Tekemäsi aprillipilat

Ajattelin että käydään tässä läpi päivän aikana tehtyjä aprillipiloja.

Itse onnistuin heti aamuseiskalta juoksuttamaan kaverin suoraan sängystä ulos, kun sen auto oli muka hävinnyt pihasta:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään ei vielä ole ehtinyt mitään tehdä, mutta penskana mutsi joka saamarin vuosi juksasi sillä, että hirvi olisi takapihalla. Meni varmaan kymmenen vuotta ihan sellaisenaan lävitte.. Että kun osaa olla hidas ihminen. :lol2:

kaveri soitti mulle tänään 7.30 ja huusi korvaan että nyt kiirellä kouluun.. tosin mä vaan nukahdin ja soitin sille takas ku heräsin. meni se pila vähän reisille ;)

Tässä on koulumme tämän vuotinen pila, made by Atk-keskus...

HST-projektissa pilotti: biometrista tunnistusta testataan

Atk-keskus testaa HST-projektiin liittyen sormenjälkitunnistusta huhtikuun aikana. Pilottiin voivat osallistua kaikki TKK:n opiskelijat. Tavoitteena on kesän 2003 aikana asentaa atk-luokkien koneisiin tunnistinlaitteet.
Käy päärakennuksen atk-tuen huoneessa U122 tämän päivän aikana (kello 08-20) antamassa sormenjälkinäytteesi.

Ja sitten oma pila, jonka tein joskus nuorena:

Laitoin leikkisammakon jauhojen sekaan. Mutsin piti alkaa leipomaan ja ottaessaan jauhoja hän huomasi sammakon ja rääkäisi melko kova äänisesti. Jauhot lensivät lattialle. Mutsi päätti tehdän myös käytännön pilan ja laittoi mut siivoamaan lattian...

Originally posted by SirVili
Ruuvasin salin käsipainoista ruuvit irti että ne leviää käsiin seuraavalle käyttäjälle! :evil:
Hyvä pila kun kerrot tehneesi tuollaisen pilan, vai..?

Ruuvasin salin käsipainoista ruuvit irti että ne leviää käsiin seuraavalle käyttäjälle! :evil:

Huono pila! :evil:

Seuraava käyttäjä onki sustapöhö mörssäri joka ei tajua pilaa. :whip:

oksat pois

Noh, leikki leikkinä. ;)

Tuli vaan mieleen tommonen, kun kerran yks äijä teki vinopenkkiä käsipainoilla ja suoristettuaan kätensä, painosta lähti ne punnukset irti ja suhahtivat pään vierestä. Sillä saiskin aika kuhmun aikaiseksi kun osuu 5kg paino otsaan vauhdilla.

repesin :thumbs:

mä taas otin salin kyykkytelineistä ruuvit pois ja korvasin taljojen hihnat langalla :D

Kerran salilla yksi kaveri kyykkäsi kolmellasadalla sarjaa. Sitten menin ja potkaisin takaapäin munille ja huusin aprillia.

Sitten yks toinen vuosi joku sälli teki koukistuksia laitteessa ja kun se oli saanut sarjan valmiiksi , otin vauhtia ja hyppäsin jalkojen päälle siten , että ne taittui sillälailla ikävästi siitä polven kohdalta "yli".

Tänään joku voimanostaja veti maasta enkkaria ja mä heitin sitä salin toisesta päästä käsipainolla naamaan ja huusin ennen osumaa , että "Aprillia , perkele!

Paras aprillipila on mielestäni erään kaverin tekemä pilasoitto, se oli joskus silloin ylä-aste aikoina, eli vuonna Wäinö.
Kaveri soitti hätäkeskukseen ja ilmoitti että kouluun on asennettu pommi.
Ei siinä mitään, poliisi ja palokunta saapuivat paikalle pikimmiten, ja koko koulu evakuoitiin, niin oppilaat kuin opettajatkin.
Kaikki oppilaat saivat loppupäivän vapaaksi. :thumbs:

Kaveri jäi myöhemmin kiinni tempustaan ja joutui ilmeisesti makselemaan jonkin verran korvauksia sun muita kivoja maksuja...

Originally posted by Kraftwerk n
Kerran salilla yksi kaveri kyykkäsi kolmellasadalla sarjaa. Sitten menin ja potkaisin takaapäin munille ja huusin aprillia.

Repesin :D

Tänään joku voimanostaja veti maasta enkkaria ja mä heitin sitä salin toisesta päästä käsipainolla naamaan ja huusin ennen osumaa , että "Aprillia , perkele!
Ei huhhah! Hohhoh, lollolloo muhahaaa, "aprillia, perkele", hehehuhamuhahaaa hihhihee heheee... kops!
[keräilee itseään lattialta]

Ihan loistavan pilan muutama vuosi sitten olivat keksineet noi. Lpr:n tkkn nuoret toivot. Olin spollena siellä ja aprilli päivänä rupes lappamaan 12-16 vuotiasta teiniä rottaopiston portille. Oli poijaat sitten lähikouluihin levittäneet flyereita että Apiksen keikka on siina rottaopiston liikuntasalissa. hehheh. Paras jekku oli heittää isoveljee 2.5kilon lintillä munille kun se kokeili omia penkkiennätyksiä. Sit juostiin. Mut painot nousi.:curs:

Sairasta pilaa

Tein joku vuosi sitten pilan kaverille.
Oli keskiviikko päivä ja illan viking lotto arvonta juuri päättynyt.
Soitin kaverille todella innostuneena ja kerroin että mulla oli 6 oikein viikkarissa. Ei uskonut heti mutta sain pidettyä innostukseni päällä. Sanoin että olen soitellut kavereita läpi että nyt lähdetään baariin ja mä tarjoan. Sanoin että taksi on jo tulossa että vetää vaatteet päälle ja hyppää pihalle venaamaan että tulen hakemaan.
No kaveri sitten soitti puolen tunnin päästä uudelleen että
missä vitussa mä luuraan kun ei kuulu taksia...;)
No himassahan mä odottelin että millon reppa tajuaa että vielä on aprillipäivä..;)

Originally posted by Kimi
aika löyly piloja ootte keksinyt

Kimi pumppaa löylyllä!:D

Sitten yks toinen vuosi joku sälli teki koukistuksia laitteessa ja kun se oli saanut sarjan valmiiksi , otin vauhtia ja hyppäsin jalkojen päälle siten , että ne taittui sillälailla ikävästi siitä polven kohdalta "yli".

Ei uittu, ei tule lopua tälle naurulle :)

Off topic, mutta olisikohan ollut aprillipila:

Aprillipäivänä näin todella uskomattoman suorituksen salilla, joka mukavasti liittyy tähän meneillään olevaan hauiskääntökeskusteluun.:D (vitsi)!!!

Salille tuli mies n.30v, jolla jalassa suorat, valkoiset puuvillahousut ja kauluspaita. Aikansa hän tallusteli sukkasillaan ympäri salia pälyillen ja muita tarkkaillen, ennen kuin aloitti treenaamisensa. Tankoon äijä laittoi 60kg rautaa ja sillä sitten rupesi hauiskääntöä tekemään aika mielenkiintoisella tekniikalla. Ensin tangon ollessa alhaalla, hän teki semmoisen liikesarjan, lantio eteen-taakse-eteen-taakse-eteen ja sitten ilmeisesti hauiksia apuna käyttäen jotenkin-ihmeen-kaupalla-selällä-ja-koko-kropalla-tanko-ylös-liike. Tämän jälkeen tanko vauhdilla alas ja tangon liike-energiaa apuna käyttäen liikesarja lantiolla alusta. Toistoja taisi tulla n.8.

Tämän jälkeen äijä laittoi tangon pukeille ja painot paikoilleen ja hipsutteli sukkasillaan pukkariin ja lähti salilta pois!

:itku: :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom