Tekiskö joku treeniohjelman?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
snowQueen sanoi:
MOi!
Voisko joku tehdä mulle treeniohjeman?
Raakaa voimaa ja kestävyyttä! :lol2:

Kertositko vähän taustoja itestäs? esim. ikä ja aikasempi liikuntatausta helpottas porukkaa tossa ohjelman laatimisessa.

Fiksuna tyttönä (?) et ollut laittanut profiiliisi mitään tietoja itsestäsi, mutta alla:

yksinkertaistettu perusohjelmien perusohjelma. Ohjelman ytimenä on puhdas nousujohteisuus.

Perusohjelma kolmesti viikossa
Jalkakyykky 3 x 5-20 toistoa
Penkki 3 x 5-20 toistoa
Leuanveto 3 x 5-20 toistoa
Pystypunnerrus 3 x 5-20 toistoa
Maastaveto 1 x 5-20 toistoa

Joka toinen harjoituskerta 5-10 toistoa / sarja,
joka toinen kerta taas 10-20 toistoa / sarja.
Palautukset keskimäärin 1-3 minuuttia.

Ohjelma tehdään kolmesti viikossa, mutta maastaveto vain joka toinen harjoituskerta. Silloin voi jättää yhden kyykkysarjan pois.

Joka harjoituskerralla pyritään lisäämään joko toistoja sarjaan tai harjoituspainoja.

snowQueen sanoi:
MOi!
Voisko joku tehdä mulle treeniohjeman?
Raakaa voimaa ja kestävyyttä!

challenger sanoi:
Käsitin että kyseessä on salia aloitteleva tyttö?
Jos näin on, niin voipi jäädä noin leuanvedot tekemättä....

Käsitit varmaan niin, muttei ollut minkäänlaisia lähtötietoja tasosta, vain arvailuja. Sen sijaan "raakaa voimaa ja kestävyyttä" peräänkuulutettiin.
Jos ei oikeasti itse osaa tältä foorumilta löytää ohjelmaa, niin on väärässä paikassa. Kirjastoistakin löytää ilmaiseksi lainattavia bodi- ja voimannostokirjoja jos ei osaa söörtsiä käyttää. Esim. tuo heittämäni ohjelma on kirjasta: Massaa! Voimaa! Suosittelen lukemaan. Sitten kun on sen omanlaisensa ohjelman löytänyt sitä pitää tietenkin muokata omien tavoitteiden mukaiseksi. Ekat 3 kk voi treenata vaikka perunasäkillä, tuloksia tulee kyllä.

Näin on. Nälkäsenä olen aina vähän kiukkusempi :)

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom