Ternimaito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Robbie
  • Aloitettu Aloitettu
Muskeli600, äläs nyt vedä tota pörssiä tähän keissiin mukaan ja sillä perustele tuotteen toimivuutta.Ei viittis alkaa pitämään luentoa aiheesta pörssi...

Originally posted by Anssi
Eiköhän nuo Edustajien huuhaatilaisuudet, naistenlehtien puffijutut, face-to-face -keskustelut ym. ole myös markkinointia..?

JOS OOT KERTA KAIKKIAAN NOIN TÄTÄ VASTAAN NI SE ON OMA MOKAS MUT ON IHMISIÄKIN JOTKA KERTOO JA TIETÄÄ ASIASTA KÄY KATTOON www.colostrumresearch.org SE ON MAAILMAN JOHTAVAN TERNIMAITOA TUTKIVAN INSTITUUTIN KOTISIVU JOS SIELTÄ LÖYTYY SUN MIELESTÄ VIELÄ PASKA PUHETTA NIIN SIT SE ON VOI VOI!!

Originally posted by Rice
Muskeli600, äläs nyt vedä tota pörssiä tähän keissiin mukaan ja sillä perustele tuotteen toimivuutta.Ei viittis alkaa pitämään luentoa aiheesta pörssi...

-EDIT- koita nyt uskoa, että kirjoittelet asiallisesti!!

Colostrum Research niminen "tutkimuslaitos" ei ole julkaissut tieteellisessä kirjallisuussa yhtäkään artikkelia, joten voit minut puolesta tumpata tuon osoitteen sinne mihin aurikon ei paista :D Ja lisäksi tämä hihhulilaitos on Aqua Sourcen tuotteen valmistajan puffiluukku :lol2:

There´s sucker born every second :D

Muskeli600:n tyyppisten hihhuleiden ansioista markkinat on täynnä huuhaa-lisäravinteita, jotkat vievät siinä samalla maineen hyödyllisiltäkin tuotteilta. Turhaan tuputat niitä samoja iskulauseita, jotka olen jo kuullut AMT-luennolla.

SITÄPAITSI EI AQUASOURCEA TURHAAN OIS VALITTU LONTOON PÖRSSIN VIIME VUODEN PARHAAKS YRITYKSEKS JOS TÄÄ EI TOIMIS EI KAI SITÄ KUKAAN OSTAIS.!!!!!!!!!!!

:-D

maailman voi nähdä niin monella tavalla
:-D

:D

Originally posted by Anssi
There´s sucker born every second :D

Muskeli600:n tyyppisten hihhuleiden ansioista markkinat on täynnä huuhaa-lisäravinteita, jotkat vievät siinä samalla maineen hyödyllisiltäkin tuotteilta. Turhaan tuputat niitä samoja iskulauseita, jotka olen jo kuullut AMT-luennolla.

-EDIT- kuulehan nyt, pidä suusi soukemmalla!!! :curs:

Eiköhän se ole niin, että jos tuote x on oikeasti hyvä tuote, niin ei tämmöisiä keskusteluja edes synny. Mutta jatkakaa väittelyä, tää on hauskaa! :lol2:

Jos se palkitseminen siellä pörssissä (jossa kyseinen firma ei tietääkseni ole edes päälistalla vielä) perustuu osakkeen markkina-arvon nousuun, niin jokainenhan tietää, että kun arvo on aluksi 0,01 euroa ja nousee 0,1 euroon, niin kasvu on todella kovaa -silti arvo on edelleen perseestä!

Tuodaanpas tänne omakin mielipide.
Eli tämä aquasoft.
Tilaisuuksissa itse ei mainosteta tuotetta..kuten ne jotka ovat käyneet sielllä tietävät sen.Ja kyseiset tilaisuudet ovat nimeltään bisnestilaisuuksia.Itse menin käymää kyseisess B tilaisuudessa ja totesin että heitä nimen lappuun.Penniäkään en ole vielä maksanut ja kaveri tarjos purkin.Sanoin kylmästi että en mainosta tuotetta jos se ei minulle ei saa aikaiseksi mitään.

Joten nyt olen ottanut noin viikon tuotetta.Ja hst alla joten kokoajan on toi ylikunto pelko päällä.Ja eipä tähän saakka mitään saanu mun kehossa aikaseksi kyseinen tuote.Jos jotain posiitivista niin ehkä hieman virkeempi töissä mutta sekin on niin monesta tekijästä kiinni.Kerron lisää tuotteesta ja vaikutuksesta kun purkki on kokonaan syöty.

Joten voisin todeta että tuote tällä hetkellä ei mitään ole tehnyt kehossani.

Jokanen voi testata mutta ei voi sanoa miten tuote vaikuttaa jos ei itse kokeile.

Ja tämä että tuote on PARAS on pelkkää myyjän puhetta.

:thumbs:

Voin kyllä sanoa että ternimaitokapselit auttaa :worship: sillä heti ku LOPETIN niiden syömisen niin penkkitulos nousi 10kg ja oon nukkunu paremmin ja olo on virkeempi :lol2:

On mahdollista todistaa tieteellisesti että haikaroiden esiintymisellä ja lasten syntymisetiheydellä ON yhteys Hollannissa. "Tieteellisesti" voi todistaa niin monta asiaa, eikä se silti tarkoita että tutkimus olis paskankaan arvoinen.

en tiie noista kapseleista mitään,mutta pakastin on täynnä ternimaitoa suoraan lehmän tisuista.En tiie johtuuko ternimaidosta vai jostain muusta,mutta tuntuu että rauta nousee paremmin ja olo on muutenki virkeempi.

Muistan myös nähneeni jutun hesarissa jossa joku tutkija kertoi ternimaidon parantavan immuniteettiä ja lisäävän proteiinisynteesiä.

Back
Ylös Bottom