Hei!
Ei mulla mennyt tuohon kuin noin tunti ja kymmenisen minuuttia yhteensä. Punttitreeniä tuli tehtyä 50 min.
Eipä mua tosiaan haittaisi, vaikka aikaa veisi vähemmän ja tuloksia tulisi enemmän. ;)
Monet suosittelevat vapaiden painojen käyttöä, mikä kyllä sopii minulle - kaikki käy. Hassua tosin, että kuntosalit näyttävät sitten olevan täynnä "turhia" laitteita. ;)
Etukyykyssä kädet ovat edessä ja takakyykyssä takana, eikö niin?
Taisinkin nähdä kuntosalilla sellaisen laitteen, jossa on tanko kiinni ja siitä sitten nostetaan. Taidan tosin aloittaa aika kevyellä tangolla. Mulla kun ottaa jo peruskyykyt voimille ihan tarpeeksi.
Tarkoititko, että voin tehdä joko jalkaprässin tai sitten kyykyt?
Jos haluaisi tehdä vielä käsille jotain erityistä, niin mitä kannattaisi valita?
Kyllä, mää sinne salille kotiudun.
Eiköhän jokainen keskity omaan treeniinsä ja treenaa oman tasonsa mukaan, kuten olette jo maininneetkin.
Ja siitä pömppiksestä.
En todellakaan juo siideriä, oikeastaan en käytä lainkaan alkoholia.
Hmm.. No, ehkä salilla käymisen aloittanut nuori nainen sitten juo aina siideriä - stereotypioita näköjään.
Toisen sivun luettuani meninkin jo vähän sekaisin. ;)
Okei, toistoja pitää vähentää sinne kymmeneen.
Hmm..
Ei mulla mennyt tuohon kuin noin tunti ja kymmenisen minuuttia yhteensä. Punttitreeniä tuli tehtyä 50 min.
Eipä mua tosiaan haittaisi, vaikka aikaa veisi vähemmän ja tuloksia tulisi enemmän. ;)
Monet suosittelevat vapaiden painojen käyttöä, mikä kyllä sopii minulle - kaikki käy. Hassua tosin, että kuntosalit näyttävät sitten olevan täynnä "turhia" laitteita. ;)
Takakyykky / jalkaprässi jalat leveällä 2x
Etukyykky / jalkaprässi jalat kapealla 2x
Leuanveto / ylätalja 3x
Penkkipunnerrus tanko tai käsipainot 3x
Kulmasoutu / alatalja 3x
Pystypunnerrus tanko tai käsipainot 3x
Jalkojen nostot riipunnasta 3x (tai valitsemasi vatsalihasliike)
Selänojennus 3x
Tuossa hauiksille ja ojentajille ei tule yhtään suoraa liikettä, mutta noissa raskaissa perusliikkeissä tulee jo vetämistä ja työntämistä niin paljon että kädet ottavat varmasti osansa.
Etukyykyssä kädet ovat edessä ja takakyykyssä takana, eikö niin?
Taisinkin nähdä kuntosalilla sellaisen laitteen, jossa on tanko kiinni ja siitä sitten nostetaan. Taidan tosin aloittaa aika kevyellä tangolla. Mulla kun ottaa jo peruskyykyt voimille ihan tarpeeksi.
Tarkoititko, että voin tehdä joko jalkaprässin tai sitten kyykyt?
Jos haluaisi tehdä vielä käsille jotain erityistä, niin mitä kannattaisi valita?
Kyllä, mää sinne salille kotiudun.
Eiköhän jokainen keskity omaan treeniinsä ja treenaa oman tasonsa mukaan, kuten olette jo maininneetkin.
Ja siitä pömppiksestä.
En todellakaan juo siideriä, oikeastaan en käytä lainkaan alkoholia.
Hmm.. No, ehkä salilla käymisen aloittanut nuori nainen sitten juo aina siideriä - stereotypioita näköjään.
Toisen sivun luettuani meninkin jo vähän sekaisin. ;)
Okei, toistoja pitää vähentää sinne kymmeneen.
Hmm..

Kannattaisiko siis ohjelmaa muokata jotenkin, jotta käsien muokkaantuminen tehostuisi?