Testosteroni kasvun lisääjät. (Hemotest)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja k1lmo
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä oman testosteroni kasvun lisääjistä? Onko ne ihan huuhaa hommia vai voiko niistä olla jopa apua lihasten kasvamisessa? esim. Hemotest jne

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä ne kaikki ovat huuhaata. Jos niillä suurta vaikutusta olisi, niin ei niitä varmaan ihan noin vaan myytäis. Nimi saattaa olla rankan kuulonen ja paketissa lukee "ei alle 18v" tai "annosta ei saa ylittää". Silti ne ovat vain pelkkää tabletinmuotoon puristettua perunajauhoa jossa ripaus jotain ihmeen japanilaista merilevää

Kyllä ne kaikki ovat huuhaata.

Nyt on pakko kommentoida kun on pidempään häirinnyt tämä pakkislaisten asenne.
Itse ajattelen asiaa tältä kannalta, mikä helvetti siinä kestää että saadaan oikeasti toimiva luontainen testobuusteri?
Kuvitelkaa nyt nykyajan tieteen kehitystä, kokoaika mennään eteenpäin ja helvetin lujaa. Itse uskon että on vain ajan kysymys että saadaan myös luontainen testobuusteri. Ja tuosta tuotteen kieltämisestä, ei niitä niin nopeasti kielletä... Esim MDPV tai muut design huumeet, eipä niitä kovin nopeasti kielletä. Toki design huumeet ei millään tavalla liity dopingiin, mutta näin huomiona...

Itse ajattelen asiaa tältä kannalta, mikä helvetti siinä kestää että saadaan oikeasti toimiva luontainen testobuusteri?
Kuvitelkaa nyt nykyajan tieteen kehitystä, kokoaika mennään eteenpäin ja helvetin lujaa. Itse uskon että on vain ajan kysymys että saadaan myös luontainen testobuusteri. Ja tuosta tuotteen kieltämisestä, ei niitä niin nopeasti kielletä... Esim MDPV tai muut design huumeet, eipä niitä kovin nopeasti kielletä. Toki design huumeet ei millään tavalla liity dopingiin, mutta näin huomiona...

Design-huumeita ei saa kaupasta, joten niiden suhteen ei ole samanlaista valvontaa kuin lisäravinteiden suhteen.

Suurin osa näistä tuotteista on täyttä hpönlöpön paskaa. Älä heitä rahojas turhaa kaivoon, vaan osta vaikka lisää kunnon ruokaa tms. Jos joku todella toimiva tutoe löytyy, niin kyllä siitä sitten täälläkin porukka vaahtoaa. :)

Kun toimivia aineita löytyy, niin eikös ne luokitella kohta lääkeaineiksi ihan sillä perusteella, että vaikutukset ovat samat, kuin lääkeaineilla?
Ja sellainen ainesosa(vaikka olisi kuinka luonnollinen), joka säätelee hormonitoimintaa, ei varmasti ole kaikinpuolin turvallinen käyttää koko väestölle.
En ainakaan ole lukenut oikeasti testotasoja nostavasta aineesta, jolla ei ole mitään sivuvaikutuksia.

Luulisin, että noi saattaa vaikuttaa, mutta vaikutus on niin pieni, että sitä ei jo oikeesti hyväsä kunnossa olevat huomaa. Itte vedin tribuja joskus silloin kun olin vasta alotellut ja alkuinnostus juuttu kuoppaan. Ei tuntunu tulevan yhtään lisää painoo vaikka tein kuukausia enemmän ja enemmän salilla. Siten alotin tribut ja sain nostettua itteni kuopasta.
Tää ei kerro, että tribut toimii. Se saattaa olla ja varmaan olikin hyvin paljolti vaan placeboa. Mutta toisaalta se placebo toimi, joten en sanoisi, että rahat olisi täysin menny ainakaan hukkaan :D

Mutta se painon nousuhan ei mistään ripuluksista johtunut, vaan yksinkertaisesti panostit enemmän syömiseen, kun alotit tribuluksen käytön.

ei normaali ihminen tarvi mitään testobuustereita. Jos testotasot on alhaalla niin siihen saa sitten lääkäriltä reseptirohtoja. Lihaskasvuun riittää ihan pelkkä :puntti: ja oikeanlainen ruokavalio

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom