En ihan tota tarkoittanu. Meinasin lähinnä, kun täällä kommentoidaan näihin muutamaan lakiin kuin ne olisivat jotain ennennäkemättömän tyrmistyttävää ja uskomattoman typerää.
Huomatkaa myös että tupakointi kiellettiin vankiloissa, sekä vangeilta että kaikilta vankilan työntekijöiltä.
En itse polta mutta tupakoivien kaverien elämää seuranneena luulen että tuskin vierotusoireista kärsivän vangin esim. 5 vuoden tuomiosta menee kovinkaan suurta osuutta psykoottisessa tupakantuskassa joka saa vangin tappamaan muita vankeja ja aiheuttamaan mellakoita.
Jommassa kummassa iltapäivälehdessä joku entinen vanki ja kuvernööriehdokas (nykyinen palkkionmetsästäjä???!!!) Leonard Padilla epäili että tupakointikiellon suurimmat ongelmat liittyvät siihen että savukkeet ovat linnassa 'valuuttaa'.
Sanoisin että kerrankin säästetään oikeassa paikassa.
Kanadassakin on tupakointi baareissa kielletty. Tuli voimaan tana kesana. Sallittua ainoastaan huoneissa jotka on sita varten suunniteltu. Itse tykkaan polttaa rookin pari silloin talloin drinkin paalle. Ei hairitse ollenkaan kavella paria metria etta loppuillan saa olla savuttomassa tilassa eika vaatteet haise skeidalle seuraavana paivana. No nyt kun talvi tulee, tupakoinnista tulee urheilua kun pitaa polttaa "parhaimmillaan" 20 asteen pakkasessa ja kaameassa tuulessa, jos tupakointihuonetta ei loydy ;)