ternimaito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja subotai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi Iltalehti linkit ei oikeen pelitä, kun toi Iltalehti vaatii käyttäjätunnuksen ja salasanan...
Eli ei niit linkkei saa tolleen auki...

kiitti Yusu..

Kyllä tänne varmaan kohta joku kirjoittaa että isoisän liikavarpaat katosivat hänen alettuaan käyttää ternimaitoa.

Eiköhän tämä ole nyt jo lyhyesti ja ytimekkäästi siteerattu:

"- Kyllähän tällaisia tuloksia voi kilpailijastaan esittää kuka vain. Meillä on Uudessa-Seelannissa tehtyjä tutkimuksia, joiden tulokset ovat totaalisesti erilaisia.

Millaisia tulokset ovat, ne olisi mielenkiintoista nähdä?

- Emme me lähde tällaiseen mukaan."

Että semmosta...

:lol1:

Colostrum First

Vedin yhden purkin sitä, kuuri kesti 2kk, helvetin kallis 40€, en tiedä auttoko, tuntuu vähän plasebolta. Tässä kuitenkin siällysluettelo jos jotain kiinnostaa

Ternimaitojauhe 80.3%

Hydroksipropyylimetyyliselluloosi 19.7%

Annostus kaks tabuu aamulla tyhjään vatsaan.....

En kyllä ollut kipee kertaakaan ...vaikka silloin riehu kaien maailman byytta taudit sun muut flunssat

:kippis1: :urjo: :mad:

joo, mulle kans kaupiteltiin juurikin noita samoja tabuja, ( tai ainakin annostuksesta ja hinnasta päätellen).

eli jos joku on niitä koittanu nii kertokaa auttoko mitään. mä ainakin poden ns. kroonista kipeeks tulemista, eli jos trenaa kovaa ja pitkiä aerobisiä juttuja, niin oon kaks kuukautta treenaamas ja kuukauden kipeenä.

eli jos joku on pidempään käyttäny ternimaito-kapseleita ni kertokaa, että pysyittekö terveenä vai iskikö Viirus?

Kapseleidein hinta on kyllä mun mielestä aika suolanen ( 40€, kahen kuukauden satsi)

ikävä tuottaa pettymys.....

täytyy muistaa että ternimaidon kulta-aikaan hiihtäjät joi liki 100% ternimaitoa 1l päivässä...........totta,pysyivät TERVEEMPÄNÄ.

itseki joskus natuna join samaa litkua 100ml päivässä a 80mk 2 kuukautta......vitunkaa hyötyä...

älkää ny ihan kaikkea paskaa menkö uskomaan mitä 7-päivää lehdessä lukee......

joo, niin mä vähän kelasinkin ,että joku yrittää taas rahastaa vähätietosten kustannuksella, mutta kelasin, etä jos joku on että " Joo, vuoden oon vetäny ja kertaakaan en oo kipeenä ollu ja hanska on 87 senttiä" ni sit ois voinu kokeilla.

mut se myyjä vaan tolkutti, että se immunogeeni stimulantti. johon mä sanoin, että antaa olla vaan ;)

eli hyvä et jätin ostamatta voi niilläkin rahoilla ostaa hevosannoksen creaa :kippis1:

Verkostohihhulihommaa...

se on tätä verkostomarkkinointi potaskaa taas, eli tutut ja puolitutut tuputtaa pillereita ja pulvereita joiden avulla mm. jeesus oppi lentämään heiluttamalla korviaan ja suolisto toimii kuin junan vessa, elämä hymyilee, kaikki ollaan suurta onnellista perhettä, yippe yai yee.. Rahaa tulee niin että pitää tilata maansiirtofirma viemään rahat rekka-autolla pankkiin.. Aina on joku kummin kaiman koiran siskon mies, joka tienaa sata tonnia kuussa raapimalla persettään :lol2: :lol2: . Tuotteet on tietenki tieteellisesti tutkittu (lähde:Takahikiän yliopiston talonmies ja keittiönemäntä). Nyt menee kyllä jollakulla ternimaito akalla/ukolla herne nenään, mutta menköön..
Yleensä kun juon ternimaitoa, niin käy näin --> :urjo:

Juu minäkin olen kokeillut sen kahden kuukauden satsin, mutta en huomannut mitään vaikutusta. Olin kyllä aika skeptinen, joten kannattaa kai uskoa niihin, niin vaikutukset voivat olla paremmat...

Originally posted by akira

mut se myyjä vaan tolkutti, että se immunogeeni stimulantti. johon mä sanoin, että antaa olla vaan ;)

Tunnen erään pariskunnan, joka lähti tähän hommaan mukaan jokunen kuukausi sitten. En muista minkä stimulantin väittivät sen olevan, mutta auttaa kuullemma mm. syöpään, aidsiin, tavallisemmista vaivoista puhumattakaan. No viimeistään tässä vaiheessa kannattaa hieman jo miettiä kuulemaansa.

Hehkuttivat sitten kaikin voimin tätä 7päivääexpoliisiexgouldeniexsuuriseikkailu -pariskuntaa...hohhoijjaa

Hupaisa tapaus tässä oli se, kun ko. pariskunnan(siis EI tämän 7päivää -pariskunnan) miespuolista jäsentä sitten taannoin kuskasin autolla kuppilaan (oli maistellut olutta ja vartavasten minut kuskiksi soitti), niin koko matka tietysti hehkutettiin miten luistaa bisnekset hyvin, rahaa on niin ettei paskalle taivu jne. No, yritti sitten kyydin päätteeksi lainata "muutamaa euroa, että baarin pääsis"...:lol1:

Miettikää vähän millaiset ihmiset sitä bisnestä johtaa / vetää.

Itse en ostaisi Petteri Jussilalta edes tavallista maitoa.

Joo, kyllä tuo vähän vaikuttaa semmoiselta aineelta ettei se vaikuta muuhun kuin lompakon kevenemiseen, ehkä sit johonkin muuhun jos vaan mielikuvitusta riittää.

Muistan joskus lukeneeni jostain lehdestä jonku suomen mestaruudenki kehonrakennukses voittaneen bodarin päivän ruokalistan ja tais olla aamul 2 ternimaitokapselii. En sit tiiä...

Nyt tulee sitten varmaan tyhmin kysymys.. Mua on jäänyt tän viime vuosien kapselihässäkän tiimoilta vaivaamaan onko ternimaidolla (siis ei millään puristeilla, jauheilla, kapseleilla tai uutteilla vaan maidolla) jotain terveydellistä vaikutusta? Kenties roima annos vitamiineja tmv? Toisinaan tulee ternimaidosta tehtyä uunijuustoa syötyä ja hyvin maistuu :kuola:.

Tiedelehdesta muistan lukeneeni suhteellisen laajan tutkimuksen ternimaidosta. Totesivat etta ternimaitokapseleilla VOISI olla jotain positiivista vaikutusta terveyteen jos niita soisi usean kymmenen tablettia paivassa. Eli ainoa asia mita nailla kapseleilla taataan on etta Jussilan pojan bemari vaihtuu joka vuosi uuteen malliin...

Äh, unohtakaa Jussilat. Fiksu kaverihan se sinänsä on, ei tarvi ainakaan millään skodalla ajella. Mut luin jostain (oisko Kalevasta) et se niiden ternituote on pistetty myyntikieltoon virheellisten terveysväittämien vuoksi. Sitäpaitsi mitä olen ymmärtänyt, tuotteen valmistusprosessissa on käytetty korkeita lämpötiloja jota ei saisi tehdä, nimittäin useat sen sisältämistä ravintoaineista muuttuvat korkeissa lämpötiloissa siten ettei ne enää skulaa loppukädessä. Nykyään monellakin valmistajalla on ternituote aina siitä suuresta jenkkifirmasta lähtien (kenestä ei saanut palstalla enää puhua?) joka valmistaa lisäravinteita urheilijoille. Eli jos aikoo ostaa niin etsii sellaisen jossa ei ole käytetty korkeita lämpötiloja. Jos sitä ei mainita erikseen niin varmaan kannattaa ottaa selvää.

Mut kyllähän juustomaito sisältää paljon erilaisia ravintoaineita kunhan se on edes suht tuoretta. En kyllä tiedä mitä sille tapahtuu kun paistaa lettuja, aika korkeet lämpötilathan siinäkin on mut eiköhän ravintopuolesta jää jonkin verran jäljellekin.

Tuolta linkistä löytyy jonkin verran eri kategorioihin jaettuja tutkimuksia pähkinänkuoressa
http://colostrum.marysgarden.com/colostrum/immunoglobulins.htm
siitä menusta löytyy muut aiheet liittyen.

sitten uskoisin jos todistettavasti tuossa maidossa olisi hgc:n tapaista hormonia.. sitten sillä voisi ollakkin ainakin jonkun mutkan kautta anabolinen vaikutus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom