Ternimaito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Robbie
  • Aloitettu Aloitettu
testit

Ilmeisesti testit joissa mainostetaan ternimaidon hyötyjä urheilijoille on tehty annostuksella 60g päivässä. No nämä myytävät kapselit ovat 500mg kappale muistaakseni.

Eli se siitä. Asia erikseen saattaa olla esim. *******in ternijauhe jota voi helpommin annostella isoja eriä.

Purkitetut kapselit alkavat ottaa lompakolle jos joutuu syömään purkin päivässä.

Jonkin verran aiheeseen tutustuneena voin antaa oman mielipiteeni siitä, miksi Uusi- Seelantilaiset ternimaitokapselit ovat parempia kuin suomalaiset.

Uusi- Seelanti on maailman suurimpia maidontuottaja maita, siellä on miljoonia lehmiä. Siellä ei ole tavattu suu- ja sorkkatautia, eikä myöskään hullunlehmän tautia.

Uudessa- Seelannissa lehmät laiduntavat ympäri vuoden 15- 20 asteen lämpötilassa, joten niillä on ihanteelliset kasvuolosuhteet. Lehmille EI syötetä hormoneja, eikä myöskään AIV:tä.

Ternimaidon tuottaminen on siellä iso bisnes, jokaisella tilalla on oltava kunnolliset sertifikaatit. Tiloilla on uhkasakot päällä, mikäli he päästävät paskaa markkinoille.

Kapseleissa siis on satojen, jopa tuhansien lehmien immuniteetti.

Tämä on vain minun mielipiteeni asiasta.

Originally posted by Mad Mike
Jonkin verran aiheeseen tutustuneena voin antaa oman mielipiteeni siitä, miksi Uusi- Seelantilaiset ternimaitokapselit ovat parempia kuin suomalaiset.

Uusi- Seelanti on maailman suurimpia maidontuottaja maita, siellä on miljoonia lehmiä. Siellä ei ole tavattu suu- ja sorkkatautia, eikä myöskään hullunlehmän tautia.

Uudessa- Seelannissa lehmät laiduntavat ympäri vuoden 15- 20 asteen lämpötilassa, joten niillä on ihanteelliset kasvuolosuhteet. Lehmille EI syötetä hormoneja, eikä myöskään AIV:tä.

Ternimaidon tuottaminen on siellä iso bisnes, jokaisella tilalla on oltava kunnolliset sertifikaatit. Tiloilla on uhkasakot päällä, mikäli he päästävät paskaa markkinoille.

Tämä on vain minun mielipiteeni asiasta.

Kuulostaa kyllä enemmänkin verkostomyyjän mielipiteeltä.. ettet vain oo myyjä?? :lol2:

Tätä olen aina pienessä päässäni miettinyt, että kun niin monet heraraaka-aineet (mm Fastiin ja T******iin) tulee juuri Uudesta-Seelannista ja nyt taas törmätään U-S:n johonkin fuckin lehmäternikapseleihin, niin missä helvetin piilossa ne lehmiä säilyttää.

Kiersin tuossa taannoin vajaan kuukauden verran Uuden-Seelannin pohjoissaarta läpi ja maa on ihan täynnä lampaita, siis joka mäen nyppylällä (ja siinä maassahan ei tasaista kohtaa missään ole), mutta lehmiä näin 3 kappaletta koko tänä aikana.

Re: Ternimaidosta

Originally posted by aidan
Tässä kaverini mielipide ternimaitokeskusteluun:

Kiitoksia todella asiantuntevista ja nasevista kommenteista ternimaidon suhteen. Jos minulla joskus on jotain kysyttävää niin kysyn ohjeita ongelmiini varmasti teiltä kaikilta jotka mollaatte tutkitusti terveyttä edistävää, aineenvaihduntaa nopeuttavaa tuotetta.
Tutkimukset ovat tehneet mm. professori Antti Mero, kirjoittanut esim. nykyaikainen urheiluvalmennus jne. jota käytetään oppikirjana Jyväskylä yliopistossa liikuntatieteellisessä. Merolla ei ole euroakaan kiinni ko. tuotteessa.
Kyseessä ei myöskää en ole lääkeaine joka parantaa sairaudet ja leikkaa nurmikon puolestasi. Valitettavasti sairaudet poistava henkilö kuoli n. 2000 vuotta sitten.
Se miten Colactive vaikuttaa urheilijaan onkin monimutkaisempi juttu.
Lyhyesti kuitenkin: Yksittäisen solu ympärillä oleva solukalvo rappeutuu iän myötä - valitettavaa, mutta ikävuosien kertyessä näin käy - ei voi mitään! Colactive ja Green energy yhdessä parantaa solukalvon läpäisykykyä, jolloin solu ottaa vastaan paremmin uutta "ravintoa" ja samalla solussa jo olevat kuona-aineet esim. maitohappo poistuu nopeammin solusta. On valitettavaa jos kaikki "asiantuntijat" eivät tätä ymmärrä. Tosi asia kuitenkin on, että näistä asioista on mustaa valkoisella. Kun yhdistetään oikea ravinto ja Colactive saadaan normaalia optimaalisempi tila harjoittelua ja kilpailemista varten.

Tässä todella lyhyesti liikunnan ja fysiologian opiskelijan faktoihin pohjautuva mielipide asiasta. Minun puolestani voitte haukkua vaikka äitiänne tai kateellista naapuria, mutta tieteellisten tutkimusten tuloksia on vaikea todistaa vääräksi.

Suurempaa paskaa kuulee hyvin harvoin. Luuleeko fysiologian opiskelija, että yksittäiset solut elää yhtä kauan kuin ihminen? Tämä kommentti perustuu alan tutkijan mielipiteeseen, jolla on OIKEITA julkaisuja solukalvoista ja ionikanavoista.

Sekö todistaa että olen väärässä?

Herra on hyvä ja kumoaa nuo väitteet.

No ei kannata hermostua.. Kunhan kiusaan..MYYJIÄ on kiva kiusata.. hehehe

ps. ilman muuta kaikilla on oikeus mielipiteeseen, älä ota niin tosissaan.. Kyllä minä ymmärrän, ei oo helppoa olla MYYJÄ..:lol2:

Sekö todistaa että olen väärässä?

Herra on hyvä ja kumoaa nuo väitteet.

Come on! Ensinnäkin se että kapselissa on tuhansien lehmien immuniteetti, on niin järjetön ja poikkitieteellinen väite, ettei sitä voi kumota mitenkään muuten kuin sanomalla "eipäs ole". Herra suoltaa sellaista paskaa että harvoin on nähty. Kerrohan nyt yhden kapselin mikrofraktiosisältö ja niiden vaikutukset elimistöön? Lähdetään sitten kumoamaan kun on jotain kumottavaa.

Anteeksi, olen moukka. Pitää alkaa syömään ternimaitoa niin minullekkaan ei tule:
- hullun lehmän tautia (BSE)
- suu- ja sorkkatautia
- kaatumatautia (iso bonus salilla)
- spastista halvausta eikä -oireyhtymää. Spasmi tarkoittaa kouristusta.
- Juoksutusmahatautia
- Ja muita niin yleisiä tauteja.

Olkoot. En jaksa kiistellä. Ei sitä ole pakko käyttää. Ammattilaiset ovat jo löytäneet sen, kuten 200 000 suomalaista. Sama se minulle. Katsokaa lätkän MM- kisat, AquaSource yritys on yhteistyökumppani Suomen maajoukkueelle. Koko joukkue käyttää ternimaitoa.

Ja nyt minä jo kuulen jonkun vinkuvan: "se on maksettu sille joukkueelle, ja Myllyllälle kans..."

Vinkukaa rauhassa.

Olkoot. En jaksa kiistellä. Ei sitä ole pakko käyttää. Ammattilaiset ovat jo löytäneet sen, kuten 200 000 suomalaista.

Joo ja Myllyläkin on löytänyt sen. Kumma että kaikki jotka puhuvat noiden ihmekapseleiden puolesta, myyvät niitä. Tyypillistä verkostomarkkinointi-bullshittiä, ensin kehutaan oma tuote ylivoimaiseksi mitä ihmeellisimmin perustein, sitten kun joku vähän kritisoi, ei "jakseta kiistellä", aika ylimielistä. Jossain marttakerhossa tai tubberware-tilaisuudessa tuo "miljuunien lehmien immuniteetti"-paska saattaa mennä vielä läpi, joten kannattaa varmaan yrittää siellä paremmalla onnella.

Suomessako 200 000 myyjää? MM- lätkäjoukkue myy ternimaitoa? Tuskinpa.

Jos suomessa on 200 000 ihmistä ostanut purkin kapseleita, moniko heistä ostaa uudestaan? En ole kuullut kenenkään tekevän niin, koska niin pienet määrät ternimaitoa eivät yksinkertaisesti vaikuta mitenkään. Lätkäjoukkueesta kenenkään en ole kuullut vouhottavan ternimaitokapseleiden puolesta, aquasource on vain sponsori sponsorien joukossa. Siis edelleenkään en ole kuullut muiden kuin myyjien kehuvan ternimaitokapseleita, onko joku muu kuullut?

Back
Ylös Bottom