Tervehdys Rovaniemi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wjohoo
  • Aloitettu Aloitettu
Sulla on sitte aivan sama ku mulla: sali ja koirat :haart:
Suosittelen lämpimästi APC:tä, Arctic Power Center Rovakadulla. Siitä en tiedä sopiiko opiskelijabudjettiin, kortti 30-40e /kk sisältyy reeniohjelma. Nyt joku tarjous meneillää, et saa solariumkertoja kaupanpäälle :D

Öööö, otinpa sitten kämpän Korkalovaarasta ja muutto toukokuun alusta =)
Minkäköhänlaista asuinaluetta se on? Näytti ainakin ihan viihtyisältä...
Toivottavasti on rauhallista, eikä naapureiksi osu ketää äänekästä tapausta!
No, mutta eipä auta enää. Kämppä on mun ja nyt vaa suunnittelee pientä remppaa ja sisustusta =)

Öööö, otinpa sitten kämpän Korkalovaarasta ja muutto toukokuun alusta =)
Minkäköhänlaista asuinaluetta se on? Näytti ainakin ihan viihtyisältä...
Toivottavasti on rauhallista, eikä naapureiksi osu ketää äänekästä tapausta!
No, mutta eipä auta enää. Kämppä on mun ja nyt vaa suunnittelee pientä remppaa ja sisustusta =)

OOh hienoa! Korkalovaara on hyvää aluetta, toki sielläkin on pari paikkaa missä ehkä vähemmän rauhallista, mutta noin yleensä rauhallinen ja myös melko lähellä keskustaa. Oon asustellu Korkalovaarassa n. 20 vuotta, joten aika lailla paikan kolunnu läpi. Mistäpäin korkalovaaraa kämpän sait?

No hyvä, etten ihan väärää päätöstä asuinalueen kanssa tehny. Kattelin, et ihan mukavat maastot koiria ajatellen :rolleyes:
Siitä Louhikkotieltä, sen mäen alta...
Pyörällä taitaa päästä mukavasti niin keskustaan kuin Prisman nurkillekin.

Lenkkiseuraa saa siis halutessaan minusta, mikäli semmosta siellä suunnilla harrastaa :D

No hyvä, etten ihan väärää päätöstä asuinalueen kanssa tehny. Kattelin, et ihan mukavat maastot koiria ajatellen :rolleyes:
Siitä Louhikkotieltä, sen mäen alta...
Pyörällä taitaa päästä mukavasti niin keskustaan kuin Prisman nurkillekin.

Lenkkiseuraa saa siis halutessaan minusta, mikäli semmosta siellä suunnilla harrastaa :D

Joo varsinkin, kun lähtee vaaranlakea päin, vanhalle kaatopaikalle, siellä on metsää ja mäntyä kulkea koirien kanssa. :)
Btw meitin mummila on ihan siinä vieressä vanamokadulla. :)

Wjohoo: Mua saa sit nykästä hihasta ku näät pakkispipon vilisevän. :)
Asun ihan lähellä ja samoja metsiköitä kolutaan varmasti jatkossa.
Niin ja APC:llä minäkin kuljen, kunhan saan lääkäriltä luvat taas jatkaa. Nyt viikko synnytyksestä ja kauhea hinku olis jo mennä treenaan pehmeitä kohtia pois.

Täälläpä ollaa ja kämppä jo kuosissa kovan urakan jälkee. Tänään kävin ensimmäistä kertaa kunnon, reilu 1,5h lenkillä ja voi että niitä maisemia...
Tarvii kyllä myöntää, et yhes vaihees olin aivan ulalla missä päin koti on :D
Mutta pääsin lopulta tutuille poluille... olen erittäin tyytyväinen muutosta tällä hetkellä :hyvä:

Korkalovaaran metsät on siitä hyviä lenkkeillä, että aina kun kulkee suoraan johonki suuntaan, tulee vastaan tunnin sisällä tie tai suo. Sit voi vähän hahmottaa missä sitä mahdollisesti olisi.

Itelläki tulee paljo lenkkeiltyä koiran kans korkalovaaran suunnalla, ku sinne on kumminki suht lyhyt matka tästä ratakadulta :) Eli jos näkee semmosen 14 vuotiaan pikkutytön näkösen naisen ja australianpaimenkoiran, nii saa tulla morjestaan :D
Oijoi, odotan niin viikonloppua ku on luvattu lämmintä, että pääseepi koiran kans avaamaan rullaluistelukauden!!!

Pikkusen pitäny taukoa nyt metsässä kulkemisessa ku satuin käveleen ohi just ku oli löytyny ruumis ja poliiseja pörräs :/

No hyi, kaikkea sitä... toivottavasti oli luonnollinen kuolema eikä omasta kädestä (tai jonkun toisen). Itse olen ehkä muuttamassa juurikin tuonne Korkalovaara- Mäntyvaara suuntaan niin herättää pieniä väristyksiä.

Siispä koira tulee todellakin hankittua sitten kun ehkä saadaan rakennettua joskus :D

Meiän lenkki taas tänään venähti reilu 2 tuntiin..
Käännyttiin väärälle polulle ja käveltii n. 4,5 km väärään suuntaan. Sieltä sit takas samaan risteykseen ja kotia päin :D
Ei kyllä harmittanu, oli sen verran mahtava ilma..eilinen jalkapäivä alko vaan painamaan ja nyt jalat "hieman" väsyneet :lol2:

Mä liikun kahden koirun kanssa, toinen pystykorva- ja toinen rotikkasekotus. Saa moikata, mikäli haluaa! Tai mikäli joku kaipaa juttuseuraa lenksalle, ni s-postiaki voi laittaa :)

Nyt iltapalalle ja nukkuu..

Oliko se toissa maanantaina... Piti tarkistaa oliko kuvia kamerassa tallella enää siltä reissulta, mutta eihän niitä ollu. Olis nähny päiväyksen. Otin niitä Rokella just ennen ku lähdin käveleen kotia kohti. ja siinä risteyksen lähellä (rakkatie-roke-tennishalli) oli poliisit vetämässä nauhoja paikan ympärille. Systeemit meni uusiksi ku ei voinukaan siitä oikaista lenkkipolulle ja kotiin.

Muistikuva, että olen tullu tällä viikolla vastaan pystistä ja jotain rotikan näköistä koirulia.. Muistiin jää aina koirat ku kauhea koirakuume päällänsä :D

HeippaRallaa taas...

semmonen hinku iski päälle, et haluisin käyä koittaa jotai koskenlaskua, melontajuttuja sun muita. Muualta en löytänyt kuin SantaSportilta, mutta niihin pitäisi olla vähintään 4-5 henkilöä...
Santasportilla oli koskenlaskua kumilautalla Vikakönkäällä 55€/ henkilö ja melontaa oli 40-65€/ henkilö..
Mutta tosissaa minimissää pitäis olla toi 4-5 henkee elikkä ajattelin, oisko täällä innokkaita kokeilijoita mukaan?

Ajankohtaa vois kattoo tyylii kuukaudenki päähän, ei sillä mikään älytön kiire ole :D
Tai tietääkö kukaan missä tommosia vois kokeilla ihan yssikseen, mikäli mukaan lähtijöitä ei löydykkään?

No mie olen laskenu koskea Harrinivassa tuolla korkeammalla. En kyl osaa sanoa järjestävätkö yksin laskuja.. Löytyy varmaan nettisivutki heiltä.
Arctic safaris taitaa järkätä koskenlaskua tässä kaupungin lähellä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom