Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Täällä oli niitä jotka aikoivat ja laittoivatkin Yohimbine HCL:llän käyttöön. Laittakaahan kokemuksia ja tuloksia? Kiinnostaisi myös mistä tilailitte, mainostaahan täällä ei saa, mutta liikkeen nimen kertominen taisi olla ihan sallittua, kuhan ei linkittele...:)

Itsellä menossa IF Leangains dieetti, taisi tuolla sivuilla itse Leangainsin takana oleva Martin Berkhankin suositella Yohimbine HCL:llää, kuten Lyle McDonaldkin. Vissiin harvoja jonkin sortin rasvanpolttoa edistäviä tuotteita, jotka jopa oikeasti toimiivat, mutta totta kai tämäkin on täällä kielletty.

Crazen loru lopussa?
http://airlats.com/popular-pre-workout-products-found-to-be-spiked-with-meth-analogs/

If you’re an avid gym goer than you know that many people use pre-workout supplements, some of the most popular being Craze by Driven Sports and Detonate by Gaspari. However, it was recently discovered that both of these supplements contain ETH, a methamphetamine analog.

ethyl-1-phenyl-2-butylamine, N,alpha-diethylbenzeneethanamine or N,alpha-diethylphenethylamine which are all the same compound, recently termed ETHamphetamine or “ETH”.

This has infact been confirmed by an independent forensic lab. Here are a few of the reports shown below

Saaks Crazea siis tilata Suomeen vaikka se vedettiin myynnistä ?

Ne ketkä on testannut tota 1.M.R-One More Reppiä niin onko jotain hyvää makua tullut vastaan tai minä makuina olette testailleet tuota?

Testailin joskus jotain makua mikä oli todella pahaa... Tehokkuudessa voittaa Assaultin, mutta häviää Crazelle ja C4. Ostaisin tän hetken suomessa myytävistä boostereista C4.

Stackerin Rush Accelerated toimii ittellä boosterina ainakin ihan hyvin. Jack3dia ja Crazee aikasemmin vetäneenä, ja muutamaa "laillista" koittaneena, pysyn ainakin toistaiseksi Rushissa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Nyt on kolmisen viikkoa napsittu ds:n activate extremeä sekä triazolea. Täytyy kyllä kehua, yleinen olotila paljon energisempi ja reenit kulkee. Lisäksi tähän päälle on kokeilussa erase pro, paino on tippunut kilon vailka yritetään reilusti mennä plussilla ja olo on paljon "kireämpi". Peilissäkin huomaa jonkinlaista eroa, eikä tule sellaista turvonnutta oloa vaikka mättää hiilareita ja suolaa paljon..

onkos jengi kokeillu tuota (uutta?) mutant mayhemia mikä on tullu tukkuun? Olikos se ennen dmaa boosteri? Kemisti kun en ole niin mikäs siinä on se "taika-aine" mikä toimii vaikuttimena? Crazessa se oli se dendrob...blaa blaa orkideauute. Onkohan tuossa uudessa mm:ssa taas joku muunneltu hämärä unikon juuriuute että parin vuoden sisällä sekin menee banniin? Vai onkohan sama ku jack3d:lla että tuovat riisutun paskapulverin takas kauppaan joka floppaa? Kertokaapas....

Itellä ei toiminut Jack3d ja conquer ollenkaan. Tuli ostettuu tuota Pump HD:ta joka piristää paremmin kuin nuo aikaisemmin mainitut. Suosittelen testaamaan :)

Itse tykkään kovasti Neurocoresta. Makuvaihtoehdothan siinä on melko huonot mutta GRAPE menettelee. Toimiva PWO jossa ei käsittääkseni ole mitään "hämäriä" ainesosia. Alussa laitto sormenpäät ja naaman kihelmöimään, mutta sittepä siihen tottui. Suosittelen.

Itse tykkään kovasti Neurocoresta. Makuvaihtoehdothan siinä on melko huonot mutta GRAPE menettelee. Toimiva PWO jossa ei käsittääkseni ole mitään "hämäriä" ainesosia. Alussa laitto sormenpäät ja naaman kihelmöimään, mutta sittepä siihen tottui. Suosittelen.

Joo, beta-alaniinihan se tuossa pistää kihelmöimään, itselläni ei muuta vaikutusta Neurocore aiheuttanu. Taitaa olla Craze ainut tehokas boosteri (dmaa-roinat varmasti myös), mutta sitäkään kun ei enää saapi ostettua.

Ensimmäistä kertaa, treeniboosteri nostatti kuumeen mulle. Boosteri nimeltä Muscle marinade, aika tujua tavaraa otin ihan normi scoopillisen mikä oli annostuksissakin, treenit meni hyvin, toinen kerta kun kokeilin kyseistä ainetta, ensimmäisellä kerralla otin vain puoli scooppia.

Noh kun pääsin kotiin väsytti todella paljon, niinkuin viimekkin kerralla, otin sitten nokoset ja herätessäni oli kuumetta, joka nousi sitten yön mittaan jopa 39.2 asteeseen..

Olisi kiva tietää mikä tuossa sen kuumeen aiheuttaa..

Onko porukka testannut SportLife Pro-Series Kerosene:a?

Ihan ok. Tossa on ainesosina fiksut aineet, mutta ei kuitenkaan mitään sellaista vahvaa stimua, mitä suurin osa hakee boostereilta. Toisaalta itse lopetin latureiden käytön juuri siksi ettei mistään tahdo saada enään mitään pärinää.

Ensimmäistä kertaa, treeniboosteri nostatti kuumeen mulle. Boosteri nimeltä Muscle marinade, aika tujua tavaraa otin ihan normi scoopillisen mikä oli annostuksissakin, treenit meni hyvin, toinen kerta kun kokeilin kyseistä ainetta, ensimmäisellä kerralla otin vain puoli scooppia.

Noh kun pääsin kotiin väsytti todella paljon, niinkuin viimekkin kerralla, otin sitten nokoset ja herätessäni oli kuumetta, joka nousi sitten yön mittaan jopa 39.2 asteeseen..

Eikö siinä ole selkeä merkki, ettei boosteria kannata vetää jos kaksi kertaa tulee sama efekti?

Ite oon tota myös testannut. Ei tullut mitään sivareita.

DMAA ja kofeiini tossa on vaikuttavat aineet. Kofea muistaakseni ihan saatanasti.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom