Testosteronia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapio
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Uudessa M&F lehdessä oli arvostelussa keinoja nostaa testotasoja, tässä parhaat.
1. sinkki ja magnesium.
Sinkin enimmäismäärä 50mg eli lisäsinkkiä ei pahemmin tarvi, mikäli vetää pari monivitamiinia/päivä.
Magnesium määrästä ei ollut mitään muuta kuin ennen nukkumaanmenoa nappi/napit naamaan.
2.Max 2 alkoholi annosta/päivä, mieluiten ei yhtään.
3.Elämäntavat, yöunet, ei saa stressata, säännöllinen päivärytmi.
4.Soijaprotsku, joka estää myös en muista mitä syöpää.
5.Liika läski laskee testo arvoja.
Ed. mainitut ei ole paremmuusjärjestyksessä ja mukana oli joitakin muita, mut nyt ei muistu mieleen.
Uutta itselle oli magnesium ja soijaprotsku.

Se Magnesiumin määrä on yleensä 450mg/vrk

ZMA valmisteissa on yleensä 30mg sinkkiä ja 450mg magnesiumia jos joku muu haluaa tehdä made by ite ZMA:ta... B6 vitamiini vielä parantaa imeytymistä jos haluaa viilata oikein tarkkaan.

Päteekös tuo myös naisiin?? Tulihan vaan mieleen kun olen kohta pari kuukautta vetänyt sinkkitabletteja lähinnä siloisamman ihon toivossa. Tosin vain 30mg per päivä tableteista :hmmm: No parta ei vielä kasva. Ja aamulla on purkki tyhjä jos JJJ lukee tämän threadin :D

eikös jossain tutkimuksessa ollut että soijaprotsku laskee T-tasoja? Muistelisin...

testo tasot.

Jossain luki että tietynlainen varmuuden tunne ja onnistumisen tunne. Nostaisi testo tasoja.. Esim. Varmuus siitä että onnistuu jossain lajissa.

http://www.sover.net/~timw/boosttes.htm

Have Morning Sex

"German scientists found that simply having an erection causes your circulating testosterone to rise significantly -- and having one in the morning can goose your natural post-dawn testosterone surge. It's a sure bet you'll burn a little fat, too."

hmm, laitan tän tähä thread vähä offtopic mut en viitti uutta thread tehä moisesta.

Eli luin jotkut lehdestä jotain juttua että englantilaiset nerot on todennu että sopiva lihasmassa eli joku urheilia tai punttis dyyd ei sairastu syöpään yhtä helpolla kun tavallinen tallaaija. plääh :) sainpahan sanottua

Originally posted by lancer

Eli luin jotkut lehdestä jotain juttua että englantilaiset nerot on todennu että sopiva lihasmassa eli joku urheilia tai punttis dyyd ei sairastu syöpään yhtä helpolla kun tavallinen tallaaija
Mä olisin veikannut päin vastoin, mehän kuollaan muutenkin aikaisemmin. (paljon ruokaa=vilkas aineenvaihdunta=nopeampi kuolema)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jimmylle:
Ei tuu mieleen oliko viitteenä mitään tutkimusta soijasta, mut se sai artikkelin arvostelussa "1 peukun ylös", kun maksimi oli 2, jonka sai ainakin tää sinkki+magnesium ja stressijutut.
Peukku alaspäin meinas ettei vaikuta, jonka sai androstiodeuhisdf jotakin.
Tribulusta ei mainittu, en tiedä meinaako samaa kun toi edellä mainittu.
Toisaalta tutkimuksiin tai artikkeleihin voi aina suhtautua vähän varauksella.
Tänään mä joudun laskemaan testotasoja dokaamalla, mutta eiköhän ne nouse mahdollisen nussimisen myötä.
:kippis1:

Originally posted by tappara

"German scientists found that simply having an erection causes your circulating testosterone to rise significantly -- and having one in the morning can goose your natural post-dawn testosterone surge. It's a sure bet you'll burn a little fat, too."

Siis eikös miehillä ole normaalistikin aamulla erektio päällä ? Kertokaa ihmeessä jos meikäläinen on ainoa tällainen tapaus. Siinä tapauksessa alan kyllä etsimään jonkinlaista ihmisushdetta, joka sisältää myös seksuaalista kanssakäymistä.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Siis eikös miehillä ole normaalistikin aamulla erektio päällä ? Kertokaa ihmeessä jos meikäläinen on ainoa tällainen tapaus. Siinä tapauksessa alan kyllä etsimään jonkinlaista ihmisushdetta, joka sisältää myös seksuaalista kanssakäymistä.
ei, et ole normaali, hakeudu hoitoon. toihan on sairasta. ;)
Mä olen ajatellut että se liittyy jotenkin rakon täyttymiseen? taitaa olla kaukaa haettua?

Originally posted by meitsi
ei, et ole normaali, hakeudu hoitoon. toihan on sairasta. ;)
Mä olen ajatellut että se liittyy jotenkin rakon täyttymiseen? taitaa olla kaukaa haettua?

Minä muistan kanssa lukeneeni, että yön aikana täyttyvä virtsarakko painaisi eturauhasta (tai jotain...), mikä aiheuttaisi erektion.

Mutta toisaalta olen myös lukenut, että soija laskee testotasoja.

Originally posted by Nitsku
Minä muistan kanssa lukeneeni, että yön aikana täyttyvä virtsarakko painaisi eturauhasta (tai jotain...), mikä aiheuttaisi erektion.

Mutta toisaalta olen myös lukenut, että soija laskee testotasoja.

Eikös se aamujömppis johdu siitä että, aamulla herätessä t-tasot on kaikkein korkeimmillaan ja alkavat laskea päivän mittaan.

Mä olen kuullut ihan toisen teorian aamujörölle. Miehellä on erektio päällä suurimman osan ajasta yöllä, pääasiassa syväunen aikana. Ja sitten kun herätään kellon pirinään niin yleensä herätään siitä syväunesta. Syytä seisokille unen aikana ei kait ole löydetty, ellei joku tiedä paremmin...

Originally posted by beginner
joka tapauksessa on helvetin vaikea käydä kusella jos seisoo
jep, ja jos se nyt johtuu tosta rakon täyttymisestä niin hauskasti mitä suurempi kusihätä, sitä suurempi heijari ja vaikeempi suoritus. Pieni aamuakrobatia sessio usein paikallaan :) Huolimattomana saattaa kusasta itseään kirjaimellisesti silmään.

Tottakai tosimies kusee käsilläseisonnassa, jos aamustondis vaivaa.:D

Originally posted by meitsi
Pieni aamuakrobatia sessio usein paikallaan :) Huolimattomana saattaa kusasta itseään kirjaimellisesti silmään.
:lol1: :lol1:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom