaatteessa normaalia poikamieselämää ;) Hän saa myös uusia kavereita ja ehkäpä vaikka vaimon tuolta reissultaan.

Yritin ymmärtää saman mutta vain tämän Suomalaisen kaverin näkökulmasta. En löytänyt sympatiaa, ei herunut kyyneltä.
Ruopikoon käteensä 70-vuotiaiden vanhempiensa yläkerrassa.

Kyllä monet miehet(myös naiset) on sen verran reppania että sitä naista ei saa sitten millään. Kun ikää alkaa tulemaan ja silti päivät pitkät hanskaat niin kyllä varmasti vituttaa. Tai ehkä rima on asetettu liian korkealle ja tämän takia ei sitä seuraa irtoa. No thaimaa on paikka siihen, siellä kauniit(mun mielestä ei mitää erikoisia) naiset ovat kuin vahaa käsissäs niin ihmekkös että sinne jengi reissaa.

Ite pari kertaa siellä käyny mutta huoria ei tullut silloin käytettyä kun ekalla kerralla olin joku 16v ja toisella kerralla olin tyttöystävän perheen kanssa :)

mutta en kyllä pahalla katso jos sinne miehet reissaa...onhan se vähän noloa tänne suomeen tuoda sieltä naista koska joka ikinen tietää mikä on homman nimi. Tosin kyllähän sitä rakkautta joissain suhteissa voi myös olla siitä huolimatta. tiedä sitten.

Taisit ottaa itseesi? :lol2:

Enpä oikeestaan. Inhottaako sua Jari Kurrin ja Vanessa Forsmannin suhde, heilähän ikäeroa on noin parikymmentä vuotta ja toisella on rahaa enemmän kuin toisella. Monet Thai-tytöt näyttävätkolmikymppisinä vielä parikymmpisiltä pienen kokonsa vuoksi, ainakin sellaisen silmissä joka ei tuolla suunnalla ole liiemmin lomaillut. Jos tälläinen tyttö pyörii noin viisikymppisen miehen kanssa, niin ikäero on vastaa kuin Kurrin ja Forsmannin suhteessa.

Mulle aivan sama vaikka ikäeroa olisi enemmänkin, ei haittaa mun elämää...

Back
Ylös Bottom