Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Pattayalla viidetta paivaa taas, reilu pari viikkoa reissusta jaljellä. Aika lahjakkaasti on tullut nollattua ja koluttua beerbareja gogo-baareja. Niinkuin joku tässä threadissa jo sanoi, Iron Club on ihan käsittämätön paikka. 20 muijaa, joista 15 tanssii alasti, pari vaahtokylpyä, renkaat katossa mistä mimmit heiluttelee itseään niin että vitut läsähtelee asiakkaiden naamoihin. Vaikka koko illan jupottelisi ja tarjoilisi drinkkejä tanssijoille niin muutamalla kymmenellä eurolla selviää. Halpaa hupia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinkuin joku tässä threadissa jo sanoi, Iron Club on ihan käsittämätön paikka. 20 muijaa, joista 15 tanssii alasti, pari vaahtokylpyä, renkaat katossa mistä mimmit heiluttelee itseään niin että vitut läsähtelee asiakkaiden naamoihin. Vaikka koko illan jupottelisi ja tarjoilisi drinkkejä tanssijoille niin muutamalla kymmenellä eurolla selviää. Halpaa hupia.

Oltiin tuolla istumassa siinä vaahtokylvyn vieressä kun thailutkat lätkivät toisiaan lötköpötköillä. Vastapäätä istui brittiparivaljakko jotka olivat niin jurrissa että norja näkyy.
Yksi thailadyistä sitten hyppäsi noihin metallirinkuloihin roikkumaan ja meni istumaan toisen brittikaveruksen olkapäille hajareisin toosa suoraan naaman edessä.
Tämä ei hätkähdyttänyt miestä vaan hän tarttui tuumasta toimeen ja alkoi asiaankuuluvasti sormettaa ladya ja nuolla pillua samalla pitäen samalla huolen nesteytyksestä ottamalla aikaajoin huikan oluesta ja imaisemalla savuketta.
Viereinen kaveri ihmetteli noin about 30sek toimintaa, pisti etusormen ilmaan, laittoi sen ladyn suuhun joka nuoli sen kosteaksi. Tämän jälkeen hän alkoi sormettaa renkaista roikkuvaa ladya perseeseen kaverin edelleen villisti nuollen pillua ja sormettaen samalla.
Tämän jälkeen lady laskeutui renkailta makoilemaan poreammeen reunalle jolloin pillunnuolennan aloittanut mies tunki kaljapullon ladyn toosaan ja alkoi juomaan kaljaa suoraan toosasta.
Hörötettiin serkun kanssa siinä vieressä aivan kippurassa.
Pattaya on menomesta parhaasta päästä, loppuvuonna uudestaan. :rock:

Täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan noin härskiä menoa nähnyt missään gogossa Pattayalla. Kuulostaa kyllä erittäin viihdyttävältä. Nyt vaan harmittaa kun en viimeksi käynyt tuolla Iron Clubilla. Perkele.

Täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan noin härskiä menoa nähnyt missään gogossa Pattayalla. Kuulostaa kyllä erittäin viihdyttävältä. Nyt vaan harmittaa kun en viimeksi käynyt tuolla Iron Clubilla. Perkele.

Tämä meno oli noin roisia ainoastaan kun kaksi tiettyä ladya osui samaan aikaan porealtaaseen. Muissa GoGo:ssa oli huomattavasti laimeampi tunnelma joten runsaan viikon kokemuksella rankkasin Ironin Pattayan kovimmaksi Gogoksi.

Tämä meno oli noin roisia ainoastaan kun kaksi tiettyä ladya osui samaan aikaan porealtaaseen. Muissa GoGo:ssa oli huomattavasti laimeampi tunnelma joten runsaan viikon kokemuksella rankkasin Ironin Pattayan kovimmaksi Gogoksi.

Kuis muuten meno Pattiksella, onko hiljaisempaa kuin ennen high-seasoinin aikaan (vai ootko eka kertaa siellä)? Missäs muuten majailet siellä?

Oletko tsekannut Heaven Aboven ja What's Up:in ja jos olet niin mitä tykkäsit? Jos oot vielä siellä niin kyseisepä mamamsanilta Heavenista tyttöä #31. Takaan ettet pety ;)

Ekaa kertaa olin mutta ei todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi. En noista nimistä muista, Imsomnia ja Marine yökerhot muistan ja Iron GoGo:n, muuten olinkin sitten aivan tuhannen päissäni.
Majailin serkun asunnolla joka oli about 60neliöinen condo ihan rannan vieressä, joku 3-4 Soi :ta välissä walkin streetiltä.
Olin tammikuussa siellä ja serkku tiesi kertoa että ei ole niin paljon turisteja kuin yleensä, tätä myös muutama paikallinen mietti eli lama taitaa vaikuttaa.
En kysy mamasanilta pääsenkö MÖYKKYSEN jälkiliukkaille, ignorance is a bliss tässä tapauksessa :D

Huomaa ettei SteveBerman tiedä paljoakaan Thaimaan lainsäädännöstä JA/TAI oikeus- sekä poliisikäytännöstä.

Wau mitä ´sisäpiirin´ tietoa sainkaan. Juu ei mulla ollut aavistustakaan tuomoisesta, itse olen lähinnä lomaillut ja treenaillut sielläpäin, enkä ole katsonut tarpeelliseksi tutustua moiseen toimintaan.

Viimeksi muokattu:
Olen lähössä kahden viikon päästä 3kk Thaimaan Phukettiin ja kiinnostaisi että mistä kyseisestä paikasta saa heraa&maltoa? Mitenkäs salitilanne? Onko omakohtaisia kokemuksia jostain salista tai tiedättekö muuten vaan paikan salitarjonnasta?

Olen lähössä kahden viikon päästä 3kk Thaimaan Phukettiin ja kiinnostaisi että mistä kyseisestä paikasta saa heraa&maltoa? Mitenkäs salitilanne? Onko omakohtaisia kokemuksia jostain salista tai tiedättekö muuten vaan paikan salitarjonnasta?

Tiger Muay Thailta saa ainakin palkkaria jauhona. On kreatiinia jne. Ne puhuu siellä Lontoota ja on siellä suomalaisia (Kitty ja Marko ainakin).
http://www.tigermuaythai.com/

Ainakin parilla Katan salilla mitä testasin myytiin palkkaria.

"olen menossa thaimaaseen, mistä saa heraa ja maltoa" :lol2:
HC-Bodymunkkitouhua, ehdottomasti.

Itsekkin olen menossa Amsterdamiin. Mistähän sais proteiinipatukoita.

Niin siis kyseessähän ei ole mikää viikon tai kahden pakettiloma vaan muutan Thaimaahan työharjoitteluni takia muutamaksi kuukaudeksi ja siksi kyselin. Tämän paljastaessani menetin samalla myös JN:n kommentista saamani ylpeyden ja ilon aiheen huomaamalla olevani vielä valovuosien päässä HC-Bodimunkkiudesta :(

Niin siis kyseessähän ei ole mikää viikon tai kahden pakettiloma vaan muutan Thaimaahan työharjoitteluni takia muutamaksi kuukaudeksi ja siksi kyselin. Tämän paljastaessani menetin samalla myös JN:n kommentista saamani ylpeyden ja ilon aiheen huomaamalla olevani vielä valovuosien päässä HC-Bodimunkkiudesta :(

No sieltä saat varmaan helpommin muut lihaskuntoon vaikuttavat "aineet".

Thaimaasta saa kyllä todella huonosti noita jauhoja, nm. 10kk Bangkokissa.

Eihän parin kuukauden setti ole paha ottaa mukaan suomesta, tulee halvemmaksikin. Kuitenkin suositeltavaa lähtee sinne aika tyhjin laukuin niin voi ostaa paljon vaatteita ym. paikanpäältä mitä tuoda sit suomeen tullessaan.

Kaikki hintalaput sun muut kannattaa repiä sitten kledjuista pois kun tuo tänne ettei jää tulliin.

Joo, itse pidin vaatteita vähintään päivän ja myttäsin kaiken paskaisena muovipusseihin kun tulin (aina) Suomeen. Ihan hyvän dunkkiksen saa muovipussiin suljettuihin farkkuihinkin jo päivässä kun kävelee pari kilsaa 40++ lämmössä pakokaasujen seassa Bangkokissa. Tuli kuitenkin tuotua varmaan tuhansilla euroilla kledjuja. Tosin käytettyjähän ne olivat, likaisiakin vielä ;)

Siis voiko tulli puuttua asiaan, jos tuo Thaikuista vaatteita omaan käyttöönsä? Minulla on joka reissun jälkeen laukku ihan täynnä yhden räätälin tekemiä vaatteita.

Tässä kun nyt on keskusteltu jauhoista sun muista niin tuli mielee Thaimaalainen ruokakulttuuri bodarin näkökulmasta. En siis ole ikinä Thaimaassa käynyt mutta olen saanut sellaisen mielikuvan että heidän ruokavalionsa koostuu pääasiassa merenelävistä, kuten kalat ja äyriäiset, sekä riisistä. Eli bodarin kannalta perusruoka on hyvää, koska se sisältää paljon proteiinia ja muita elimistölle tärkeitä aineita? Korjatkaa jos olen väärässä (mutta korjatkaa vasta huomenna koska menen nyt nukkumaan) :)

Siis voiko tulli puuttua asiaan, jos tuo Thaikuista vaatteita omaan käyttöönsä? Minulla on joka reissun jälkeen laukku ihan täynnä yhden räätälin tekemiä vaatteita.
No siis periaatteessa mitään ei saisi tuoda yli tietyn arvon mutta noita vaatteita on lähes mahdoton todistaa uusiksi, ellei nyt ole vaikka 500€:n edestä aitoja Billabongeja joissa hintalaput vielä kiinni.

Tässä kun nyt on keskusteltu jauhoista sun muista niin tuli mielee Thaimaalainen ruokakulttuuri bodarin näkökulmasta. En siis ole ikinä Thaimaassa käynyt mutta olen saanut sellaisen mielikuvan että heidän ruokavalionsa koostuu pääasiassa merenelävistä, kuten kalat ja äyriäiset, sekä riisistä. Eli bodarin kannalta perusruoka on hyvää, koska se sisältää paljon proteiinia ja muita elimistölle tärkeitä aineita? Korjatkaa jos olen väärässä (mutta korjatkaa vasta huomenna koska menen nyt nukkumaan) :)
Kevyttä ja terveellista ruokaa, paljon myös kananmunia ja kanaa. Ainoa asia on se että joissain paikoissa annokset voi olla aika pieniä, mutta ne on halpoja joten ota kaksi ja pyydä että vain yksi riisi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom