Tehtävä (melkein) mahdoton!

Ei perkele oo mahollista, nenälleenhän tuossa tuiskahtaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän luulisi onnistuvan tyypiltä, jolla ei ole yläkropassa kovin paljoa massaa, koska tempun vaikeushan on juuri siinä, että kropan painopiste siirtyy niin eteen että nassu läsähtää lopulta lattiaan.
Toisin sanoen hinteläkroppainen, mutta isoperseinen onnistunee tässä suuremmalla todennäköisyydellä :D

En mä nyt voi olla ainoa joka ton sai tehtyä.. useamman kerran melkeen nenälleen lentämisen jälkeen.
Ei ollu ihan mallisuoritus, mutta sain kuin sainkin napattua kolikon hirveellä spiidillä .. jalat täristen.. :evil:
Tuntu kovin, että perse on vaan tiellä.

En nyt oikein osaa arvioida tempun todellista vaikeutta, mutta koettakaapa saada olkapäät yhteen, tai no, käytännössä etuolkapäät. Ei ainakaan kaveriporukasta tuohon muut kyenneet :)

Smallville sanoi:
Ei, ei ei onnistu millään. Videoikaapas joku mallisuoritus. :)
Joo, kuvanauhaa kehiin!:)
Ottaako teillä, jotka ton saatte, pohkeisiin tuo nosto vai mihin? Se tyyppi joka tän siellä laivalla sai väitti että: She on vaan pohkeisssta kiiinni sshaako sen ylös, koittakaaaa vaikka näitä mun luistelijan Phohkeita....:kippis1:
:D :D

Hauska sunnuntain aamujumppa. :)

Ei onnistu. Meinaa kaatua nenälleen ihan samointein. Ei varmaan löydy montaa jotka tekis ton täysin puhtaalla tekniikalla, pieniki xiittaus auttaa tosi paljon.

Pohkeista toi ei IMO kyllä oo kiinni, tai ei ainakaan mun välityksillä.

Edit: varpaat mullaki kovimmilla.

mölliskö sanoi:
Joo, kuvanauhaa kehiin!:)
Ottaako teillä, jotka ton saatte, pohkeisiin tuo nosto vai mihin? Se tyyppi joka tän siellä laivalla sai väitti että: She on vaan pohkeisssta kiiinni sshaako sen ylös, koittakaaaa vaikka näitä mun luistelijan Phohkeita....:kippis1:
:D :D

Varpaat tuossa kyllä kovimmilla on.. ku saa hammasta purren työntää varpaita lattiaan ja tasapainoilla ettei keikaha naamalleen. (Toki pohkeissaki tuntuu)

Ilman tukea... kaatuu nokalleen heti.... luovutan :down:
Ei taida kyllä vähänkään isommalla kaverilla minkäänlaiset pohkeet auttaa tossa, ellei sit ole 55 kokoset jalat :rolleyes:

hyrre sanoi:
En nyt oikein osaa arvioida tempun todellista vaikeutta, mutta koettakaapa saada olkapäät yhteen, tai no, käytännössä etuolkapäät. Ei ainakaan kaveriporukasta tuohon muut kyenneet :)
Turhaa edes kokeilla, koska toi ei ole normaalilla ihmisellä anatomisesti edes mahdollista. Joiltakin puuttuu synnynnäisesti solisluut, ja ne saakin sitten helposti olkapäät yhteen. Solisluut on siis ne jotka sen estää.

Edit: Tohon alkuperäiseen tehtävään. Eli senhän luulisi onnistuvan hepoiten ihmiseltä joka on hirmuinen tikku, jolla on helvetin isot jalat ja olematon perse. Mulla on pienet jalkaterät ja kauhea perse, joten ei ole edes lähellä toi onnistuminen.

Laitoin sitten jopa mun 15wee pikkuveljen kokeilemaan, ja se on muutenkin hirvee kumiukko, ei siitä tullut mitään ilman xiittii. Taitaa mölliskö huijata, ei toi ole varmaan edes mahdollista täysin puhtaalla teqniiqalla. Siellä hän nyt sitten naureskelee kotona että "haahaa-ha-ha, menipäs pakkiksen väki lankaan". Perkele! :curs:

*Odottaa yhä clippiä missä mallisuoritus*

Edit: Powerhousu on pelottavan nopea...

Ohhoh, täysin mahdoton tehtävä on. Alkoi keikkaamaan eteenpäin jo siinä vaiheessa, kun olin taivuttanut selkää alle 45 astetta... Eli toisin sanoen, ei minkäänlaista saumaa. Jos joku tosiaan onnistuu tässä niin ansaitsee kyllä ne 50 egeä. (Kerätään kolehti ja lähetetään Sunille:D )

No joo, mä olen kyllä muutenkin notkea kuin ratapölkky. (Mölliskö voi hoitaa myös tuon jalat niskan taakse-osuuden mun puolestani:lol2: )

Smallville sanoi:
Edit: Powerhousu on pelottavan nopea...
Viittasin kyllä anatomisesti mahdottomalla siihen Hyrren tekstiin, jossa puhuttiin olkapäiden yhteen laittamisesta. Ei toi alkuperäinen Mölliskön laittama tehtävä ole mahdoton... Jos on pelle Hermanni

voisiko se onnistua sillä tavalla, että antaa kropan "kaatua eteen" ihan rauhassa, toppaa kädellä lattiaan, ottaa lantin ja pukkaa kädellä itsensä lattiasta ylös? Itsellä on kuluneen viikon kyykyistä kintut vieläkin niin jumissa että mikään rento lattiaan "kaatuminen" tuolleen ei onnistu niin en pysty kokeilemaan.. Kokeilkaapa joku notkea!

Gdane sanoi:
voisiko se onnistua sillä tavalla, että antaa kropan "kaatua eteen" ihan rauhassa, toppaa kädellä lattiaan, ottaa lantin ja pukkaa kädellä itsensä lattiasta ylös? Itsellä on kuluneen viikon kyykyistä kintut vieläkin niin jumissa että mikään rento lattiaan "kaatuminen" tuolleen ei onnistu niin en pysty kokeilemaan.. Kokeilkaapa joku notkea!
Mistään ei saanut tukea ottaa.:itku:
Edit:
mölliskö sanoi:
Perse ja kantapäät seinässä kiinni ja mistään ei tukia saa tietenkään ottaa! Se pitää vaan toisella kädellä napata tyylikkäästi pois. JA HUOM SEINÄSSÄ EI SAA OLLA MITÄÄN LISTAA helpottamassa eli vaikka jonkun oven kohdalla koittaa jos joka huoneessa listat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom