Millä perusteella? Todistin väittämäsi aikaisemmin vääräksi, pallo on sinulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luitko tuon aikaisemmin linkittämäni LEEDSIN YLIOPISTON kannanoton asiaan?
Tämä johtuu yleensä siitä, että kaikkitalven aikana satanut vesi (lumi) sulaa kerralla samaan aikaan, kun maa on vielä osittain roudassa. Maa voi myöskin vetää vain tietyn verran vettä. Mitäs sitten käy, kun kaikki huokoset on täyttynyt vedellä? Tulva. Myöskin jääpadot aiheuttaa tulvia, kun vesi ei pääse virtaamaan kunnolla jään ohi ja aiheuttaa tulvatasankoja. Tulviminen ei liity mitenkään siihen, että veden pinta muka nousisi jäävuoren sulaessa. Lisäksi kyllä ne jääpalat ainakin mun silmissä katoaa, kun ne sulaa. Eihän vesi ole enää jäätä, kun se on sulanut.Eli ne kaikki jääpalat katoaa kun ne sulaa? Lumien ja jäiden sulaminen aiheuttaa aina jonkin verran tulvaa, ellet ole tätä huomannut, pahoittelen.
Suolainen vesi ei jäädy? Kuka sulle on opettanut fysiikkaa? Suola alentaa veden jäätymispistettä, mutta ei se sitä jäätymistä kuitenkaan estä. Kaikki maapallon ikijää on makeaa vettä, koska ne on mannerjäätä, joka on muodostunut sadevedestä.Kylmää tulee siksi koska suolanen vesi ei jäädy. Eli kaikki maailman ikijäät on makeaa vettä.
Mietis fysiikkaa. Jää on vettä ja sanotaanko että se painaa tonnin. Silloin se syrjäyttää tonnin verran vettä kelluessaan. Jään tilavuus on kuitenkin suurempi, eli se kelluu ja osa siitä on vedenpinnan yläpuolella. Mutta kun se sulaa, siitä vapautuu se 1000 litraa vettä, eli juuri se sama määrä minkä se on painollaan syrjäyttänyt. Sulaessaan se siis täyttää täsmälleen sen saman aukon mikä on syntynyt kun jää on veteen tiputettu. Eli vedessä kelluva jääpala ei sulaessaan nosta veden pintaa. Mannerjään sulaminen on asia erikseen.Minkä takia muka nousee? se nousee, usko pois, näytä minulle oma tutkimustulos siitä että se ei nouse niin voidaan jatkaa tästä keskustelua..
Älä nyt viitsi väittää vastaan kun se on perusfysiikkaa. Laske itse jos et usko. En nyt pääse sitä tutkimusta katsomaan mutta voiko olla että tulkitsit väärin tai joku jossain vaiheessa on tulkinnut väärin. Kuitenkin se on fysiikan lakien vastaista ja niin ei pitäisi tapahtua.Ja uskokaa pois, ymmärsin selityksenne ja luulonne jo ajat sitten, sitä en ymmärrä että millä meriiteillä teidän väittämiä pitää uskoa kun artikkelit kertoo muuta?
Mitä tarkoittaa tuo, että öljy tuodaan merivedellä ihmisten saataville? Minun ymmärtääkseni se pumpataan merenpohjasta putkea pitkin mantereelle, missä vaiheessa merivesi osallistuu kuljetukseen?
Veden avulla ilmeisesti "nostetaan" se öljy ylös, öljy siis vaihdetaan vedeksi, eihän sinne voi onkaloitakaan jättää..