Onko tuo sitä uudempaa missä ei olee dmaa vai sitä vanhaa hyvää tavaraa?
Tuo on tätä uudempaa tukusta saatavaa erää. Eli ei ole dmaa:ta tässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo sitä uudempaa missä ei olee dmaa vai sitä vanhaa hyvää tavaraa?
Ok, opin siis lisää kreatiinista. En taida sitten itse sitä ostaa, ei liene hyötyä.
Saako craze jo tilattua jostain (Suomesta) ?
Meikäläisellä nyt ei kovin hirmuista kokemusta buustereista ole, Craze ja Neurocore. Crazea kerkesin loppuvuodesta kevääseen napsaista pari purkkia ja ainakin omalla kohdalla pelkästään positiivinen fiilis. Annokseksi on aina riittänyt yksi kauhallinen ja mielestäni ihan selkeä plussa salitouhuun, virtaa riittää vaikka vähän pitemmällekkin treenille. Mitään jumalaisia euforioita tuo ei kyllä saa aikaiseksi eikä liioin masiksia treenin jälkeen. Oli sitten aineen ansiota tai pelkkää placeboa, niin tuota tulee jatkossakin käytettyä. Semmoisen linjan olen kyllä ottanut että klo 17 jälkeen en tuota ota, nukkuminen kun on muutenkin pikkaisen tökkinyt välillä.
Nyt keväällä kun Crazea ei saanut, tuli tilattua Neurocorea. Ei toimi ainakaan minulla yhtä hyvin. Annoksen sai melkein heti laittaa kahteen kauhaan ja isoin vaikutus tuntuu olevan hetkellinen ihon nipistely.
En oo ikinä ymmärtänyt tarvetta näille boostereille. Itse kun pääsen salille niin olen jo niin innoissani siitä että ei siinä mitään boostereita tarvita. Vetääkö porukat sit jollain 5g unilla ja sitten boostereita koska muuten ei ole energiaa?
Pitäisi ostaa jonkinlaista tehonlisääjää, jolla saisi vähän energiatasoja nostettua, joten mitä täällä suositeltaisiin? Mitäs mieltä tästä Octane 750g?