Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Humalassa pitää olla yleensä joku EDC mukana, kato ikinä ei ole lähtenyt tolkku ettei tietäisi mitä tekee. Frendit tietää että on mulla on se veitsi mukana ja usein kuuleekin että "Seagram, lainaa veistä". Milloin mihinkin makkaran duunamiseen tms. 4 kertaa elämässäni ollut poliisin kanssa kartsalla tekemissä. 2 kertaa veitsi on annettu takaisin, kerran takavarikoitu niin että tuli sakko ja kerran pelkkä takavarikko. Kaikilla kerroilla olen ollut päihtynyt. Siellä lukee että on jokin ase mukana, heti ne sitä kysyy ja aina olen heti sanonut missä taskussa se on, reilu peli. Tuosta keräilystä vielä että jenkeissä harrastus ei ole marginaalissa vaan aika suosittua. Mä käytän kyllä massia, jos on ylimääräistä niin oikein mieluusti veitsiin. Enkä ole yli 10 vuoteen ostanut "muovi leluja" vaan ihan laadukkaita näytteitä siitä mitä ihminen pystyy teräksestä tekemään jos on velhon vikaa. Eka puukko on ollut mulla 5v. lähtien, faija toi sen lapin tuliaisina. Sillä on monta majaa rakennettu, tehty jousipyssyjä jne. Sit pari vuotta siitä pari vuotta niin sain toisen kun tehtiin partiossa kimppatilaus. Kumpikin.puukko on tallella ja siitä pikku kilkistä lähtien osannut arvostaa kylmää terästä. Tämmönen tuli Facebookissa vastaan jos mennään itseasiaan eikä jauheta paskaa, ei tarvitse lukea tätä vaatimatonta ketjua jos vituttaa. Sen sanon vielä että en arvosta pätkääkään kriitikoiden mielipiteitä, en ymmärrä en arvosta, vaikka olisi kuinka mielipide. Niin tämmötteeseen törmäsin, vaatimaton pikku pulju kuten tämä ketjukin. www.turvakauppasi.fi Noilla on ihan hyvä meininki, varsinkin ne kurssit ja kubotan + raiskaus pilli. Tommonen pitäis olla joka naisella mukana. Muutamalle naiselle olen stiletin. tms. antanut, kyllä ne niitä osaa arvostaa ja ovat ymmärtäneet että miksi olen ne antanut.hehe kertakaikkiaan hyvää vittuilua. itse pidän kanssa aika outona touhuna kaikenmaailman teurastuspuukojen keräilyä. No, kunhan pidätte ne humalapäissänne ollessa siellä jossain helvetin lukitussa kaapissa, oli sitten miten teräviä tahansa
Ei tuo nyt mitään kovin kummoista vittuilua ole. Tuon tasoisella vittuilulla voi saada respektiä jossain lähiöpubissa, mutta onhan tuo nyt sivistyneiden ihmisten silmissä aika laadutonta käytöstä. Lisäksi jutuista huomaa, että on juuri kuultu niinkin uusi ilmaisu kuin "aikuisten oikeasti" ja se kuulostaa omasta mielestä niin coolilta, että sitä pitää sit viljellä viesteissä monta kertaa.hehe kertakaikkiaan hyvää vittuilua. itse pidän kanssa aika outona touhuna kaikenmaailman teurastuspuukojen keräilyä. No, kunhan pidätte ne humalapäissänne ollessa siellä jossain helvetin lukitussa kaapissa, oli sitten miten teräviä tahansa
Onhan se jännä, kun samaan aikaa haukutaan sellaisia jotka veitsiä haluaa omistaa ja teroitella, ja seuraavassa hetkessä itse julistaudutaan sen homman parhaaksi osaajaksi. Eikö se ollutkaan sitten tyhmää touhua se veitsiharrastus jos kerran itse sitä voidaan harrastaa. Ihan kuin joskus peruskouluaikoina kun joku keksi jonkun harrasteen ja päti sillä. Ja sitten joku toinen rupesi samaan puuhaan, niin hirveä dissaus kun toinen änkesi omalle reviirille. Omien lasten juttuja kun kuunnellut, niin välillä voivat olla raivona kun joku kaveri alkanut kuunnella samaa bändiä mikä on hänen oma lemppari. Ei katsos voi enää esiintyä ainoana sen bändin tuntijana.Ei tuo nyt mitään kovin kummoista vittuilua ole. Tuon tasoisella vittuilulla voi saada respektiä jossain lähiöpubissa, mutta onhan tuo nyt sivistyneiden ihmisten silmissä aika laadutonta käytöstä. Lisäksi jutuista huomaa, että on juuri kuultu niinkin uusi ilmaisu kuin "aikuisten oikeasti" ja se kuulostaa omasta mielestä niin coolilta, että sitä pitää sit viljellä viesteissä monta kertaa.
Vaikka kuinka olisi omasta mielestään mestari ja seppä, mut jos ulosanti on tuota tasoa, niin se kyllä vie uskottavuuden melko tehokkaasti (paitse ehkä jossain keskikaljaräkälässä).
Joskus jotain moraa heitellyt mutta just vasta kuulin että ihan kunnon heittotähtiäkin on myynnissä.
Junnuna tehtiin jos jonkinlaista ninjaleffojen innoittamana mutta nuo myytävät on vissiin hiukan parempia kuin 1mm pellistä väännetyt
Tässä vähän parempi näyte tosta No Spinnistä(fedin style).
View: https://youtu.be/KvxsZLzVlD4
Ja noiden veitsienhän ei tarvitse olla edes teräviä sitten. Voiveitselläkin pystyy heittelemään poikkisyin leikattuun maaliin. Itselläkin on tankoa mistä ajattelin tehdä tollasen.
Katsoin just huvikseen että niitä saa omilla mitoilla ja tuollainen 210x25x3 maksaa 20e/kpl.
Niitä on helppo teroittaa vaikka onkin laadukasta terästä.
Vanhan kaartin höylärit teki niistä melko monimutkaisiakin muototeriä niin ilmeisesti kestää lämpöäkin hyvin muokatessa.
Katsoin just huvikseen että niitä saa omilla mitoilla ja tuollainen 210x25x3 maksaa 20e/kpl.
Niitä on helppo teroittaa vaikka onkin laadukasta terästä.
Vanhan kaartin höylärit teki niistä melko monimutkaisiakin muototeriä niin ilmeisesti kestää lämpöäkin hyvin muokatessa.
Heitteleekö muut?