Teräsmies Christopher Reeve kuollut

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen kuullut, että ihmiset, jotka elää 24/7 hengityskoneen varassa kuolevat enneaikaisesti. En enää muista mistä se johtuu.

teemupii sanoi:
Reeve ei nyt tainnut sentään olla hengityskoneessa.

Eikös sillä mennyt sellainen putki kurkusta läpi?? Mun mielestä meni ja jos en ihan väärin arvaa niin tuo on hengityskoneen letku?

Toisaalta tuo hipan lause pätee ihan varmasti vaikka kyseessä olisi "vaan" neliraajahalvaus.

Jakob sanoi:
Eikös sillä mennyt sellainen putki kurkusta läpi?? Mun mielestä meni ja jos en ihan väärin arvaa niin tuo on hengityskoneen letku?
Reeve kävi muutama vuosi sitten leikkauksessa, jossa hänelle asennettiin elektrodit, jos muistan oikeen, palleaan, eikä hänen pitänyt enää koko ajan olla hengityskoneessa.

teemupii sanoi:
Reeve kävi muutama vuosi sitten leikkauksessa, jossa hänelle asennettiin elektrodit, jos muistan oikeen, palleaan, eikä hänen pitänyt enää koko ajan olla hengityskoneessa.

Tuosta minä en tiennytkään.

Radiossa kertoivat makuuhaavojen tulehduttaneen elimistön (septinen shokki), josta seurauksena sydänpysähdys.

kreisikov sanoi:
Sydänpysähdyksestä puhuttiin BBC:n sivuillaki, että eiköhän se ollut se.

Sen siitä saa, kun on isokokoinen ja riski. Kynikset kunniaan.

Damn, R.I.P Superman.

sup053s.jpg

Tän päivän Hesarista löytyy tiivis paketti Reeven viimesimmistä vuosista. Jotenkin jääny mieleen - vaikka en mikään edesmenneen herran fani olekaan - Reeven eka Oscar-gaalan, johon hän osallistu onnettomuutensa jälkeen. En muista saiko se samalla jonkun palkinnon, mutta saapui kuitenkin pyörätuolilla sinne lavalle aploodien saattelemana. Yks pyörätuoli lavalla ja aploodit vaan jatkuu ja jatkuu. Ensin yleisön joukosta nousee pari tyyppiä ja kohta on koko viihdemaailman kerma kunnioittamassa seisaaltaan Teräsmiestä. Taputuksia kesti varmaan toista minuuttia. Oli aika vaikuttava hetki.

RIP

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom