Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
If you’re an avid gym goer than you know that many people use pre-workout supplements, some of the most popular being Craze by Driven Sports and Detonate by Gaspari. However, it was recently discovered that both of these supplements contain ETH, a methamphetamine analog.
ethyl-1-phenyl-2-butylamine, N,alpha-diethylbenzeneethanamine or N,alpha-diethylphenethylamine which are all the same compound, recently termed ETHamphetamine or “ETH”.
This has infact been confirmed by an independent forensic lab. Here are a few of the reports shown below
Ne ketkä on testannut tota 1.M.R-One More Reppiä niin onko jotain hyvää makua tullut vastaan tai minä makuina olette testailleet tuota?
Itse tykkään kovasti Neurocoresta. Makuvaihtoehdothan siinä on melko huonot mutta GRAPE menettelee. Toimiva PWO jossa ei käsittääkseni ole mitään "hämäriä" ainesosia. Alussa laitto sormenpäät ja naaman kihelmöimään, mutta sittepä siihen tottui. Suosittelen.
Onko porukka testannut SportLife Pro-Series Kerosene:a?
Ensimmäistä kertaa, treeniboosteri nostatti kuumeen mulle. Boosteri nimeltä Muscle marinade, aika tujua tavaraa otin ihan normi scoopillisen mikä oli annostuksissakin, treenit meni hyvin, toinen kerta kun kokeilin kyseistä ainetta, ensimmäisellä kerralla otin vain puoli scooppia.
Noh kun pääsin kotiin väsytti todella paljon, niinkuin viimekkin kerralla, otin sitten nokoset ja herätessäni oli kuumetta, joka nousi sitten yön mittaan jopa 39.2 asteeseen..
Olisi kiva tietää mikä tuossa sen kuumeen aiheuttaa..
Ensimmäistä kertaa, treeniboosteri nostatti kuumeen mulle. Boosteri nimeltä Muscle marinade, aika tujua tavaraa otin ihan normi scoopillisen mikä oli annostuksissakin, treenit meni hyvin, toinen kerta kun kokeilin kyseistä ainetta, ensimmäisellä kerralla otin vain puoli scooppia.
Noh kun pääsin kotiin väsytti todella paljon, niinkuin viimekkin kerralla, otin sitten nokoset ja herätessäni oli kuumetta, joka nousi sitten yön mittaan jopa 39.2 asteeseen..
Olisi kiva tietää mikä tuossa sen kuumeen aiheuttaa..