Tervehdys Rovaniemi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wjohoo
  • Aloitettu Aloitettu
Kamoooon tyttäret,
eikö tapaaminen kiinnostanukkaa :D
Jos toi sunnuntai 15. päivä ei käy, ni ilmotelkaa ny ees sitte päiviä jolloin kävis!
Täl hetkel ollaa Zeldan kans kahestaa lähös keilailee....

Kyllä mulle saattais sunnuntai passata. Pistän vaikka meiliä myöhemmin. Periaatteessa mikä aika vaan vois käydä ja kengät varmaan tarttisin kanssa....

Mie olen tainnu lauantaina keskittyä treeniin niin kovasti, etten oo säkkiä huomannu, vaikka siellä kellarissa jumpattiin..Mutta hieno juttu, jos se nyt vihdoin ja viimein on siellä! :rock:

Mulle tuo 15.2 ei valitettavasti käy, kun meillä on silloin töissä siivouspäivä klo: 16:sta eteenpäin..:(

Mie en oo maisemissa tuolloin, mutta en kyllä muutenkaan lähtis keilaamaan :D Meikä + keilaus = liian hulvatonta. Ei vaan, pitäkää hauskaa ja ehkäpä törmäillään joku toinen kerta.

Mut hejj te jotka ette pääse nyt sunnuntaina...
tuol aiemmassa viestissä on mun s-postiosote, ni pistäkää viestiä sinne jos jonkinmoinen aktiviteetti kiinnostaa. Mä kyllä tykkään järkkäillä ja sumplia :D
Kirjotelkaa sinne ideoita, ni katotaa millon onnistuu, isommalla tai pienemmällä porukalla,

:kippis1:

Minäkin tuppaan keskusteluun :)
APC:llä käyn, sitä ennen jiipeellä tuli pyörittyä. Just nyt olen kyllä "pakkolomalla", eli viimesillään raskaana. Paluu salille kyllä heti vain kun terveys antaa periksi.

Täällähän käy muutamakin APC:llä...mä kävin nyt kuukauden ja ajattelin käydä tutustumassa myös muihin tässä välissä, ku kortti menee kiinni.
Tykkään kyllä kovasti tosta salista, joten hyvin todennäköistä palaaminen sinne.

Heippa taas, myöpä käytii keilailemassa parin tytön kanssa ja hyvinhän se meni!
Mietittiin, että jospa kokeillaan saaha lisää jengiä koolle..

Oisko siis sunnuntai 15.3 aivan mahdoton? Siihen on vielä sen verran aikaa, että ois varaa tehä tilaa kalenteriin ;)
Ajateltiin sulista, mutta ehdotuksia otetaan vastaan.. Kuhan ny kysellää käykö päivä ylipäätään...

Moikka vaan kaikille!:D
Tääl kans 22v. rautaa rakastava rollolainen.
Ite reenailen tuossa valtakadun Gym Everybodylla.
Mielestäni rollon paras sali!:dance:
Sain vihdoin ja viimein aikaseks kirjoitella tännekki, ku pakkiksen sivuja olen kyllä selaillu ahkerasti jo
parisenvuotta.:rolleyes:
Mukavaa päivänjatkoa kaikille!!! :hyvä:

Heippa taas, myöpä käytii keilailemassa parin tytön kanssa ja hyvinhän se meni!
Mietittiin, että jospa kokeillaan saaha lisää jengiä koolle..

Oisko siis sunnuntai 15.3 aivan mahdoton? Siihen on vielä sen verran aikaa, että ois varaa tehä tilaa kalenteriin ;)
Ajateltiin sulista, mutta ehdotuksia otetaan vastaan.. Kuhan ny kysellää käykö päivä ylipäätään...

Heippa! Mä voisin olla mukana 15.3. Sulkis kävis hyvin, tai sit se kössi;).
Tänään muuten alkaa hiihtoloma, pakko hehkuttaa:dance2:.

Hmmm... mulle vois käydä myös tuo 15.3. Sulkapallon lisäksi intohimoja on lentopallo ja koripallo, jos jotain muuta siis kiinnostaa :D Sulkapallo käy kyllä yhtä hyvin.

Kahtotaa kuin paljon saahaa porukkaa mukaan tolle päivälle, ni jos saatas kunnon joukkuekisa pystyy ;) Koris on jees... on vaa vuosia ku viimeks pelaillu. Mut eikse oo vähä ku pyörällä ajo =)

No en minäkään ole korista pelaillu vuosiin. Että sieltä kun sitten lähetään pois (jos tällainen peli järjestetään) niin jalat on makaroonia ja naama punainen kuin paloauto.

En tiiä mitä muut mimmit tykkää salibandysta/ sählystä, mutta ite :hyvä: Oon sitä joskus vuosia sitten harrastanukki ihan ykkösdivaris asti, mut siis joka tapauksessa....
Ois hienoo, jos lajista tykkäävää porukkaa löytys enemmänki ja mukaan vois ottaa vaik ystävän/ puolison/ työkaverinkin.
Voitas jostain varata vaik sääänöllinen ( esim. kerran viikossa tunnin vuoro) pelivuoro, johon vois tulla aina kun siltä tuntuu, yksin tai kamun kans. Joku (esim. minä) hoitaa vuoron maksun jokaisen maksaessa tietyn "osallistumismaksun" sille varatulle tilille :rolleyes: Ja jokainen maksaa tietysti vaan käymistään vuoroista... tarvis tietää millasia summia pyydetään tommosista vuoroista täällä.

Salibandy on tooooodella hauskaa ja hiki tulee varmasti pintaan :whip:

Oisko tämmönen idea aivan kamala!? Mä oisin ainki ihan täpöllä mukana :dance2:

Täytyy nyt wjohoon harmiksi sanoa etten ole salibandyihmisiä. Voihan sitä joskus pelata muttei joka viikko :D

No harmi, mut sähän voit tulla sit joka toinen vko ;)
Aattelin, et joku su-iltapäivä/ ilta vois olla ehkä hyvä....
Mä taidan innostua tästä liikaa ennen aikojaan =)

Kuinkas moni ois nyt sitten sunnuntaina (15.3) lähössä sulkkista lätkimään?? Wjohoolle jos laitatte s-postilla niin tiedettäis varata kenttä/kentät?

Eikä tosiaan haittaa vaikka ei osu kauhiasti palloon. Mie voin tulla pallomahani kans vastustajaks :)

Ja jos jotain muutaki innostaa tehä niin ehotelkaa ja päivämääriäki voi laittaa.

Heip! Täällä vielä yks rollolainen ilmiantaa itte ittensä ;) Sali on suuri rakkauteni kuten myös koiruuden kans touhuaminen. Oon miettiny salin vaihtoa (nyt käyn DAS:in salilla) ja pohdin et mikä ois hyvä ja opiskelijabudjettiin sopiva paikka :) Lenkkeily ynnä muu liikunta kyllä kans täyttää päivät aika kivasti ja oishan se mukava saaha seuraa niihinki puuhiin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom