Tekemäsi aprillipilat

Originally posted by Kraftwerk n
Kerran salilla yksi kaveri kyykkäsi kolmellasadalla sarjaa. Sitten menin ja potkaisin takaapäin munille ja huusin aprillia.

Sitten yks toinen vuosi joku sälli teki koukistuksia laitteessa ja kun se oli saanut sarjan valmiiksi , otin vauhtia ja hyppäsin jalkojen päälle siten , että ne taittui sillälailla ikävästi siitä polven kohdalta "yli".

Tänään joku voimanostaja veti maasta enkkaria ja mä heitin sitä salin toisesta päästä käsipainolla naamaan ja huusin ennen osumaa , että "Aprillia , perkele!
Yleensä en naura muutaku pohjalaisille mut nyt meinaa tulla kuolema!

:lol2: :lol2: :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon lähinnä seurannu keskusteluja mutta nyt oli pakko kirjottaa kun on kerran joku juttukin...

Soitin tossa kun olin laivalla mutsille et tuli tapeltua ruottalaisten kanssa ja oon nyt putkassa et tarvis 400e vahingonkorvauksia tuoda satamaan...
Siitä vasta alko huuto "perkele poika toi on tasan viimenen laivareissu jonka mä maksan. Sut pitää lähettää sinne ruotsiin kielikurssille kun et niitten kanssa toimeen tule" ja tota jatku jonkin aikaa kunnes naurultani pystyin sanomaan aprillia

Mä ku olin muksu ja mä olin saamassa ekaa automaatti korttia ja sain sen, aprillipäivänä, ja olin muuten innoissani, noh, tähä isä innoissaan sanoi että poika teeppä palvelus ja käy ukilta (asui silloin samassa pihassa) valopensseli, innoissani kortista en ajatellut enempää ja juoksin ukin luo. Ukki aukaisi oven ja nauro ihan zikenä ja sanoi "tiedätkö että tänään on aprillipäivä?" Kylläpä tuli tyhmä olo... valopensseli? Onko semmoista olemassa, jos on niin linkkiä tänne niin tilaan sen :curs:

Sitten seuraavan vuonna kostin, kun olin saanut uuden tulostimen. Tein lappuja talonyhtiönkokoukseen meidän talonyhtiön jokaisen asukkaan postilaatikkoihin. Siellä ne oli sitte tyhmänä istunu 18:30 että mitäs mitäs.

Kiinnihä jäätii ja se onki jo toine juttu :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom