Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mulla potkii toi 1 M.R kohtuu hyvin yhellä skuupilla. Ehkä siksi että kokemus buustereista on luokkaa pari annosta N.O explodea , mutta mulla tosiaan toimii.
Syntyy sellanen parempi "fokus" ja hiki virtaa toisella tavalla. aamuisin tyhjään mahaan otan.

Kaveri sanoi, että sitten kun mikään muu boosteri ei enää vaan kertakaikkiaan toimi, niin puolikas dexaprine ja siihen mukaan treeni juomaksi/aminojen sekaan 1/3 scooppia grazea, niin taas potkii.. tiedä sitten kuinka järkevää tuokaan on...

Vaikka uusi foorumilla olenkin niin onko kenelläkään kokemusta tuosta Rush Accelerated: ia. Onko ihan kauheeta kuraa vai toimiiko? Ja mitä maun testasit ja fiilikset?

Meikäläisellä nyt ei kovin hirmuista kokemusta buustereista ole, Craze ja Neurocore. Crazea kerkesin loppuvuodesta kevääseen napsaista pari purkkia ja ainakin omalla kohdalla pelkästään positiivinen fiilis. Annokseksi on aina riittänyt yksi kauhallinen ja mielestäni ihan selkeä plussa salitouhuun, virtaa riittää vaikka vähän pitemmällekkin treenille. Mitään jumalaisia euforioita tuo ei kyllä saa aikaiseksi eikä liioin masiksia treenin jälkeen. Oli sitten aineen ansiota tai pelkkää placeboa, niin tuota tulee jatkossakin käytettyä. Semmoisen linjan olen kyllä ottanut että klo 17 jälkeen en tuota ota, nukkuminen kun on muutenkin pikkaisen tökkinyt välillä.

Nyt keväällä kun Crazea ei saanut, tuli tilattua Neurocorea. Ei toimi ainakaan minulla yhtä hyvin. Annoksen sai melkein heti laittaa kahteen kauhaan ja isoin vaikutus tuntuu olevan hetkellinen ihon nipistely.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Meikäläisellä nyt ei kovin hirmuista kokemusta buustereista ole, Craze ja Neurocore. Crazea kerkesin loppuvuodesta kevääseen napsaista pari purkkia ja ainakin omalla kohdalla pelkästään positiivinen fiilis. Annokseksi on aina riittänyt yksi kauhallinen ja mielestäni ihan selkeä plussa salitouhuun, virtaa riittää vaikka vähän pitemmällekkin treenille. Mitään jumalaisia euforioita tuo ei kyllä saa aikaiseksi eikä liioin masiksia treenin jälkeen. Oli sitten aineen ansiota tai pelkkää placeboa, niin tuota tulee jatkossakin käytettyä. Semmoisen linjan olen kyllä ottanut että klo 17 jälkeen en tuota ota, nukkuminen kun on muutenkin pikkaisen tökkinyt välillä.

Nyt keväällä kun Crazea ei saanut, tuli tilattua Neurocorea. Ei toimi ainakaan minulla yhtä hyvin. Annoksen sai melkein heti laittaa kahteen kauhaan ja isoin vaikutus tuntuu olevan hetkellinen ihon nipistely.

Minusta Neurocorella saapi nakata sitä kuuluisaa veslintua.

Tuossa viime vuoden puolellahan tiputeltiin nettikauppojen listoilta melko iso pino näitä DMAA-pohjaisia boostereita, joten otinpa muutaman laadun kokeiluun. Lyhyesti sanottuna yhdestäkään ei ollut minkään valtakunnan apua treenitehojen paranemiseen. Kokeilin SciFitin Dark Energyä, Neurocorea, Mutant Mayhemia ja Razor 8:ia. Makunsa puolesta Dark Energy omenana ja Neurocore blue rasperrynä olivat jokseenkin juotavia.

Onkos dexaprinet jotensakin pois suomen markkinoilta? Ostin joku puol vuotta sitten purkin jota en oo kokeillut kun en ole dieetillä ollut. Syötin sitä nyt yhdelle kaverille joka kehui sen toimivuutta, mutta en enää löydä mitään kauppaa joka tuota möisi. :(

Ja onko siinä jotain kiellettyjä aineosia sitten vai uskaltaako tilata suomeen?

Kyllä löytyy vielä Suomestakin, Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shopissa myydään...tsekkaa sieltä. :)

Itse ajattelin ottaa PES:in Alphaminen käyttöön ensi kuussa alkavalle dieetille. Minään ihme aineenahan en tuota pidä, vaan testi mielessä aion ottaa muutenkin hyvin rakennetun dieetin rinnalle. Melko hypetetty tuote rapakon takana.
Alphamine Reviews (PES) - SupplementReviews.com
Alphamine (252 Grams) Reviews - AnabolicMinds.com
Alphamine - AnabolicMinds.com
Alphamine , love it! - AnabolicMinds.com

PES:in Erase Pro:takin tuli purkki testattua. Ihan kelpo tavaraa, sekin lähtee uusintakierrokselle. Mukavahan näitä on testimielessä muutenkin koitella aina kun on ylimääräistä rahaa tuhlata...

En oo ikinä ymmärtänyt tarvetta näille boostereille. Itse kun pääsen salille niin olen jo niin innoissani siitä että ei siinä mitään boostereita tarvita. Vetääkö porukat sit jollain 5g unilla ja sitten boostereita koska muuten ei ole energiaa?

En oo ikinä ymmärtänyt tarvetta näille boostereille. Itse kun pääsen salille niin olen jo niin innoissani siitä että ei siinä mitään boostereita tarvita. Vetääkö porukat sit jollain 5g unilla ja sitten boostereita koska muuten ei ole energiaa?

Piristeisiin addiktoituu, vähän sama kahvinkin kanssa, jotkut ei pääse ylös sängystä ilman sitä. Varsinkin kun tuntuu että osassa piristeitä on jopa huumausaineiden kaltaisia vaikutuksia, enkä epäile etteikö osaan jotain vastaavaa olisi iskettykkin.
Esimerkiksi juuri dexaprinesta meikäläinen saa sellaiset vibat että tulee mieleen tärisevät yökerhojammailut.. Ja mitä ulkomaisia kattavia kokemusarvioita lukenut niin se vain lisää tuota olettamusta.

Ne ketkä on testannut tota 1.M.R-One More Reppiä niin onko jotain hyvää makua tullut vastaan tai minä makuina olette testailleet tuota?

Pitäisi ostaa jonkinlaista tehonlisääjää, jolla saisi vähän energiatasoja nostettua, joten mitä täällä suositeltaisiin? Mitäs mieltä tästä Octane 750g?

Octaani pelaa helvetin hyvin, mutta ei varsinaisesti ole tehonlisääjä. Nykyään menee ennen reeniä 0,5l vettä ja 400-600mg kofua. Reenin aikana Octaania ja kreatiinia. Toimii.

Pitäisi ostaa jonkinlaista tehonlisääjää, jolla saisi vähän energiatasoja nostettua, joten mitä täällä suositeltaisiin? Mitäs mieltä tästä Octane 750g?

Octane on ensimmäinen tämän tyyppinen tuote mitä kokeilen, joten vertailupohjaa ei kauheasti ole. Olen kauhean skeptinen kaikkien tällaisten tuotteiden suhteen mutta kyllä vireys ainakin on ollut varsin hyvä reenin aikana nyt tätä käyttäessä. Tosin samaan aikaan alkoivat kesätyöt ja otin uuden ohjelman käyttöön, joten nousseet tulokset voivat mennä säännöllisyyden ja suunnitelmallisuudenkin piikkiin. Sekoittuu hyvin (yleinen mielipide BCAA:n sekoittuvuudesta on yleensä huonon kannalla) ja tuo omena on makuna hyvä.

"Lautakunta perustelee päätöstä sillä, että kyseinen ainesosa on uusi markkinoilla eikä sen käyttöturvallisuutta ole arvioitu."

"-Asiakkaidemme tulee tuntea olonsa turvalliseksi ostaessaan tuotteita meiltä joten noudatamme luonnollisesti viranomaisten ohjeistuksia, sanoo Fitnesstukun TJ Therese Hillman"

möivät silti tuotetta mistä ei mitään tiedetty? ei, en tunne oloani turvalliseksi.

Back
Ylös Bottom