Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helposti meni. Tosin ne kantapäät jotka oli lattiassa, oli mua nostaneen kaverin kantapäät. :DADEBIS sanoi:kuinka moni ylttää kattoon kun kantapäät on lattiassa samaan aikaan?
itellä meni vaivattomasti(tähän speden kuva)
Noniin! Minähän arvasin :D Eihän tuota nyt voi tuen ottamiseksi sanoa ko se on vaan se sen kolikon poimiminen kattokaas ;)Minä Itse sanoi:Sormenpää vaan kolikkoon ja pienellä ponnistuksella ylös, samalla kolikko poimien ;)
mölliskö sanoi:Tuli mieleen toinen tehtävä. Meidän salilla on kuukauden skabana: Kuka käy kirjoittamassa nimensä ensimmäiseksi kattoon. Etu nimestä pizza, etu+sukunimestä vähän paremman paikan pizza....:D
GDane: Käyhän yllättämässä pojat ja rustaamassa nimet kattoon ensi kerran ku siellä salilla käyt (kirjotat vielä että: kyllä 15kiloa on vyötäröllä ja en käytä jalkoja, terkkuja:haart: ). Mahtas poikia vituttaa....:lol2:
Minä Itse sanoi:Ja jos kolikosta saa tukea ottaa, sit onnistuu. Sormenpää vaan kolikkoon ja pienellä ponnistuksella ylös, samalla kolikko poimien ;)
Se lähti ensin meidän kädenvääntö porukan vetona mutta kai se on jo levinny muillekkin. Sen verran näpsäkästi tuota Rapenkin viime viikolla yritti pariin otteeseen...:D Veto varmaan loppuu kun eka saa nimet tauluun?Gdane sanoi:Edit2: Miksei kukaan oo mulle sitä maininnu?! Millon skaba päättyy (pizzat on saatava)?
mistä salista on kyse? vois käyä kokkeilee:Dmölliskö sanoi:Se lähti ensin meidän kädenvääntö porukan vetona mutta kai se on jo levinny muillekkin. Sen verran näpsäkästi tuota Rapenkin viime viikolla yritti pariin otteeseen...:D Veto varmaan loppuu kun eka saa nimet tauluun?
mölliskö sanoi:Se lähti ensin meidän kädenvääntö porukan vetona mutta kai se on jo levinny muillekkin. Sen verran näpsäkästi tuota Rapenkin viime viikolla yritti pariin otteeseen...:D Veto varmaan loppuu kun eka saa nimet tauluun?
Oulunsalon Varjakassa Olsta:n sali. Tervetuloa!köpöö sanoi:mistä salista on kyse? vois käyä kokkeilee:D
DalToni sanoi:Tässä ois tämmönen punnerrustehtävä.
4. Laskeudu tästä asennosta niin alas, että nenäsi koskettaa lattiaa...ja sitten punnerra itesi takaisin ylös.
Jos onnistutte niin ilmotelkaa.
mölliskö sanoi:Perse ja kantapäät seinässä kiinni ja mistään ei tukia saa tietenkään ottaa! Se pitää vaan toisella kädellä napata tyylikkäästi pois. JA HUOM SEINÄSSÄ EI SAA OLLA MITÄÄN LISTAA helpottamassa eli vaikka jonkun oven kohdalla koittaa jos joka huoneessa listat.
Ilmoitan. Pitikö ton olla jotenkin vaikea?DalToni sanoi:Jos onnistutte niin ilmotelkaa.
Millos nykästään? Mulla ei taida olla paino "sopivan alhaalla" mutta sou not, painaapahan se levy vähemmän suhteessa :whip:Weeboom sanoi:Perhana, toi köysihomma alko kiinnostaan. Nyt kun painoki on sopivan alhaalla.
Pitää vähän testailla ensin ;) Ei ihan lähipäivinä, rikoin rinnan perjantaina penkissä, jotain häikkää tuli, ja se kyllä on aika keskeinen paikka tuossa.Gdane sanoi:Millos nykästään? Mulla ei taida olla paino "sopivan alhaalla" mutta sou not, painaapahan se levy vähemmän suhteessa :whip: