Re: ...
Originally posted by Jointti
Eiköhän ternimaito kapseleita saa ihan vaan kaikista luontaistuote kaupoista,itse olen ainakin nähnyt ja monia merkkejä vielä. auttaa allergioissa ja kehon omassa vastustuskyvyssä ainakin....
Ternimaidolla pitäisi olla paljonkin positiivisia vaikutuksia, yksi tärkeimmistä ehkä juuri se mitä se ennättää tehdä jo tuola suoliston puolella. Heitän tähän vaikka tällaisen yksittäisen (vastaavia on ziljoona);
Waldman, et. al., 1983, Annals of NY Academic Science, Vol. 409, 510-515: Reported the intestinal tract is lined with mucous membranes. Researchers at West Virginia University School of Medicine and Pharmacy stated: " Most infectious diseases enter the body through or remain localized on mucosal surfaces." Waldman stated: "that this means in order to be healthy, we must be able to combat disease causing organisms where most of them attack us; which is on the mucous membranes of the intestinal tract." (this is where colostrum does most of its work).
Pointtina siinä nyt pitäisi olla se että auttaa pysymään terveempänä pidempiä aikoja ja jatkuvasti käytettynä auttais ehkä torjumaan puolivahingossa jotain vakavampaakin (?). Mutta mulla ainakin enemmän terveitä treenipäiviä. Nyt 1,5 vuotta tullu syötyä eikä edes nuhaa, kunhan vaan porskuttaa menemään. Annostuksista en osaa sanoa, mutta luulisin että mitä enemmän syöt, sen suurempi vaikutus. Miinuskaloreilla syön kyllä terniä enemmän.
Kaveri markkinoi noita tollasia suomalaisia tabuja (joita itse käytän) kun ne on "pakastekylmäkuivattuja". Eli valmistusmenetelmässä itse terni ei joudu tekemisiin korkeiden lämpötilojen kanssa ollenkaan ja säilyttää "aktiivisuutensa". Se on niiden patentoitu menetelmä, muut kuulema käyttää valmistuksessa suurempia lämpötiloja ja tietyt "antigeenit" muuttaa muotoaan samalla. Siitä tehtiin vertailuakin ymmärtääkseni Jyväskylän YO:lla. Lisäksi sellaset kun Antti Mero, Juhani Leppäluoto ja Simo Rasi on selvitellyt paljon tätä aihetta.
Edit: niin ja ennekun Ristiretkeläiset alkaa aukomaan päätään niin sanottakoon että tällä ei ole Millionaire-Jussin kanssa mitään tekemistä. Luultavasti paheksun häntä ihan yhtä paljon kuin tekin.