Tehtävä (melkein) mahdoton!

tuon onnistuminen vaatii pienen perseen ja muutenkin painojakauma
ropassa pitää olla sopiva temppuun+välitykset.

UUSI TEHTÄVÄ

kuinka moni ylttää kattoon kun kantapäät on lattiassa samaan aikaan?
itellä meni vaivattomasti(tähän speden kuva)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ADEBIS sanoi:
kuinka moni ylttää kattoon kun kantapäät on lattiassa samaan aikaan?
itellä meni vaivattomasti(tähän speden kuva)
Helposti meni. Tosin ne kantapäät jotka oli lattiassa, oli mua nostaneen kaverin kantapäät. :D

Ei ylety. Tosin katto on 3 metriä korkealla...:rolleyes:
Mittasin just tossa, toisella kädellä ylettyy vaan 260 cm korkeuteen. :(
Ja jos kolikosta saa tukea ottaa, sit onnistuu. Sormenpää vaan kolikkoon ja pienellä ponnistuksella ylös, samalla kolikko poimien ;)

Tuli mieleen toinen tehtävä. Meidän salilla on kuukauden skabana: Kuka käy kirjoittamassa nimensä ensimmäiseksi kattoon. Etu nimestä pizza, etu+sukunimestä vähän paremman paikan pizza....:D Kuka saa pakkislaisista? Videoita kehiin! ;)

Säännöt:
-Kiipeä köyttä pitkin kattoon (oisko jotain 5m?)
-Jalkoja ei saa käyttää misään vaiheessa
-15kilon lisäpaino roikkuu vyötäröltä
-Kirjota nimi (nimet) kattoon

Tähän asti parhaat on jo saanu sen kynän suusta siellä ylhäällä mutta sitten on tultu alas...Painaa jotkut ruuvit kuulemma siellä ylhäällä sitä ainoata kättä jonka varassa roikutaan. Aikovat vähän vielä reenata ja sitten testata jollain hanskoilla...Ja kyllä, meillä on paljon luppo aikaa salilla...:D
Gdane: Käyhän yllättämässä pojat ja rustaamassa nimet kattoon ensi kerran ku siellä salilla käyt (kirjotat vielä että: kyllä 15kiloa on vyötäröllä ja en käytä jalkoja, terkkuja:haart: ). Mahtas poikia vituttaa....:lol2:

mölliskö sanoi:
Tuli mieleen toinen tehtävä. Meidän salilla on kuukauden skabana: Kuka käy kirjoittamassa nimensä ensimmäiseksi kattoon. Etu nimestä pizza, etu+sukunimestä vähän paremman paikan pizza....:D

GDane: Käyhän yllättämässä pojat ja rustaamassa nimet kattoon ensi kerran ku siellä salilla käyt (kirjotat vielä että: kyllä 15kiloa on vyötäröllä ja en käytä jalkoja, terkkuja:haart: ). Mahtas poikia vituttaa....:lol2:

UUUuuuu! Pizzaa! Heleppo homma :D

Enskerralla alkulämppärit roikutaan köydessä!

Edit: perkele tuosta 15kg lisäpainosta ei ole kyllä kokemusta vaikka puissa oikeesti oonkin kasvanu :(
Edit2: Miksei kukaan oo mulle sitä maininnu?! Millon skaba päättyy (pizzat on saatava)?

Minä Itse sanoi:
Ja jos kolikosta saa tukea ottaa, sit onnistuu. Sormenpää vaan kolikkoon ja pienellä ponnistuksella ylös, samalla kolikko poimien ;)

Näin minä sen nimenomaan tein.. :D

Enpäs taida lähteä Ouluun asti yhden pizzan takia ;)
Täällä hallissa katto on 10m korkeudessa, sinne ei tule kyllä köydessä kiivettyä :eek:

Gdane sanoi:
Edit2: Miksei kukaan oo mulle sitä maininnu?! Millon skaba päättyy (pizzat on saatava)?
Se lähti ensin meidän kädenvääntö porukan vetona mutta kai se on jo levinny muillekkin. Sen verran näpsäkästi tuota Rapenkin viime viikolla yritti pariin otteeseen...:D Veto varmaan loppuu kun eka saa nimet tauluun?

mölliskö sanoi:
Se lähti ensin meidän kädenvääntö porukan vetona mutta kai se on jo levinny muillekkin. Sen verran näpsäkästi tuota Rapenkin viime viikolla yritti pariin otteeseen...:D Veto varmaan loppuu kun eka saa nimet tauluun?
mistä salista on kyse? vois käyä kokkeilee:D

mölliskö sanoi:

Mitäh? Eikö rape päässy kattoon asti?! No toisaalta taitaa sen painoon olla 15kg aika lisäys että sikäli...

Mulla on paino noussu niin paljon että mun ei tarvi ottaa ku korkeintaa vitonen mukaan kattoon eikös :hyper:

köpöö sanoi:
mistä salista on kyse? vois käyä kokkeilee:D
Oulunsalon Varjakassa Olsta:n sali. Tervetuloa!:)
Gdane: Pääsi se kevyesti ja sai kynän suustakin mutta sitten tultiin alas....:D

Ainiin ja jos joku tätä yrittää: yksi sääntö oli että lähtö tapahtuu polviltaan! Eli ei mitään hyppyjä....
Kellä on salilla köysi, ei muuta kun kokeileen. Mää välitän sitten meidän salin pojille terveiset että Eikö teillä vieläkkään mee?? Muualla tuota kuulemma tehdään loppuveryttelyn asemasta....:D

Jippo makupala

Tässä ois tämmönen punnerrustehtävä.

1. Mene seinän viereen polvillesi siten, että jalat ovat yhdessä ja kantapäät ovat seinässä kiinni.

2. Kumarru ja laita käsivartesi polviesi eteen siten, että kyynärpäät koskettavat polvia, ja että käsivartesi ovat kokonaan kiinni lattiassa ja osoittavat eteenpäin(ranteet siis). Kämmenet kannattaa laittaa siten että sormet muodostavat kolmion.

3. Nouse tästä ylös siten, että jalkasi ja kätesi suoristuvat kokonaan. Kantapäät eivät saa irrota seinästä eivätkä kämmenet liikkua paikoiltaan!

4. Laskeudu tästä asennosta niin alas, että nenäsi koskettaa lattiaa...ja sitten punnerra itesi takaisin ylös.

Jos onnistutte niin ilmotelkaa.

DalToni sanoi:
Tässä ois tämmönen punnerrustehtävä.

4. Laskeudu tästä asennosta niin alas, että nenäsi koskettaa lattiaa...ja sitten punnerra itesi takaisin ylös.
Jos onnistutte niin ilmotelkaa.

Ymmärsin homman poitin kun yritin, mutta onnistuin silti!
ps. ei edes nenä murtunut ;)

mölliskö sanoi:
Perse ja kantapäät seinässä kiinni ja mistään ei tukia saa tietenkään ottaa! Se pitää vaan toisella kädellä napata tyylikkäästi pois. JA HUOM SEINÄSSÄ EI SAA OLLA MITÄÄN LISTAA helpottamassa eli vaikka jonkun oven kohdalla koittaa jos joka huoneessa listat.

Taisin vähän tsiittaa..

Nyt kaikki vaan tekemään erilllaisia SJMV settejä niin kyllä lähtee :whip:

Gdane sanoi:
Millos nykästään? Mulla ei taida olla paino "sopivan alhaalla" mutta sou not, painaapahan se levy vähemmän suhteessa :whip:
Pitää vähän testailla ensin ;) Ei ihan lähipäivinä, rikoin rinnan perjantaina penkissä, jotain häikkää tuli, ja se kyllä on aika keskeinen paikka tuossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom