Telinevoimistelijan kunto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei kai kukaan telinevoimistelua treenaa pelkästään kropan takia vaan esimerkiksi kehonhallinnan takia. Yksi entinen kilpatason voimistelija jaksaa aina hämmästyttää leikillään heittämillään liikkeillä. Kiva olisi itsekkin osata mutta ei taida enää maksaa vaivaa opetalla tässä iässä :)

Miten tämä saavutetaa? Olin viime tammikuussa vielä pullukka 83 kg ja sitte otin niskasta kiinni. HIIT treeniä yhtenä ja puntti yhtenä päivänä ja joka päivälle myöskin lepopäivänä tein 30 min Crosstraineria ja nyt oon siinä vaiheessa ku painan enää 74kg aamuisin ja päkki näkyy kun pullistelee suht hyvin. Kuitenki alavatsan kohalla on vähän mistä ottaa kiinni. Saan tommosen 3 senttiä läskiä / nahkaa ulos. Silleen että sormilla voi ottaa kiinni.

Otan kuvaa jos semmosen tarvii sanokaa vaa.

http://www.youtube.com/watch?v=jnLkoOmEm0s

Lähemmäs tän näköstä kuntoa tavottelisin. En tiedä rasvaprossaa mutta oon 180cm tasan ja painan aamusin 74kg. Penkki vielä 100kg Mave 155kg ja RiVe 80kg.

Mitä pitää alkaa treenata ton kaltasta kehoa varten?

En tiedä mutta otin kirjaimellisesti aloituspostin ja totesin vaan että tuon ulkonäon saa punteilla huomattavasti helpommin ja nopeammin ilman telinevoimisteluun tarvittavaa taitotasoa.

tuon ulkonäon saa punteilla huomattavasti helpommin ja nopeammin ilman telinevoimisteluun tarvittavaa taitotasoa.

tai voimatasoa.

ei tuon kaverin kroppa ole ihan lihastasapainossa.

Haha, gimme a break. Monenko telinevoimistelijan kuvittelet treenaavan itselleen kyykkäämällä massiiviset jalat vain miellyttääkseen lajista mitään ymmärtämättömiä sunnuntaibodareita? Varsinkaan kun ylimääräisestä lihasmassasta ei ole lajissa muuta kuin haittaa. KUKAAN telinevoimistelija EI HALUA olla massiivinen, se vain kuuluu (etenkin rengas)voimistelun luonteeseen että ne yläkropan lihakset kasvaa suhteessa (luonnollisesti) enemmän kuin jalat.

Eihän pikaluistelijoillakaan ole kroppa lihastasapainoissa, mutta ketä kiinnostaa kuin ei siinä tarvitte käsiä.

Artemidoros sanoi:
Tavoite on myös saavuttaa hyvä voimistelu kunto eikä pelkästään näyttää slltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom