Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Oishan tota mutta kun en oo vippi...

Silläkin uhalla, että kuulostan ihan vitun idiootilta niin pitää vielä hehkuttaa #31:stä. Aivan uskomaton tapaus. Enpä ole koskaan ennen törmännyt thaikkumuijaan joka olisi niin "aggressiivinen" kun tää oli. Sitä siis ihan oikeasti joutui piteleen aloillaan kun se tuli niin aggressiivisesti päälle saman tien kun päästiin hotellihuoneeseen enkä liioittele tippaakaan ;) Hetken aikaa tällanen 120kg+ könttikin oli ihan helisemässä.

Villi tunne kun 40kg muija puskee päälle kuin yleinen syyttäjä vaikkei voimaa ole sen enempää kuin hiirellä. Se oli oudolla tavalla makeinta mitä olen koskaan kokenut. Toivottavasti vielä ensi kerrallakin onnistun löytään saman muijan, kun en tajunnut puhnroa kysyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
menipäs aika avoimeks keskustelu =DD nojoo tohon "ei thaimaassa muuta nähtävää ole".. ei vittu miten suppeanäköisyyttä -.- thaimaa on (aivan) loistava maa vaikka ei näkisi huoraa koko reissulla!

menipäs aika avoimeks keskustelu =DD nojoo tohon "ei thaimaassa muuta nähtävää ole".. ei vittu miten suppeanäköisyyttä -.- thaimaa on (aivan) loistava maa vaikka ei näkisi huoraa koko reissulla!

Mikä Thaimaasta sitten tekee niin mahottoman upean maan? Mulle se ei ainakaan kahdessa viikossa vielä auennut.

Yksinkertaisesti se että siellä voi kokea sellaisia asioita mitä muualla ei. Mahtavan hyvää thairuokaa, sukellusta, aurinkoa, upeita rantoja, lämpöä. Pikkurahalla voi järjestää itselleen myös sellaiset orgiat jotka muistaa lopun ikäänsä. Tai voihan siellä vaikka hengailla pidemmänkin aikaa jonkun paikallisen flikan kanssa, ja päätyä lopulta vaikka naimisiin asti.

Tai voihan siellä vaikka hengailla pidemmänkin aikaa jonkun paikallisen flikan kanssa, ja päätyä lopulta vaikka naimisiin asti.

Sitä ei ihmiset usein tule miettineeksi, mutta suurin osa Thaimaan tuontivaimoista on entisiä huoria. Onko nyt kiva olla entisen huoran kanssa naimisissa??

Ainakaan minua tuollainen asia ei haittaisi, jos vaan kyseisellä ihmisellä on muuten asiat kunnossa. Thaimaassa jokaisen täytyy elättää itsensä lisäksi vanhempansa. Nuorille naisille tuo on yksi tapa tulla toimeen paremmin kuin esim. hierojana tai kauneussalongissa työskentelemällä.

Yksinkertaisesti se että siellä voi kokea sellaisia asioita mitä muualla ei. Mahtavan hyvää thairuokaa, sukellusta, aurinkoa, upeita rantoja, lämpöä. Pikkurahalla voi järjestää itselleen myös sellaiset orgiat jotka muistaa lopun ikäänsä. Tai voihan siellä vaikka hengailla pidemmänkin aikaa jonkun paikallisen flikan kanssa, ja päätyä lopulta vaikka naimisiin asti.

Noi ns. "upeat rannat" ovat kyllä harvassa Thaimaassa!!
En sitten tiedä missä sä oot siel pyöriny. Itse ollut YHDELLÄ ainualla rannalla jossa ei ollut roskan roskaa ja joka oli hyvin pidetty + että ympäristö ja maisemat miellyttivät.

Itse en kyllä mene Thaikkulandiaan auringon, lämmön tai koskemattomuuden takia. Sitä saa muualta kyllä samaan hintaan; jossa laatu, ympäristö ja puhtaus paremmalla tasolla.

Nimimerkki Axelpass Tommi varmaan tarkoitti, että siellä ei ole mitään muuta nähtävää, joka häntä kiinnostaisi, jota komppaan 100%:sti.

Näinpä. Paikka on uusi Kanarian saaret. Ei kai siellä ole kuin läskejä turisteja ja pedofiileja. Toki oma mielipiteeni, kunnon matkat suunnittelisin ihan muualle.

Näinpä. Paikka on uusi Kanarian saaret. Ei kai siellä ole kuin läskejä turisteja ja pedofiileja. Toki oma mielipiteeni, kunnon matkat suunnittelisin ihan muualle.

jos tuollaisen kommentin kehtaa edes heittää niin ei varmasti ole ollut thaimaassa ikinä. tai sitten on todellakin ollut viikon reissulla pattayalla? thaimaassa on niin käsittämättömän hienoja ja rauhallisia paikkoja mitä en ole vielä mistään muualta löytänyt.

Onpa hyviä kommentteja mieheltä, joka on itse menossa pelkästään maksullisten naisten perässä kyseiseen maahan ja ei ilmeisesti ole edes käynyt aikaisemmin ko. maassa.

Pattaylla kannattaa tsekata myös Iron niminen Go-Go baari. Oli aika roisia menoa poreammeessa tytöillä kun käväisin siellä (monta iltaa putkeen)

Saa nähdä tuleeko käytyä goukkareissa, jostain syystä olen aina suosinut vaan ihan perus-kaljabaareja. Bangkokissa Nanan goukkarit oli kyllä näkemisen arvoisia.

Tuttu oli Thaimaassa 3vko istumassa oranssit uimahousut jalassa 200 muun thaikkuvangin kanssa samassa kopissa. Kännisienissä sekoili (vähän tappeli, hajotti jotain mestoja hieman jne) ja oli sillä varmaan jotain pientä sälääkin päällä. Viisi vuotta oli paikallisten gäisten mielestä sopiva aika istua tehdystä rikkeestä, mutta onneksi se nyt saatiin ulos sieltä.

Uskaltaako tuonne edes mennä, jos pikku rikkeistä napsahtaa monen vuoden kakku...

Luin jostain että joskus porukka on lentokentällä laittanut huumeita turistien reppuun ja siitä on napsahtanut monen vuoden linnareissu.

Luin jostain että joskus porukka on lentokentällä laittanut huumeita turistien reppuun ja siitä on napsahtanut monen vuoden linnareissu.

No se se on tietysti ensimmäinen ja viimeinen selitys repusta löytyneille vieraille aineille. Menisitkö itse ihan kiusallasi helsinki-vantaalle laittelemaan huumeita ihan huvikseen muiden reppuihin.. :D

No se se on tietysti ensimmäinen ja viimeinen selitys repusta löytyneille vieraille aineille. Menisitkö itse ihan kiusallasi helsinki-vantaalle laittelemaan huumeita ihan huvikseen muiden reppuihin.. :D

Huomaa ettei SteveBerman tiedä paljoakaan Thaimaan lainsäädännöstä JA/TAI oikeus- sekä poliisikäytännöstä. Ei ne sitä huvin vuoksi tee!

Asia on katos näin.. (pari esimerkkiä)

Jos thaikku käräyttää falangin hän saa siitä vihjepalkkion (joka on muistaakseni kiinteä). Tämä käytäntö ei ole hyvin yleistä, mutta tapahtuu päivittäin jossain päin Thaimaata. FullMoon-partteissa on jopa ryhmiä jotka sujauttavat taskuihin pikkuriikkisen nyytin jotain kamaa, ja vaikka kama maksaakin hitusen, jäävät he kuitenkin plussalle käräyttämisestä; ts. hyvää bisnestä!

Toinen mahdollinen skenaario on se, että on mennyt riitelemään jonkun kostonhimoisen thaikun kanssa.
Koska thaikut ovat yleisesti ottaen todella kostonhimoisia tyyppejä (yleistämättä). Pikku nyytti jotain kamaa ei tunnu köyhälle tyypillekään missän jos saavat sinut kaltereitten taakse kitumaan. He tietävät tasan tarkkaan mitä falangia odottaa jos kiinni jää!

Katos Thaikut tietävät nämä asiat TODELLA HYVIN, ja tottakai he niitä käyttää hyväks JOS ON TARVE.

Itse juttelin paikallisten ystävien kanssa näistä asioista, ja he totesivat että "Totta on!". Yksikin nainen kertoi että "Voit heittää parille tuktuk-kuskille 10.000 bahtia (5.000 + 5.000), ja he enemmän kuin meilellään tappamaan jonkun sen summan edestä!". 10.000 bahtia ~ 220 €.
Sen jälkeen lähdimme Pattayan keskustaan, jolloin hän näytti "tuktuk-tolpan" johon mennä kysymään jos näitä ongelmia ilmenee ja jos haluut jonkun hengiltä. Näitä "tolppia" oli useampikin.
Sama nainen kertoi että "Moni freelancer-flikka käyttää näitä kuskeja juuri tällaisiin tilanteisiin, tai jos falangi-asiakas on esim. pahoinpidellyt niitä ja/tai jättänyt yön työt maksamatta.".
Kysyin että eikös se tule heille kalliimmaksi? Hän vastasi "Kyllä! Mutta ainakin heidän arvo säilyy...eli rahasta viis!".

Että näin.. Kosto on kaunista!

Pitää muistaa että jos falangi tappelee tai joutuu Thaikun kanssa riitaan (esim. onnettomuus), eikä turistipoliiseja ole lähettyvillä, on todennäköistä että häviät asian 99% kerroista. Silloin ei auta muu kuin iso nippu rahaa TAI vaihtoehto numero kaksi, eli linnaan! Falangi on aina altavastaajana!
Yksi suomalainen oli maksanut omien sanojensa mukaan 20.000 bahtia jotta pääsi pinteestä pois, sen jälkeen kuin oli ajanut mopoilijan päälle ja tämä oli kuollut tai haavoittunut todella pahasti (en muista tarkkaan). Tämä suomalainen asui ja työskenteli Thaimaassa.
Itse olen ollut parissa tilanteessa jossa olen paiskonut poliisille rahaa suoraan kouraan, jotta olen iloisena pystynyt poistumaan paikalta.

Thaikkupoliisit eivät katos ole niin oikeudenmukaisia. :D
Turistipoliisit ovat sitten hieman eri juttu, ja he auttavat sitten vähän eri tavalla. Mutta heidän toiminta-alue on hyvin rajattu.

Hurjaa juttua, jonka todenperäisyyttä en yhtään epäile. "Money number one" pitää todellakin täysin paikkansa Thaikuissa muuallakin kuin baarityttöjen keskuudessa.

Sattuiko joku muuten katsomaan kakkoselta pari viikkoa sitten dokumentin, jossa 5 brittinuorta meni kokeilemaan millaista on olla töissä Thaimaan riisipelloilla. Aika karu on paikallisten työläisten arki siellä. Pitkiä päiviä saatanallisessa kuumudessa raskasta työtä ja liksa taisi olla parin euron luokkaa / päivä.

Eipä tarvitse ihmetellä miksi tuhannet tytöt joka vuosi suuntaavat Pattayalle ja Bangkokiin paremman elintason toivossa vaikka eipä sielläkään ns. normaalitöillä rikastumaan pääse. Käsittääkseni esim. SevenToElevenin kassa saa jotain 5 ekua päivässä ja elinkustannukset on tietysti ihan eri luokkaa kuin maaseudulla.

Ei tarvitse siten ihmetellä sitäkään, miksi suurin osa päätyy duuniin beer baariin/gogo-baariin, koska se on todellakin easy money verrattuna kaikkiin muihin vaihtoehtoihin. Yksi ilta/yö farangin kanssa tuo extraa jonku 20-50 ekua + ladydrinkit + perusliksa baarista, jonka jälkeen ollaan jo sellaisissa tuloissa (satoja ekuja / kk ehkäpä?), joista perusduunari ei pysty edes uneksimaan.

Kaikesta tästä huolimatta joka vuosi menee suomesta monta lentokoneellista hemmoja kyseiseen uuteen bulgaariaan. Miksi ihmeessä? Elintaso on tottakai halpa mutta hohhoijaa, halpaa on monessa muussakin maassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom