Terrorismia by kissa

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipa tossa menneenä kesänä meikäläisen asuntoon uusi rouva.Sellaista aina sillointällöin sattuu,ei siinä mitään,mutta tämän naisihmisen mukana tuli myös kolme kissaa!Vaikka eläimistä pidänkin alkaa pikkuhiljaa olemaan kissakiintiö täynnä.Tässä muutama syy:
Ruokailu:Vaikka kissat syövätkin niille tarkoitetussa paikassa apukeittiössä,niiden ruokaa löytyy kuitenkin pitkin asuntoa.Löytyy kuivamuonaa,löytyy kalan paloja ym.Sukan pohjissa tuntuu lähes jatkuvasti pieniä murenia mitä milloinkin.
Tarpeiden teko:Hiekkalaatikoita löytyy kaksi kappaletta.Mutta eikös siitä huolimatta paskakikkareita löydy muualtakin.Sitä hajun määrää,kun tämä yksikin hyväkäs ei osaa edes peitellä omia jätöksiään,vaan paskat ja kuset jäävät siihen laatikkoon päällimmäiseksi.Ja tämä on vielä pitkäkarvainen persialainen,niin kikkaroita tarttuu myös sen karvoihin ja sitä kautta kulkeutuu minne sattuu.Toinen kissa kyllä peittää jälkiään,mutta joskus se kuopii lattiaa hiekkalaatikon ulkopuolella!Siis ei hiekalla,eli taas jätökset jäävät paljaiksi.Ja taas haisee…
Muu siisteys:Jokaviikkoista on myös oksennusten siivoaminen ympäri taloa.Kun kissat nuolevat itseään,niistä irtoaa karvaa.No sehän sitten kulkeutuu niiden mahaan ja jossain vaiheessa se karvapallo oksennetaan lattialle.Saman aiheuttaa myös jatkuva kukkien syönti.Puolikas saniainen päivällä tietää illalla varmasti sotkujen siivoamista.Pahin tapaus oli,kun tämä karvainen persialainen tuli yöllä sänkyyn ja hetken päästä alkoi oksentaa isoa karvapalloa meikäläisen tyynylle ihan korvan viereen!Siitä tuli pienimuotoista sanelua näiden terroristien suuntaan ja sai siinä ”emäntäkin” kuulla kunniansa.
Ulkoilu:Vaikka sisäkissoja kaikki kolme ovatkin,niin uloshan niidenkin tekee mieli.Sen vuoksi takapihalle rakennettiin aitaus,jossa voivat ulkoilla halutessaan.Keskellä yötä ulospyytämiset on pikkuhiljaa loppunut,mutta kuitenkin toisinaan se ulos pyytäminen alkaa myös käymään hermoille.Tietenkään ne kaikki eivät voi mennä ulos samaan aikaan,vaan jokaiselle täytyy ovi avata erikseen.(kun rouva on poissa,niin katit kyllä ”pääsevät” ulos nopeasti ja yhtä aikaa pienellä jalka-avustuksella.).Ja taas tämä persialainen aiheuttaa suurimmat tuskat,kun se on niin tyhmä,että vaikka vettä sataisi kaatamalla,se vaan makaa ulkona ja imee vettä karvoihinsa sienen lailla ja kaikki tietää mihin se vesi lopulta päätyy.
Muu terrori:Kissallahan on kynnet,kuten hyvin tiedetään.Vaikka niille on hommattu kunnollinen kiipeily/kynsimispuu,niin siitä huolimatta alkaa tapetit olemaan paikkapaikoin vaihtokunnossa.Onneksi olohuoneen nahkasohvaa ne eivät vielä ole ottaneet nk.työn alle.Mutta olen luottavainen,sekin kyllä toteutunee…..
Tässä vähän ahdistuksen syitä.Ja moni vielä väittää,että kissa on siisti ja viisas eläin.
Jos joskus vielä se tapahtuu,että reenikassista löytyy jotain ”ylimääräistä”,niin….

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vilpittömät osanottoni. On todella ikävää huomata tulevansa tärkeysjärjestyksessä vasta eläimien jälkeen.

Kissoista saa mukavat ja pehmeät hanskat! Vaimokin tykkää varmasti, kun sellaisella silittelee!

ps. tarvitaan yksi kissa per hanska :kippis1:

edit. typoja

Tomi sanoi:
Vilpittömät osanottoni. On todella ikävää huomata tulevansa tärkeysjärjestyksessä vasta eläimien jälkeen.

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :hyper:

Kissa voi hyvinkin olla siisti ja viisas eläin, siinä missä ihminenkin, mutta se olisi pitänyt pienestä pitäen kouluttaa oikein. Vaikea enää tuossa vaiheessa tehdä mitään.

Tuo on kyllä jo semmoista terroria, että armokuolema tuolle kolmikolle ja joku pentu tilalle, jonka sitten opettaa tavoille.

Tää löyty tuolta Genmay-threadista. Eli ratkaisu ongelmaan!

Liitteet

• kisu.jpg
    kisu.jpg
    14,1 KB · Katsottu: 2 988
Kissat on herttaisia. Mulla ei rotukissoista ole kokemusta mutta kuullut olen että ovat keskimäärin tyhmempää plaatua vrt. maatiais kissaan.
Kyllä mun kissat ainakin oppi myös tavoille.Ei nyt mitään ihme temppuja mutta
oppivat käyttäytymään ja tiesivät kuka on pomo.Ripusta se saniainen nyt aluksi vaikka kattoon roikkumaan niin eivät pääse käsiksi.Ei se kissa siksi oksenna että se pesee itseään nuolemalla.
Treenikassi on kissojen suosikkipaikka ja ei ne pesäänsä pasko.Tietysti se sun rotukissa voi joku päivä todistaa olevansa tyhmä, toisin kuin kissat yleensä :D

:lol2: Kuulostaapas kovin tutulta..

Mun kissani...
- hyökkäilevät yöllä peiton alta pilkottaviin makupaloihin, ts. varpaisiin
- juttelevat (Cornish Rex lähinnä) aamusta iltaan, illasta aamuun, ääntä riittää enemmän kuin nainen ehtii jutella vuorokaudessa
- repivät verhoja
- kiipeilevät ovenkarmeissa, tervemenoa takuuvuokra
- tiputtelevat kukkapurkkeja säännöllisesti
- maiskuttelevat mamin uudet ja vanhat viherkasvit parempiin suihin
- protestoivat kaikilla eriskummallisilla tavoilla edellämainittujen lisäksi, mikäli eivät ole olleet huomion keskipisteenä vähintään puolta päivää
- karkaavat käytävään, jos ulko-ovea avatessa ei ole valmiina ottamaan kiinni jalkojen välistä vilahtavaa kattia
- leikkivät F1:siä parhaaseen nukkuma-aikaan
- raatelevat sohvan, tuolit, saunan lauteet...

Mutta kaikesta huolimatta, on ne niin ihania. :haart: Iso-Arska on ehkä sympaattisin pikkurotta ikinä, haluaa olla mukana kaikessa hampaidenpesusta tietokoneen pelaamiseen. B.Willis taas on iso herra, jota lapsettaa noin kymmenen kertaa päivässä, jolloin pitää kehrätä sylissä ja kuolata kuin vauva.

Ei niinkään terrorismia, mutta hassu tapaus. Baari-iltana kotiin aamuyöstä, telkkari on jostain syystä päällä, ja pojat istuu sohvalla vierekkäin kaukosäätimen vieressä katsellen töllöstä jalkapalloa. Miten sellaisia voi vihata, vaikka matot olis rullalla, verhot revitty ikkunoista ja lattiat täynnä multaisia tassunjälkiä. :D

Joo, kyllä on itsekin tullut useamman kerran oltua tulilinjalla näiden kissojen kanssa, kun olen vielä sattunut olemaan allerginen näille luontokappaleille. Niinhän siinä on sitten aina lopulta käynyt, että muijat on valinneet kissat ja mies on kävellyt talosta ulos... Joten siinä on käynyt juuri niin kuin Tomi tossa edellä sanoi... :rock:

Vittu mä vihaan kissoja, tribulus mä tunnen syvää myötätuntoa sua kohtaan... :( Onneks oma vaimo on allerginen karvaisille elukoille :D

En keksi yhtään hyvää syytä pitää kissaa, no ehkä mieluummin kuin koira...
Eniten vituttaa ne karvat. Kusenhaju on kanssa kamalaa. Sit se saatanan kiehnäys (tarttuu karvat) ja riehuminen...

Huppe sanoi:
Vittu mä vihaan kissoja, tribulus mä tunnen syvää myötätuntoa sua kohtaan... :( Onneks oma vaimo on allerginen karvaisille elukoille :D

En keksi yhtään hyvää syytä pitää kissaa, no ehkä mieluummin kuin koira...
Eniten vituttaa ne karvat. Kusenhaju on kanssa kamalaa. Sit se saatanan kiehnäys (tarttuu karvat) ja riehuminen...
En voisi enempää yhtyä Huppeen, kissat ovat omahyväisiä paskiaisia, kaikki maailman kissat pitäisi terminoida välittömästi. :curs:

Noh,noh, älkääs nyt tyypit, pikku mirrithän ovat mitä erinomaisimpia........RAVUNSYÖTTEJÄ :evil: :evil: :evil: !!!!.

Kissat ei haise kuselta.Jos hiekkalaatikon siivoaa päivittäin ei edes laatikko haise.Ne on siistejä ja fiksuja eläimiä...niitä pitää vaan híeman kouluttaa pentuna.Ja ainahan voi kouluttaa muija siivoamaan sen laatikon jos ite ei ehdi..

Onpa mahtava threadi. Minkähänlainen paskasade tulisi, jos joku kirjoittaisi vastaavaa koirista? Ketju olisi joko roskiksessa tai lukossa alta aikayksikön. Homoista, mustista, naisista, miehistä, potareista ja koirista ei saa sanoa pahasti, mutta kissoista, jokinorsuista ja voimanostajista toki saa. Mahtavaa tasa-arvoa tämmöinen. :jahas:

Sopivasti Mikekin vihaa kissoja, niin toki niistä saa sitten kuka tahansa kirjoittaa kissaimmeisen mieltä madaltavaa tekstiä (eli hirveen fiksusti esim. "Kaikki kissat pitäisi tappaa! Vittu mää vihaan niitä!!"). Kannattaisikohan hieman tarkempi kauppiaana olla tässäkin asiassa? On kovin mahdollista, että palstalla on useitakin kissaimmeisiä, potentiaalisia asiakkaita kaikki, mutta vievät €uronsa muualle tämmöisen takia. Itse toimin toistaiseksi näin ja lähinnä tästä syystä.

Jos lähes kaikkien lemmikkien pääpointti on elävän olennon seura (väitän, että se juurikin on se pääpointti, ei mikään "Siitä pitää olla hyötyä, sen pitää hakee mun lehti tms."), niin siihen kissat ovat ihan yhtä päteviä lemmikkejä kuin koirat, papukaijat tai vaikka marsut.

Mitä tulee sisäsiisteyteen, niin mun kissat ovat pissineet jonnekin muualle kuin laatikkoon vain pari kertaa ja molemmilla kerroilla syy on ollut minussa. Eka kerralla oli leikkauksen takia pakko pitää otuksia toisistaan erossa, eikä mulla ollut toista hiekkalaatikkoa (hankin sen toki joutuin sitten lainaksi), joten mihinpä muualle kuin matolle pystyi kissa sitten pissimään. Toisella kerralla olin liian kauan antanut hiekkalaatikon olla putsaamatta, joten sitten pissivät matolle. Kun olen noi asiat pitänyt kondiksessa, niin VAIN hiekkalaatikkoonsa ulostavat ja pontevasti peittelevät jätöksensä. :D

Sen sijaan koirien paskoja on jo NYT tuolla pyörätiet ja kävelyväylät pullollaan. Siitä en syytä koiria, vaan piittamattomia, itsekkäitä ja niin vitun laiskoja koiranomistajia. Tunnollisia ja fiksuja koiranomistajia vastaan mulla ei ole mitään eikä koiria vastaan ikinä, hienoja otuksia ovat ja hyvin tulen niiden kanssa toimeen. Jos mistä tahansa lemmikistä on muille ihmisille jotain haittaa, niin AINA, toistan AINA on vika omistajassa, eli ihmisessä.

Jep, jep.. :jahas:

Mulla koiran seurana pari kissaa itämaisia ja siiamilaisia.. Hyvin on kaikki oppineet tavoille, eli ei tuo älykkyydestä ole meillä ainakaan kiinni.
On omille jopa tullut opetettua jos jonkinlaisia temppuja ajan kuluksi ja välillä tuntuu että tottelevat kutsuttaessa paremmin kuin koira.. :D
Kaiken kaikkiaan hyvin siivoja, hyvätapaisia eläimiä, minulla ainakin. Joskin välillä ääntä irtoaa kyllä.

Sitä kissanhiekkaa taas kulkeutuu aina kissojen mukana laatikosta, oli ne sitten pitkä tai lyhytkarvaisia. Imuri on sitä varten.

Vauhtia riittää, välillä jopa liikaakin.. :hyper:

Siitä huolimatta että matot ovat välillä vinossa, ei tulisi mieleenkään kissoista luopua, sen takia ettei toinen osapuoli niiden kanssa elämiseen sopeudu. Valitettavaa, mutta totta. Sama juttu koiran kanssa. (joka muuten on maailman ylimielisin koira, valehtelematta.)

Olisiko syytä miettiä kaksi kertaa ennekuin muuttaa yhteen henkilön kanssa, jolla on eläimiä, ei tarvitse sitten jälkeenpäin itkeä kurjaa kohtaloaan.

Mike sanoi:
En voisi enempää yhtyä Huppeen, kissat ovat omahyväisiä paskiaisia, kaikki maailman kissat pitäisi terminoida välittömästi. :curs:

Oi Mike, runojeni ritari, tiivistit ajatukseni yhteen lauseeseen. :evil:

iivili sanoi:
Sen sijaan koirien paskoja on jo NYT tuolla pyörätiet ja kävelyväylät pullollaan. Siitä en syytä koiria, vaan piittamattomia, itsekkäitä ja niin vitun laiskoja koiranomistajia. Tunnollisia ja fiksuja koiranomistajia vastaan mulla ei ole mitään eikä koiria vastaan ikinä, hienoja otuksia ovat ja hyvin tulen niiden kanssa toimeen. Jos mistä tahansa lemmikistä on muille ihmisille jotain haittaa, niin AINA, toistan AINA on vika omistajassa, eli ihmisessä.

Joo, vaikka olen aina pitänyt enemmän koirista kuin kissoista, ja itselläkin tuollainen Kultainen kakkatykki onkin, niin ikinä ei ole kadulla tullut astuttua KISSANpaskaan.

Niin tuttua, niin tuttua... Meillä on taloudessa 1,5-vuotias bullterrieri jonka kaverina asustaa sekopäinen :hyper: saman ikäinen maatiaiskissa.

Kyllä ne kissatkin melko hyvin saa tavoille. Ainoa mikä kissassa saa välillä pinnan palamaan on kissanhiekka pitkin vessan lattiaa. Itsepäisiähän kissat ovat mutta välillä tuntuu, että tuo meidän koira on vieläkin kovapäisempi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom