"tehokuuri" muutaman kilon painon pudotukseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Tässä olen jo pitemmän aikaa katsellut kun ihana maharukkani alkaa pyöristyä huolestuttavan nopeasti johtuenkin xbox360 konsolista joka on liimannut minut penkkiini...

Pituutta on noin 175cm ja painoa 80kg joten lievä ylipaino on indeksinä ja sen huomaa kun rasva kertynyt juurikin navan alapuolelle :( . Tarkoitus on tiputtaa paino 75kg ja täten saada tämä ylimääräinen makkara mahasta pois... Miten suosittelette? Toissapäivänä olen aloittanut päätökseni ja se on pitänyt hyvin, en ole syönyt kuin banaania/omenaa/juonut limsapullon, sekä olen harrastanut ulkoilua.. lenkkeilyt koiran kanssa, keilannut ja pelannut tennistä...

Kauankohan menee jos tämä meno jatkuu että paino putoaisi tavoitteeseen? Tänään on tarkoitus taas reipasta kävelyä harrastaa tunnin verran ja perjantaina käydä uimassa. Pitäisi päästä rantakuntoon heinäkuuhun mennessä :].. Kiitoksia.

Vinkkejä otetaan vastaan ilomielin! Palaan takaisin iltapäivällä ja toivottavasti siihen mennessä on tullut neuvoja.

Umm, onhan toi hyvä alku toi limukat pois, mutta jätät KAIKEN sokerimössön/litkun raa'asti pois ja korjaat muutenkin sen ruokavalion. Viisaammat jatkaa sitten siitä -->

Älä nyt vitussa liian vähää rupee syömään. Kun ei tuu tarpeeksi sapuskaa nassuun, niin keho sanoo että "nyt on hätätila! energian kulutusta rajoitetaan!", ja sitten ne läskit ei ainakaan lähe minnekkään, ja jäljelle jää vain nälkä + lihakset surkastuu (koska läskivaroja ei voida polttaa jonkun jännän kehollisen säännön vuoksi, joka aktivoituu tässä tilanteessa, ni poltetaan sittä lihakset pois)

Limut lähes kokonaan pois, syöt vihanneksia joka päivä mielinmäärin. Proteiinia pitää saada ettei lihakset katoo (Lihaa; kanaa, nautaa, possui. Maitotuotteita; Rahkaa, Raejuustoa, Maitoa + muuta. Päivässä se 140-160 grammaa). Rasva on tärkeää, älä jätä kokonaan pois.

Unohda pulla, pizza, hampuusilaiset ja moni muu ylikäsitelty vehnäpaska. <- välillä saat hairahtaa, mutta älä jokapäivä.

Syö äitisi neuvojen mukaan terveellistä ruokaa.

Lenkkeile ihmeessä vaikka jokapäivä, jos ei muuta liikuntaa ole.
Kannattaa ruveta venyttelemään.

Ja mitä rantakuntoon tulee, niin siihen et pelkällä laihduttamisella pääse.

E: Mua ärsyttää nää tämmöset dieetit missä ei syödä mitään! Mistä *piip* ne oikein on saanu alkunsa!? (Oikeastaan mua ärsyttää kaikki tiedon puute(Myös oma))

Hmm... luin tuon mutta siis en ollut kuullutkaan tuollaisesta kehon puolustusmekanismista... Aika ovelaa... Vähän kuitenkin arveluttaa kun painonpudottajien ammattilaiset sanoo nyrkkisäännön olevan että kuluta enemmän kuin syöt ja et voi estää painon putoamista...

Kuitenkin tuossa ohjeessa oli että syö monta kertaa päivässä... minulla jos tulee yli 2500kaloria päivässä niin lihon, ei siinä paljon syömään pysty... Eikö mua mahasta lähde pois jos rouskutan kasviksia?

No totta kai ideana on silti kuluttaa enemmän kuin syöt. Pointti oli vaan se että jotain järkee siihen hommaan, eikä mitään pelkkä omena ja banaani päivässä, vaan monipuolisesti kaikkee terveellistä pitkin päivää ja liikuntaa päälle. Kyllä se siitä, ei tää homma mitään rakettitiedettä ole... Kuulostaa muuten aika vähäiseltä toi 2500 kaloria päivässä kokoselles jos oikeesti harrastat liikuntaa edes kohtuullisesti.

Limukka pois, se varsinki turvottaa mahaa hiilihappojensa takia! Viikon jälkeen ajattelet vaa'alla että "vau, lähtenyt 3 kiloa", mutta yleensä nesteet lähtee ekana, eli ei kannata heti uskoa sitä vaakaa. Syö terveellisesti, ja liiku paljon. Ei vaaleaa leipää, eikä pastoja tms. Ruisleipää, kaikkea vitamiinipitoista, kasviksia, hedelmiä jne jne, niin muutosta alkaa syntymään. Sokerit melkein kokonaan pois, ja rasvaiset tuotteet.

Syö monta kertaa päivässä, vähän kerrallaan ja terveellisesti, niin ei tule sitä nälkää!

Ja se että heittää pikakuurin, niin tarkoittaa yleensä sitä, että paino tulee hiljalleen takaisin, jos ei koko ruokavaliotaan muuta kunnollisemmaksi!

Jeps.. kiitoksia vastauksista.. otan neuvot korvien taa.. tänään tuli käveltyä 1½h... iltapäivällä söin ison kana-salaattiaterian kotipizzasta, myyjä vakuutti olevan rasvavapaa ja tuoreista kasveista joten luotin sen sanaan vaikkakin "koti-pizza" paikkana vähän epäilytti :D...

Kyllä muuten ruoka maittoi, nam! Nyt äsken söin ruisleipäpalan jossa oli 3fetajuustoa päällä hitusen rasvaa turvaamaan.

Lue toi tredi minkä linkin Mupa laittoi. Oikeasti. Jos alat diettaamaan väärin, ts. liian vähillä kaloreilla, saat olla varma että homma menee metsään. Ruisleipäpala ja 3 fetajuustoa ei ole todellakaan hyvä ateria.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom