- Ikä
- 45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämmöinen löytyi.Tomi sanoi:Mikähän on aiheuttanut Teriksen kuoleman? Artikkelissa kun ei mainita mitään.
http://www.chrisreevehomepage.com/news.html sanoi:Reports are that he died while in coma after going into Cardiac Arrest on Sunday, October 10th.
Reeve ei nyt tainnut sentään olla hengityskoneessa.Hippa sanoi:Mä olen kuullut, että ihmiset, jotka elää 24/7 hengityskoneen varassa kuolevat enneaikaisesti. En enää muista mistä se johtuu.
teemupii sanoi:Reeve ei nyt tainnut sentään olla hengityskoneessa.
Jakob sanoi:Eikös sillä mennyt sellainen putki kurkusta läpi?? Mun mielestä meni ja jos en ihan väärin arvaa niin tuo on hengityskoneen letku?
Reeve kävi muutama vuosi sitten leikkauksessa, jossa hänelle asennettiin elektrodit, jos muistan oikeen, palleaan, eikä hänen pitänyt enää koko ajan olla hengityskoneessa.Jakob sanoi:Eikös sillä mennyt sellainen putki kurkusta läpi?? Mun mielestä meni ja jos en ihan väärin arvaa niin tuo on hengityskoneen letku?
teemupii sanoi:Reeve kävi muutama vuosi sitten leikkauksessa, jossa hänelle asennettiin elektrodit, jos muistan oikeen, palleaan, eikä hänen pitänyt enää koko ajan olla hengityskoneessa.
kreisikov sanoi:Sydänpysähdyksestä puhuttiin BBC:n sivuillaki, että eiköhän se ollut se.