Testoboosterit

Onko noilla mitään haitallisia sivuvaikutuksia? Kun jotkut kaverit alkaneet käyttämään noita, niin tottakai itsellenikin tuli sellainen olo. Ja mitä eroa noilla laillisilla vrt laittomiin steroideihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvoin toimivat niin kuin pitäis, panosta mielummin ruokaan ja lisäravinteeksi perus heraa.
Tuossa on searchilla parikymmentä aihetta boostereista/tehonlisääjät

Steroidit ovat hormoneja, nuo "boosterit" taas ovat aineita joiden pitäisi nostaa omaa tuotantoa, ja ei ole sivuvaikutuksia, saatika muitakaan vaikutuksia

Ei ole sivuvaikutuksia? Ei tuollaista voi väittää jos nimenomaan kyseisestä tuotteesta ei ole tehty kunnollisia pitkäaikaisvaikutukset huomioonottavia tutkimuksia.

Itse en vetäisi mitään tuollaisia kun ei niiden turvallisuudesta voi olla varma. Esim. kreatiini on tutkitusti turvallinen jos ei sitä vedä liikaa ja sisäelimet ovat kunnossa. Boosterien sisältämät aineet voivat olla hyvinkin haitallisia joten väitteet siitä, ettei niillä ole mitään vaikutuksia eivät pidä paikkaansa.

Ei ole sivuvaikutuksia? Ei tuollaista voi väittää jos nimenomaan kyseisestä tuotteesta ei ole tehty kunnollisia pitkäaikaisvaikutukset huomioonottavia tutkimuksia.

Itse en vetäisi mitään tuollaisia kun ei niiden turvallisuudesta voi olla varma. Esim. kreatiini on tutkitusti turvallinen jos ei sitä vedä liikaa ja sisäelimet ovat kunnossa. Boosterien sisältämät aineet voivat olla hyvinkin haitallisia joten väitteet siitä, ettei niillä ole mitään vaikutuksia eivät pidä paikkaansa.

:hyvä: ei voi väittää ilman todisteita, mutta itse voi väittää omaa mielipidettään vaikkei tutkimuksia olekkaan. :thumbs:

Hm, niinpä :)

Tarkennetaan vielä, että en todellakaan pidä kaikkia boostereita vaarallisina kun osa on täysin luonnonmukaisia ainesosiltaan mutta muistutan, että jos valmistusainelistalla on jotain tosi hämäriä kemikaaleja niin niiden turvallisuus ei ole taattu.

Mulle riittää sinkin ja magnesiumin kiskominen. Onhan seki jonkinnäköistä boostausta kun joillain nousee testotasot vähän kun vetää hivenaineita tarpeeksi. ;)

Väitän edelleen että paras testobuusteri on lyhythameisten naisten katselu:hyper:

Taitaa noiden testobuusterien vakavimmat vaikutukset kohdistua lompakkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom