Terminaattori kielsi tupakoinnin vankiloissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Iso-Arska aka Arnold Schwarzenegger aka Terminaattori aka Kalifornian kuvernööri kielsi tupakkatuotteiden käytön Kalifornian vankiloissa. Kaliforniassa on vankeja yli 160 000, joista tupakoitsijoita n.puolet. Tupakanpoltosta vankilassa rapsahtaa rikesakko :hyper: Näin halutaan kuulemma kohentaa vankien hyvinvointia... kyl mä sanon et nyt veti arnolti liian pitkän tikun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vaan kuvitella miten vangit purkaa päivittäisen vitutuksen kun ei saa edes röökiä vetää....

Sittenhän sen on kiva telkkarista katsella vankilamellakoita koivuhalon kokoista sikaria tuprutellen.

Ihan älytön veto IMO.

Oho, kyllähän Kaliforniassa menee erikoiset lait läpi, voisi ajatella tuon luovan enemmän pahoinvointia kuin hyvinvointia vankien keskuudessa.

No pointti kai tossakin oli vähentää tupakoinnista johtuvia hoitokustannuksia ennemmin kuin parantaa vankien hyvinvointia. Californian talous on ymmärtääkseni aika kuralla.

Tosin ihmetyttää mitä ihmettä vangit jostain rikesakosta välittäisivät, tuomiot on kai kuitenkin jenkeissä suhteellisen pitkiä... ei luulis paljon yksi sakko siinä painavan. :D

Eikös ne huumeetkin ole laittomia vankiloissa? Hyvin toimii kiellot, ei varmasti liiku kohta sätkän sätkää vankiloissa. Eikä ketään tapeta tupakkavelkojen vuoksi. Ehkä raitistuneet vangit vielä innostuvat luopumaan rikollisesta elämästään ja löytävät Jeesuksen.

Toisaalta, USA ja Kalifornian valtio saavat tehdä itselleen ihan mitä lystäävät, kunhan eivät tee sitä muille.

Yleensähän noi tupakkikiellot on perseestä ja omituista holhoamista. Mutta kun kyse on vangeille vittuilusta se on mun mielestä ihan OK. Vittuakos sitä piti mennä riehumaan ja hankkia ittensä selliin.

Jospa se Arska on bisnesmiehenä laskenut, että rikesakoista saaduilla rahoilla laitetaan Kalifornian talous kuntoon!
:david:

Vähennetäänköhän se sakon määrä vankien päivärahoista? Silloinhan se olisi jo aika tuntuva rangaistus. En tosin tiedä maksetaanko jenkeissä ylipäänsä mitään palkkaa vankilassa makoilusta, niinkuin täällä suomessa tehdään. Täällähän vangeilla on kovempi päiväraha kuin esim. armeijassa :rock: !

Ihan perseestä toi juttu. Mä vähän luulen, että toi homma kusee kuvernöörin kintuille. Kai ne kohta kieltää masturboinnin... Eikös siitä lähde näkö?

Siinänsä ihan kiva nähdä, että Arska edes YRITTÄÄ jotain tuolla kuvernöörinä, mutta tämä ei kyllä ollut fiksu veto. Kieltäisi ennemmin tupakkatuotteiden mainostamisen kokonaan, jos terveyttä haluttaisiin parantaa.

En tiiä kuinka järkevä veto tää poliittisesti ajateltuna oli, mutta mun mielestä noin muuten ihan :thumbs:

Hynkkä sanoi:
Jospa se Arska on bisnesmiehenä laskenut, että rikesakoista saaduilla rahoilla laitetaan Kalifornian talous kuntoon!
:david:

En tiedä rikesakoista, mutta iltalehden mukaan tupakointi vankiloissa aiheuttaa Californiassa 280 miljoonan dollarin terveydenhoitokustannukset vuodessa. Niitähän tuolla lailla yritetään minimoida.

aika hurjaa .. ja nyt terminaattori oli allekirjoittanut lain, jossa kielletään hanhien pakkosyöttö, jota harrastetaan kun hanhia kasvatetaan hanhenmaksapalleroiden takia. pakkosyöttö visiin tässä tapauksessa on siis letku kurkkuun ja menoksi.. ihan oikein, eläinrääkkäyksen tulisikin olla kiellettyä.

teemupii sanoi:
Ei lähde, joten voit jatkaa masturbointiasi normaaliin tapaan, taikka vaikka kahta kauheemminkin ;)

Damn, ostinko mä silmälasit ihan turhaan jo valmiiksi...? :D

Pedofiilien kuvien laittamisen nettiin mä jotenki ymmärsin(Suomeen myös!), mutta tää tapaus on mun mielestä jo huono vitsi..eihän tollanen voi toimia! :down:

BadHair sanoi:
Ihan perseestä toi juttu. Mä vähän luulen, että toi homma kusee kuvernöörin kintuille. Kai ne kohta kieltää masturboinnin... Eikös siitä lähde näkö?

En tiedä. En ole vielä NÄHNYT yhtään huononäköistä runkkaria.... ;)

Hyvä ele Arskalta. Suomellakin olisi tässä asiassa Kaliforniasta opittavaa. Meillä on tupakointikielloissa jääty puolitiehen, baareissa yms. ei Kaliforniassa polteta. Tällä palstalla kaikki on tietysti sen verran sporttisia, että allekirjoittavat tämän mutta tupakkalobbarit on vahvoja tahoja nekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom