Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ei ollu näppäilyvirhe. Tatuointiin meni reilu 1000e kenkiin vähintään sama, pari pukua, muijalle iltapuku, jotain muita vaatteita ja leluja yms lapsille. Sitten tietysti syötiin mitä huvitti jne niin helposti meni ja olis menny vaikka enemmänkin. Mut jos miettii mitä olis menny samaan tatskaan suomessa niin tais olla melkein ilmainen reissu..

KÖYYYYhhh ööhhöhö. Kyllä on ollu vimpan päälle loma ja saanu varmasti rahalle vastinetta. Tolla summalla lomailis vastaavalla tavalla max. 2 päivää euroopassa, veikkaan. :thumbs:

Joo ei ollu näppäilyvirhe. Tatuointiin meni reilu 1000e kenkiin vähintään sama, pari pukua, muijalle iltapuku, jotain muita vaatteita ja leluja yms lapsille. Sitten tietysti syötiin mitä huvitti jne niin helposti meni ja olis menny vaikka enemmänkin. Mut jos miettii mitä olis menny samaan tatskaan suomessa niin tais olla melkein ilmainen reissu..

Heh :) Oma 3kk Aussiloma oli budjetiltaan vähän alle tuon sun summan.
Mikäs siinä, pitäähän sitä nauttia elämästä ja lomasta :dance: Minkälainen tatuointi tuli muuten otettua?

Heh :) Oma 3kk Aussiloma oli budjetiltaan vähän alle tuon sun summan.
Mikäs siinä, pitäähän sitä nauttia elämästä ja lomasta :dance: Minkälainen tatuointi tuli muuten otettua?

Maori tatuointi, saman tyylinen kuin the rockilla, käsi kyynärpäähän asti, rinta ja selkää aika paljon.. naurettavan hitaasti teki mutta olipahan huolellinen..

edit. meni siis melkein 40h. ke, to, pe olin siellä 14.00 ---> minimissään 02.00 joka yö..

Aika railakas budjetti ollu tikrulla :eek:
Itellä meni kuukaudessa n.800€ johon kuului 230€ puku. Joo kyllä penninvenytysbudjetilla mentiin, tosin ois varmaan selvinny halvemmallakin jos ois yrittäny :D
Tuohon tietysti lennot vajaa kahdeksan hunttia mukaan.

Viidellä tontulla pitäs kyllä tehdä tyyliin 3kk-6kk reissu, mutta toisaalta harvalta sellanen onnistuu, kun työt painaa päälle ja ainut vaihtoehto tehdä se parinviikon
hermoloma.

Tervehdys!

Osaisitteko kertoa että kun laitan suomesta suomalaisella puhelimella ja numerolla tekstiviestin thaimaaseen thaimaalaiseen puhelimeen ja numeroon niin pitääkö numeron eteen laittaa +358 tai jotain vastaavaa? Thaimaassa ollessani soitin tähän numeroon onnistuneesti ilman mitään etuliite-numeroita. Nyt yritin suomesta laittaa viestiä, mutta luulen että lähetys ei onnistunut. Apuva! :(

-Ruskettunut Hartsa

Tervehdys!

Osaisitteko kertoa että kun laitan suomesta suomalaisella puhelimella ja numerolla tekstiviestin thaimaaseen thaimaalaiseen puhelimeen ja numeroon niin pitääkö numeron eteen laittaa +358 tai jotain vastaavaa? Thaimaassa ollessani soitin tähän numeroon onnistuneesti ilman mitään etuliite-numeroita. Nyt yritin suomesta laittaa viestiä, mutta luulen että lähetys ei onnistunut. Apuva! :(

-Ruskettunut Hartsa

+66

Tervehdys!

-Ruskettunut Hartsa

+66 eteen vaan kun laitat tekstaria sille gogo -plikalle.

e.Jaha, hidas ku fan.

Voi helvetti Harri, every minute sucker is born.

Joo, tietämättä yhtään mistä on kyse niin kannattaa laittaa jäitä hattuun vaikka itse olen kyllä väärä mies neuvomaan, koska aikanaan ei tullut laitettua niitä jäitä hattuun. Tai oikeastaan olen oikea mies neuvomaan juurikin em. syystä. Vituttaa ihan saatanasti oma tyhmyys, jonka ansiosta tuli otettua takkiin niin henkisesti kuin taloudellisestikin.

Jos olet Hartsa noviisi Thaimaassa niin kuuntele kokeneempien neuvoja niin et pilaa elämääsi. Minä en kuunnellut.

Siis edelleenkin tietämättä yhtään mistä on kyse. Ei ole tarkoitus vittuilla tai loukata älykkyyttäsi :piis:

Ei liity Harriin mitenkään mutta miten prkl suomalaiset miehet osaavat retkahtaa niin täysillä niihin naikkosiin vuodesta toiseen. esim.Tiedän tapauksen jossa on mennyt perhe ja yritys kun se "rakkaus" löytyi thaikkulasta.

Ei liity Harriin mitenkään mutta miten prkl suomalaiset miehet osaavat retkahtaa niin täysillä niihin naikkosiin vuodesta toiseen. esim.Tiedän tapauksen jossa on mennyt perhe ja yritys kun se "rakkaus" löytyi thaikkulasta.

Ei pelkästään suomalaiset. Kyllä tuo typeryys on ihan globaalilla tasolla ja paikalliset naiset tietävät sen todella hyvin. Esim. Pattayalla on tällä hetkellä ihan helvetisti noita akkoja helpon rahan perässä. Määrä on kasvanut muutamassa vuodessa varmaan kymmeniä prosentteja. Walking Streetille tulee jatkuvasti uusia GoGo -baareja ja jokainen on kuin ammuttu täyteen akkoja.

e. Pohjoismaista suomalaiset ovat vielä todella pieni vähemmistö verrattuna norjalaisiin mitä tulee thainaisten sponsorointiin. Norskit on kovassa huudossa niiden keskuudessa tällä hetkellä. Man from Norway big bod hab big money.

Jos kyrvällä olisi korvat niin saattaisi mennä neuvot perille mutta harvemminpa tuo mulukku järkipuhetta ymmärtää, sen enempää suomessa kuin thaikkulassakaan :D

Niinpä ja viimeistään silloin kaikki looginen ajattelu loppuu noviisilla, kun 10/10 -tason 20-vuotias 40-kiloinen thaikkumimmi vakuuttaa rakastavansa sinua ja vain sinua. Varsinkin sellaisella sällillä, jolla ei flaksi oikein kotosuomessa tahdo käydä tai ei jaksa edes yrittää. Kyllähän tuossa tilanteessa jokaisella edes osittain järkevällä ihmisellä pitäisi hälytyskellot soida mutta yllättävän monella ei soi.

^ Kummastuttaa vaan että eikö sellaisen kanssa voisi pitää vain hauskaa, pitääkö sitä heti alkaa kuvittelemaan jotain yhteistä elämää... mutta ilmeisesti pyöritys osataan 6-0 :)

Kokeneilla Thaimaan kävijöillä on ns. 3 päivän sääntö, jota ei saa koskaan rikkoa eli sama muija max. 3 päivää ja sitten vaihtoon vaikka kuinka mukavaa olisi ja hyvin synkkaisi. Ja pyöritys osataan kyllä 100-0.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom