Tervehdys Rovaniemi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wjohoo
  • Aloitettu Aloitettu
Olen vast ikään muuttanut seutuville, enkä tunne sitten yhtään ketään täältä. Ja kun aikakin suurimmaks osaks menee töissä ja reenatessa, sekä koirien kans touhutessa, niin tuo tutustuminen ylipäätään kehenkään on vaikeampaa..
Täältä ainakin luulis löytyvän samanhenkistä porukkaa :D Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin erilaisissa merkeissä, esim.lenkillä, kahvilla, leffas ja ehkäpä välillä myös yöelämässä. En tunne paikkakuntaa viä hyvin, joten en tiedä mitä täällä ylipäätään on mahollisuus tehä..
Olen tämmöi puhelias, avoin ja aktiivinen nuori naisihminen, joka tahtois hieman lisää sisältöä elämäänsä :lol2:
Ilmottautukaa nyt ensin tänne, mikäli ketään löytyy täältä päin!
Kitoooosh.

Olen vast ikään muuttanut seutuville, enkä tunne sitten yhtään ketään täältä. Ja kun aikakin suurimmaks osaks menee töissä ja reenatessa, sekä koirien kans touhutessa, niin tuo tutustuminen ylipäätään kehenkään on vaikeampaa..
Täältä ainakin luulis löytyvän samanhenkistä porukkaa :D Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin erilaisissa merkeissä, esim.lenkillä, kahvilla, leffas ja ehkäpä välillä myös yöelämässä. En tunne paikkakuntaa viä hyvin, joten en tiedä mitä täällä ylipäätään on mahollisuus tehä..
Olen tämmöi puhelias, avoin ja aktiivinen nuori naisihminen, joka tahtois hieman lisää sisältöä elämäänsä :lol2:
Ilmottautukaa nyt ensin tänne, mikäli ketään löytyy täältä päin!
Kitoooosh.

Ite 20 vuotta Rovaniemellä asuneena (tosin vantaalla nykysin) voin sanoa, että Roissa voi tehdä vaiiiikka mitä. Ihan vaan itestä kiinni. Roissa tulee käytyä sukulaisia moikkaamassa sillon tällön. Saleja Roissa on, kahviloita, rafloja, muita harrastusmahdollisuuksia jnejnejne. Mitäs koiria sulla muuten on??, itekki ku koiraihminen :)

Mulla on kaks vaaaavvaaa, sekarotusia eli omanrotusia <3 Oikea kauhukaksikko =)
Juu, olen mäkin saanu semmosen kuvan, ettei tää kaupunki ny ihan pienimmästä päästä oo ja saleja ainakin löytyy!!

Moi ja tervetuloa roihin!
Jokos oot salin valinnu?
Ite olen ikäni roissa asunu ja edelleen. Arctic Power Centerillä kuljen, nyt ehkä vähän harvakseltaan vaihteeksi raskauden takia, mutta viikottain. Rovaniemellä ei kauheasti pakkiksen tyttöjä minun tietoon ole tullut, harmi vaan. Hyvä juttu että yksi tuli lisää.
Oma vähänen vapaa-aika kuluu salilla ja lenkillä ipanan kanssa pääasiassa. Kavereitten kanssa liian harvoin :(

Hejj,mäkin käyn nyt siä! =) Otin kuukausikortin ja aattelin, et vois käyä kattelee muitaki saleja eli ainaki pari vkoa viä siel. Ihan oklta se nyt tuntuu, mut ei viiti heti jumiutua johonki...kattoo ny.
Mihin aikaa päivästä käyt yleensä salilla? Mä tällä hetkel iltapäivästä..

Hei ja tervetuloa kaupunkiin!

Saleja tosiaan on täällä useampiakin hyviä, itse kuljen Valtakadun Everybodylla nykyään.
Ollaan me täällä joskus yritetty Rovaniemeläisten mimmimiittiä mutta toistaseksi on jäänyt suunnitteluasteelle:D.

Täälläki yks Rovaniemeläinen ilmoittautuu! Päivät menee suurimmaksi osaksi koulussa, opettajaksi kun opiskelen, mutta mut tapaa vaihteleviin aikoihin JiiPeen salilta puntteja kolistelemasta :)

Saaks teiän saleilta kuukausikortteja vai onko pelkkä jäsenyys? Tota Everybodya kävin kurkkaakki, mut päädyin ny tonne Articille..JiiPee kiinnostaa kovasti, mut täl hetkel helpompi kulkea suoraa tohon keskustaan =)
No, kuin se nyt niin on jääny suunnitteluasteelle!? Sitähän vois sitte miettiä vaikka vähän vakavammin täs lähiaikoina...Vai kuinka? =)

Everybodylle ainakin saa kk-kortteja ja 3kk-kortteja ilman mitään jäsenyyssitoumuksia. Ilmeisesti Jiipeellekin (?). En tiedä miten on miittaamiset jääneet puheeksi..
Josko sitä kuitenkin joskus onnistuttaisiin:dance:

Noniin, siirryin nyt tähän keskusteluun kirjoittelemaan Rovaniemestä.. :)
Mukava kuulla Wjohoo, että olet viihtynyt siellä hyvin! Toivottavasti mekin sitten siellä viihdytään, vaikka en sitä epäile yhtään! :)
Mäkin olen jo noita saleja vähän netistä katsellut, että mitä olisi tarjolla ja missä sitä sitten alkaisi treenaamaan.. Ootko siitä Kuntokarusellista kuullut mitään, että onko millainen paikka?
Löysitkö asunnon helpolla, ja mitä kautta? Tässä alkaa kohta itselläkin olla asunnon etsiminen päällä.., jee.. :) Vähän kyllä jännittää, että miten niitä töitä on nyt tarjolla siellä kesäksi mulle, kun tää lama saattaa vaikuttaa ettei ole hirmusti työpaikkoja tarjolla/hakijoita on paljon.. Jos nyt jostain päiväkodista/kaupasta tms saisi töitä, niin olis kiva!:) Oletko sä minkä alan hommissa? Ei ole pakko tietenkään vastaa jos et halua.. utelias vain olen.. :) Mutta nyt aamupuuro kutsuu, joten palataan myöhemmin astialle!

Kuntokarusellistä en tiiä muuta ko et siel on aika laaja valikoima salin lisäks ohjattuja tunteja. Ja ihan sata varma en oo, mut mun mielestä sinne pääsee vaa liittymällä jäseneks...

Mä sain Kunta-asuntojen kautta ja siellä vissiin on vapaana koko ajan ihan kivasti erilaisia kämppiä. Tää mun kämppä on nyt tällai väliaikanen, kuhan nyt täs kattelen viihdynkö tääl pitemmän päälle. Eron jälkee semmoi vaihe, et kaikki avoinna....Mikäli viihdyn, ni sit kattelen uutta, parempaa asuntoa:rolleyes:
Mä oon töissä tällä hetkel päiväkodin keittiöllä. Sekin väliaikaista. Ihan passeli nyt, ku työmatka on about 50 metriä :hyvä:

Millasia kiinnostuksen kohteita mimmeillä on, niinko salin lisäks?
Mulla on noi koirat ja sitä kautta ulkoilu, bailaamaan on päästävä ainakin parin kuukauden välein, moottoripyörät ( ei VIELÄ omaa kortti), elokuvia kattelen sillon tällön ku ehin ja tykkään käydä välillä esim. keilaamassa tai sulista pelaamassa mikäli kaveri löytyy mukaan....ja ruoka :lol2:

Zelda: Mietinkin kun et oo toisaalla päivyriä päivittänyt aikoihin, mutta sulle onki vaavi tulossa :) Onnea!

Kiitos! En ole tosiaan jaksanu päivitellä, kun ei mitään nousujohteista ole treeneissä tapahtunu. Ja puolet posteista ois ollu varmaan aika negatiivisia. Ottaahan se nuppiin kun tulokset taas vaan laskee :). Onneks on jo parempi fiilis.

Tosiaan mullaki menee vapaa-aika lisäksi vielä koulun käyntiin. Amk:ssa oon liiketaloutta opiskelemassa töitten ohella. Mut tosiaan jos miittiä järjestetään niin oon kyllä tulossa!

Täälläkin yks Rovaniemellä opiskeleva, treenaava ja työskentelevä naisihminen. Puntilla käyn APC:llä ja vaihtelevasti joko aamulla 6-8 välillä, iltapäivällä tai illalla. Treenasin ennen Jiipeellä, mutta vaihdoin sitten tuohon keskustaan ja oon tykänny ihan hirveesti! Tuntuu omalta paikalta ehkä senkin vuoksi, että siellä käy niin monet tutut ja sieltä löytyypi kahvakuulat sekä nyrkkeilysäkit (tai ne on talossa, mutta ei vielä paikallaan). Salilla käyn tällä hetkellä lähinnä lajitreeniä tukevaa jumppaa tekemässä muutaman kerran viikossa. Varmaan syy, miksei mimmimiittiä oo saatu aikaseksi on se, kun kaikilla tuntuu olevan hieman hektistä tuo elämä, niin aikatauluja on vaikea sovittaa yhteen. Mun vapaa-aika rajottuu yleensä tuonne sunnuntai-iltaan tai lauantai-iltapäivään, kun viikolla käy koulua, treenaan pari kertaa päivässä ja viikonloppusin oon töissä sekä treenaan. :)

Mutta tervetuloa Rovaniemelle joka tapauksessa!:) Toivottavasti viihdyt!

No mutta!
Eiköhän sitte pistetä yrittäen :D
Kellä ois mahdollista tulla ensi sunnuntaina vaikkapa syömään ja keilaamaan? Ilmottautukaa mun sähköpostiin, ni sovitaan tarkemmin..
Mä voin hoitaa ratavarauksen! Jokainen voisi myöskin ilmottaa aikavälin, millon on mahdollisuus tulla ja tarviiko myös kenkien vuokrauksen...
Katotaan kuin aikataulut sopii yhteen ja lyyään lukkoon, mikäli siltä näyttää.
Kuka uskaltaa :whip:

Tuntuu omalta paikalta ehkä senkin vuoksi, että siellä käy niin monet tutut ja sieltä löytyypi kahvakuulat sekä nyrkkeilysäkit (tai ne on talossa, mutta ei vielä paikallaan). Salilla käyn tällä hetkellä lähinnä lajitreeniä tukevaa jumppaa tekemässä muutaman kerran viikossa. Varmaan syy, miksei mimmimiittiä oo saatu aikaseksi on se, kun kaikilla tuntuu olevan hieman hektistä tuo elämä, niin aikatauluja on vaikea sovittaa yhteen. Mun vapaa-aika rajottuu yleensä tuonne sunnuntai-iltaan tai lauantai-iltapäivään, kun viikolla käy koulua, treenaan pari kertaa päivässä ja viikonloppusin oon töissä sekä treenaan. :)

Mutta tervetuloa Rovaniemelle joka tapauksessa!:) Toivottavasti viihdyt!

Perjantaina kävin salilla ja säkki oli ilmestyny alakertaan voimailupuolelle seinän taakse. Harva oli huomannu sen.

Mulle sopis toi sunnuntai! Laitan spostia!:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom