Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihme vinkumista. Pari tuntia sen kokonaisen jälkeen on kyllä vähän epämiellyttävä olo, mutta ei mitään järisyttävää. Sydän hakkaa ja levoton olo. Vähän sellanen ADHD:n ja "jos maapallossa olis kahvat"-fiiliksen sekotus. Hiilarit aamiaisella tuntui pahentavan oireita. Loppupäivä menee sitten tasaisesti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fast workout shock testattu. Nimi tulee varmaan siitä että oli kuinka väsyny tahansa niin varmaan herää siihen shokkiin minkä toi perseenreijän makunen juoma aiheuttaa. Jauhoo joutuu käyttään niin perhanasti ja sekottuu huonosti lusikalla. Pärisee ihan hyvin kuitenkin, sai väsyneestä olosta ihan salikelposen, katsotaan kohta miltä salilla tuntuu

Dexaprineen tulee toleranssi parissa päivässä. Sitten se ei tunnu missään, ainakaan mulla. Oon ottanut erittäin satunnaisesti tuota ja se toimii silläviisiin ookoo. Tyyliin kerran viikossa tai max pari kertaa, jos tarvis (väsyttää tms)

Avatkaas vähän lisää noita epämielyttäviä kokemuksia dexaprinestä? Itselläni on avaamaton purkki tuolla ja meinasin kokeilla jossainvaihessa kevättä kun tulee pienet kiristelyt ajankohtaiseksi, mutta jos siitä ihan kamalat olot saa aikaiseksi niin voi jäädä testaamatta.

Kokonaisella ainakin tulee epämiellyttävän hermostunu olo ja hirvee persehiki. Joku 1/3 tai 1/2 vois olla hyvä annos alkuun. Mulla on vajaa purkki DMAA-Dexaprinee ja vajaa V2:sta. Jääny käyttö aika vähälle. Kattoo jos tossa innostuu dieetin yhteydessä napsii.

No, ite otin aina tyhjään mahaan sen V2, ja tuosta vielä ½h olin syömättä. Tosiaan se pieni perähiki meni ohi parissa tunnissa jonka jälkeen oli ihan ok olo. Näläntunteen se vei ja toi jaksamista.(eron huomasi kun teki tuolloin muuttohommia 10-12h päiviä, verraten dexalla ja ilman). Itellä vielä puolpurkkia venaa jatkokäyttöä.

Dexa ei ole niin tehokas kuin oxy. Siihen tulee nopeemin toleranssi sekä ei pidä nälkää yhtä hyvin pois. Mutta nyt kokeilen seuraavaa: 4päivää puolikas dexa aamulla ja joku 1/3 osa päivällä.(suurin ongelma on mulla että jos otan dexan klo 6 niin sen teho on pois tuossa klo14 aikaan. Siksi 2 osaan tuo) Ja sitten 2 päivää taukoa. Eli nuo taukopäivät siksi että niinä päivinä olen vapaalla ja otan xpandin salille sekä on helpompi kontrolloida syömiset ja fiilikset kuin töissä.

Onko kellään suositella mitään edullista tehonlisääjää? Ajattelin dieetille hommata jonkinlaisen pönikän, koska matalilla hiilareilla tuppaa aina välillä väsyttämään koko treenaus. Crazea kaikki on hehkuttanut mutta sekin on niin mahdottoman kallis että sydäntä riipii! Jack3dia ostin yhden pönikän ennen kuin se vietiin pois markkinoilta ja sillä sain ainakin virtaa treeneihin joka kerta, nyt pitäisi vaan löytää joku uusi lumetuote.

No tää musclecoren uutuussarja tarjoaa myös ihan edullsen loaderin(alle20€), ja tuossa taisi olla annoksia 20kpl.
Mitä hyllystä tsekkailin niin sisälsi ihan pätevät perusaineet PWO.lle. mm. kofeiinia, kreatiinia, beta-alaniinia ja sitrulliinimalaattia. Ei mitään hämyisiä "yhdistelmiä" kuten lähes kaikissa jenkkilän tuotteissa.
Pelkän edullisen hinnan takia mietin että voisin purkin kokeilla.

No tää musclecoren uutuussarja tarjoaa myös ihan edullsen loaderin(alle20€), ja tuossa taisi olla annoksia 20kpl.
Mitä hyllystä tsekkailin niin sisälsi ihan pätevät perusaineet PWO.lle. mm. kofeiinia, kreatiinia, beta-alaniinia ja sitrulliinimalaattia. Ei mitään hämyisiä "yhdistelmiä" kuten lähes kaikissa jenkkilän tuotteissa.
Pelkän edullisen hinnan takia mietin että voisin purkin kokeilla.

Eihän semmosella tee vittuakaan, missä ei ole jänniä yhdisteitä. Itse vetäisin pelkkiä kofeiini tabuja ~4-5€ ja kreatiinia ~5-10€ ja siinä olis 100 annosta. Kaikenlisäks nää valmistehonlisääjät maistuu aika hirveelle. Craze toimii joskus ja jotenkuten jackedin microo en ole kokeillut, enkä noilla hinnoilla kokeilekkaan. Mun mielestä näihin ei kannata tuhlata enää rahaa. Vanha jacked ja kumppanit onkin sitten ihan toinen juttu ne oikeesti toimi. Harmittaa kun jackedia on vaan 1,5 purkkia jäljellä ja se tais kadota ruotsissakin markkinoilta?

Fast workout shock testattu. Nimi tulee varmaan siitä että oli kuinka väsyny tahansa niin varmaan herää siihen shokkiin minkä toi perseenreijän makunen juoma aiheuttaa. Jauhoo joutuu käyttään niin perhanasti ja sekottuu huonosti lusikalla. Pärisee ihan hyvin kuitenkin, sai väsyneestä olosta ihan salikelposen, katsotaan kohta miltä salilla tuntuu

Workout shock on hyvän makuinen boosteri vielä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän semmosella tee vittuakaan, missä ei ole jänniä yhdisteitä. Itse vetäisin pelkkiä kofeiini tabuja ~4-5€ ja kreatiinia ~5-10€ ja siinä olis 100 annosta. Kaikenlisäks nää valmistehonlisääjät maistuu aika hirveelle. Craze toimii joskus ja jotenkuten jackedin microo en ole kokeillut, enkä noilla hinnoilla kokeilekkaan. Mun mielestä näihin ei kannata tuhlata enää rahaa. Vanha jacked ja kumppanit onkin sitten ihan toinen juttu ne oikeesti toimi. Harmittaa kun jackedia on vaan 1,5 purkkia jäljellä ja se tais kadota ruotsissakin markkinoilta?

Ainoa mikä siinä jackedissa sun muissa "vanhoissa" PWOssa toimi oli dmaa :) Ei sillä, sitäkin käytän pillerimuodossa vielä mutta yli 40mg annokset mitkä virtaa tuo, niin tuo myös ihan helvetilliset laskut. Ja eihän kreatiini nyt edes ole mikään PWO, ainakaan yksinään.

Itellä on kaikista parhaiten "pöhissy" Craze. Lähes poikkeuksetta on tullu aina hyvin virtaa. DMAA:ta en ole aikoihin ottanu, vaikka 300 kapselia tuolla kaapissa onki. Ite en taas saa siitä oikein tehoja irti. Helvetilliset laskut on jotain ihan muuta, ku pieni alakulo, mutta itelle DMAA:sta ei tule kyllä mitään laskuja edes. Ihan tieteen nimissä vois ottaa tänään DMAA:ta vaikka 60 mg.

Mitä oon näitä lukenu, niin tuntuu eri henkilöillä toimivan erilailla nää kemikaalit. Joku haukkuu Crazen ja ylistää DMAA:ta ja itellä menee just päinvastoin.

Älä heitä kirvestä kaivoon, vaan tilaa jackedit jenkeistä. Ite tein niin koska Craze ei potki tarpeeksi ja tuli DMAA:ta ikävä..:( Kyllä Crazekin tuo lisää intoa salille, mutta omassa käytössä totesin jackedin paremmaksi, niistä kovemmista laskuista huolimatta. Suomessa noiden laturien hinnatkin on melkoisen suolaiset.:wtf: Tilasin samaan syssyyn kokeiltavaksi SAN Fierce Domination nimistä pulveria. Se ei sisällä DMAA:ta, mutta on kerännyt siitä huolimatta kehuja suuressa maailmassa, eli saa nähdä miten toimii vai toimiiko. No onneksi ostin myös pelkkää DMAA:ta pillereinä, niin voi tarpeen tullen tehostaa liian laimeita latureita.

Tänään oli vissiin jonkilainen julkaisu UspLabsin uudella tuotteelle, Versa-1. Ootteko tutustunu?
Puheet tuosta kamasta luonnollisesti todella kovia. Uusi, mullistava, ensimmäinen lajiaan ym hienoa, tiedä sitte. Ei taida olla varsinaisesti pre-workout, vaan napsitaan pillereitä joka päivä.
Firman nettisivut näköjää kaatuneena just nyt.

Zone-sarja -42%
Kaapista löytyi yllättäen alkuperäinen Jack3d-purkki ja kreatiinia myös purkillinen. Olin ihan unohtanut noiden olemassa olon kokonaan :puntti: Tuon kreatiinin sain joskus palkkarin kylkiäisenä ilmaiseksi ja ei silloin ollut sille tarvetta, niin jäi käyttämättä.

Hyvin on Craze toiminu mulla, mutta ajattelin kokeilla jotain muuta seuraavaks. Oisko tuo no-xplode 2.0 mistään kotosin? Bongasin tukusta myös sellasen ku "i am fucked up". Onko jollain kenties kyseinen pwo testauksessa? Tuoko minkäänlaisia apuja reeneihin?

Älä heitä kirvestä kaivoon, vaan tilaa jackedit jenkeistä. Ite tein niin koska Craze ei potki tarpeeksi ja tuli DMAA:ta ikävä..:( Kyllä Crazekin tuo lisää intoa salille, mutta omassa käytössä totesin jackedin paremmaksi, niistä kovemmista laskuista huolimatta. Suomessa noiden laturien hinnatkin on melkoisen suolaiset.:wtf: Tilasin samaan syssyyn kokeiltavaksi SAN Fierce Domination nimistä pulveria. Se ei sisällä DMAA:ta, mutta on kerännyt siitä huolimatta kehuja suuressa maailmassa, eli saa nähdä miten toimii vai toimiiko. No onneksi ostin myös pelkkää DMAA:ta pillereinä, niin voi tarpeen tullen tehostaa liian laimeita latureita.
Voitko heittää linkkiä, mistä tilasit?

Latest posts

Back
Ylös Bottom