Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Samuilla enää rauhallisia rantoja, vai onko saari jo "pilalla" turisteista? Tarjoaako samui mitään erikoista nähtävää? Jos taolla ja phangilla tulee pyörittyä, kannattaako käydä samuilla vai skipata?
Heimoi!
Kaipailisin vinkkejä semmosilta jotka on huippuja ostaa edulliseen hintaan noita lentolippuja. Oon lähdössä lokakuun lopulla Phuketiin työharjotteluun ja Suomeen paluu on joskus maaliskuun tienoilla. Ongelma muodustuu siitä, että lentolippujen hinnat tuntuu nousevan koko ajan, eikä mulla vielä ole varaa ostaa noita lentolippuja! Saakohan elokuussa vielä edullisia lentoja esim Bangkokiin?
Mun mies olis kans tulos helmi-maaliskuun vaihteella sinne lomailee mun kanssa, ja palaittais yhtä matkaa kotiin. Seki on pieni ongelma ku pitää sitte lennot varata niin, että paluulento olis sama. huoh!
Niin ja saako noita Thaimaan sisäsiä lentoja just esim. menopaluu BKK-HKT välille alle 150e vaikka ei varais etukäteen vaan vasta Thaimaasta käsin? Mua ei jotenki inspais noiden varaus etukäteen, enkä varmaan luottokortittomana pystyiskään varaamaan. Oon niin stressipelle että stressaan tätä lentojuttua iha hulluna, joten olis kivaa jos joku tietäis ja jaksais jeesii
Kysymys, sattuuko joka muistamaan tai tietämään, että onko Finnair hinnoitellut lopullisesti lentonsa ens vuoden maaliskuun loppuun asti?
Koska nyt ei ole mitään väliä mitä päiviä valitsee, hinnat on aina samat...
Okei. Eli ainakaan tuon alle tule menemään, ja ainoa toivo on satunnaiset tarjoukset? Ja silloin on tietenkin riski että homma kusee ja lopulta maksoikin monta sataa enemmän...Ei niitä koskaan hinnoitella lopullisesti vaan hinnat elää kohti lähtöpäivää, tällä hetkellä ne näyttää tietystä ajanjaksosta eteenpäin samaa koska allokaatio on vielä niin matala, kun koneet rupeaa täyttymään niin hinta nousee.
Kaveri heitti reissun 1500e/1kk, sisältäen lennot, majoitukset ,safkat, padin peruskurssin laitesukelluksessa jne.
...vahvistan Hupen lausuman omasta puolestani, tosin vertailupohjaa ei ole ihan niin paljon kuin Hupella.Chiang mai, Thaimaan paras kaupunki.