Terveellistä karkkia?

Ajattelin tehdä uuden ketjun, ettei informaatio huku tuonne pikakysymyksiin.

Onko siis karkkia, joka olisi "terveellistä" eli ei sisältäisi mitään lisäaineita, makeutusaineita ym. paskaa? Nopeeta hiilariahan karkki on, enkä nyt halua, että tässä otetaan hiilarijuttuihin kantaa. Itselle karkki olisi hyvin kätevä tapa saada kiireisinä hetkinä kaloreita ja lisäksi olen kauhean perso karkille :D Mutta en tykkää kiskoa lisäaineita naamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isoista kaupoista saa ostettua pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä niin kuin irttareita. Ne on mulla korvannu karkit kokonaan. Hinta suolainen, mutta on niin hyviä :kuola:

Pikkumässyksi olen ostanut valkosipuliöljyssä maustettuja kuivattuja hapanleivänpalasia, löytynee isompien S-kauppojen näkkileipähyllyltä. Ilmeisesti versio Virolaisten pubien jumalaisesta tuoreesta vastaavasta.

Hohhoijaa sitä medialukutaitoa! Löysit ton viihdeuutisista! Ps. Vhh+paasto ei ole mikään liian terveellinen ruokavalio ;)

Se oli sarkasmii, en ees lukenu tota xD Hyvin noi toimittajat vetää, tonki otsikon kuuluis olla jos se olis oikei laitettu et " liian paska ruokavalio vaaransi terveyden" Mut tosiaa mitä voi oottaa toimittajilta..

Pakko nyt kysyä aiheeseen suoraan liittymättä, mutta ootko The Monkey hommannut muijan vai mistä kumpuaa halu saada tietoon terveellistä karkkia ja ravintolaa?

Seki on muuten nii perus nykyää mainostaa jotain tuotteita sillee sanoilla; terveellisempi vaihtoehto, vähemmän sitä vähemmän tätä, enemmän proteiinia, vähemmä hiilaria yms. Ja silti se on kaikessa komeudessaan vieläkin epäterveellistä jos oikein kunnolla aletaa nipottaa.. Miten se meni et jos jotain täytyy mainostaa sanalla terveellinen, niin se todennäköisesti ei ole sitä :D Jos se olis terveellistä, ni ei sitä tarviis siihe laittaa ollenkaa, vai kui usein näette mainostettavan tuoreita kasviksia tv:ssä "terveellisempänä vaihtoehtona" tjsp. Terveellinen karkki = ei karkki ollenkaan, tai vaihtoehtoisesti ei-terveellinen, pick one...

Okei jos puran tätä vähän :D

- Puhuin karkista, pähkinät ym siis ei nyt ollut pointti
- Nimenomaan sanoin, että voisko sen sokerikeskustelun pitää muualla. Kuka vittu edes väittää että lisäaineet ei olis epäterveellisiä? Ja sen verran iifym-jätkä olen minäkin, että treenin jälkeen sitä sokeriakin voi kiskoa ilman, että kauheasti tarvitsee pelätä terveyden puolesta. Tai no hell with this, kertokaa nyt saatana mikä siinä on vika jos on käynyt salilla ja vetää sitten palkkarin perään normiruokaa ja sen perään vielä sitä karkkia? Mikä siinä on tarkalleen epäterveellistä? Mitä siellä kehossa tapahtuu?
- Kiitos hyvistä vastauksista tähän asti. Noita lisäaineettomia karkkejahan löytyykin ihan mukavasti!
- Hermanni ei liity naisiin nyt :D Ihan vaan yritän askel kerrallaan saavuttaa parempaa elämää

Vielä lisää offtopicia:

En oo syöny karkkia pitkään aikaan, koska en oo vaan halunnu. Ei maistu. Nyt tämän ketjun ansiosta oon koko päivän halunnu karkkia. Pakko mennä kattomaan löytyiskö tuolta kaapista jotain...

Suklaa, lakritsi, luomukarkit jos satut löytämään. Ainakin Punnitse & Säästä -kaupasta löytynee, mene kyselemään jos löytyy läheltä. Luontaistuotekaupat kannattaa myös koluta läpi. Kuivahedelmissä on yleensä käytetty säilöntään rikkidioksidia (E220), joten muistaa sitten tarkistaa pussin kyljestä senkin ennen kuin ostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom