Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse en huomannut mitään merkittävää toleranssin kasvua yhden jack3d purkillisen aikana. Tuolloin en tosin käyttänyt edes kahvia saatika muita piristeitä. Jackia meni n.3 kertaa/ viikko. Monille tuntuu kuitenkin tuo Craze toimivan ja hyvä niin. Itse katselen varmasti jatkossa enemmän muita (DMAA-pitoisia) vaihtoehtoja.

Myös Craze aiheuttaa itselleni jonkinlaisen crashin, mutta se ei ole niin voimakas kuin Jacked:in vastaava joka vitutti välillä ihan huolella. Myös joikkelin vetäytymistä havaittu Crazen käytön yhteydessä, sekin tosin lievempänä..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos tota crazea raapasis purnukan tilaukseen kun tässä on pikku punttikipinä iskineyt pidemmän tauon jälkeen...

Pikku lisä boostia sille kipinälle siis!

No voihan sitä tilailla vielä varastoon jos haluaa.

Itse asiassa kun se on lääkeaineeksi merkittynä, niin sen hallussapitokin on siis kaiketi rikos ilman asianmukaista reseptiä. Kiinni jääminen lienee kuitenkin tilastollisesti huomattavasti pienempää tässä tapauksessa verrattuna tilaamiseen/maahantuontiin.

Itse asiassa kun se on lääkeaineeksi merkittynä, niin sen hallussapitokin on siis kaiketi rikos ilman asianmukaista reseptiä. Kiinni jääminen lienee kuitenkin tilastollisesti huomattavasti pienempää tässä tapauksessa verrattuna tilaamiseen/maahantuontiin.
No sitten sitä ollaan virallisesti lääkeaineiden väärinkäyttäjiä.. :) Kiitokset kuitenkin tästä huomiosta, eipä tullut tuota riskiä ajateltua, vaikka mahdollisuudet poliisien kotikäynnille ovat tosiaan pienet.

^älä huoli, jos jostain saat ja haluat niin tilaa pois. Turha pelottelu poliiseilla ja väärinkäytöksillä on vähän turhaa vielä :)

^älä huoli, jos jostain saat ja haluat niin tilaa pois. Turha pelottelu poliiseilla ja väärinkäytöksillä on vähän turhaa vielä :)
Toki!! :) Harmittaa vaan kun toimiva aine mennään kieltämään, ja nyt sitä saa vain ulkomailta tilaamalla. Tuskimpa Craze jne nyt sen turvallisempaa on..

Jos tota crazea raapasis purnukan tilaukseen kun tässä on pikku punttikipinä iskineyt pidemmän tauon jälkeen...

Pikku lisä boostia sille kipinälle siis!

Sain kaverilta treeniin maistiaiset ja ei kyllä hintansa väärti ole.. minun mielestä jää 100-0 ainakin oxyelite proolle!

Empä taida tilata..

Ottamatta kantaa kellä craze potkii ja kellä ei, niin mitä ite noita käyttänyt, niin VARSINKIN craze kannattaa ottaa varmasti tyhjään vatsaan.. (itse vedän mielellään 2-3h viimeisestä ateriasta).

Eiks kellään oo vieläkään jacked microsta kokemuksii? (yritin tilailla sitä kun se julkasitiin, mutta joku nettipulju ei suostunut sitä Suomeen toimittamaan)

Joku oli tossa Xpandii hehkutellut, itsellä oli suuret odotukset sitä kohtaan, mutta korvien/naaman kihelmöintiä lukuunottamatta en huomannut vaikutusta muutaman viikon käytöllä.. eli oli pettymys..

Eiks kellään oo vieläkään jacked microsta kokemuksii? (yritin tilailla sitä kun se julkasitiin, mutta joku nettipulju ei suostunut sitä Suomeen toimittamaan)

Tämmösen nyt äkkiseltään bongasin : "Totaalinen pettymys. Alkuperäisestä Jack3d -tuotteesta ei ole kokemuksia, mutta tällä ei ole mitään vaikutusta itseni kohdalla. Käytin yhden kuurin Crazea tätä ennen ja se tuote pesee tämän 100-0. * "

^tänks.

Voihan paska.. ois toivonu jotain yhtä tajunnanräjäyttävää ku ekat jack3d treenit aikoinaan.. se huba tietty loppu lyhyeen kiitos kasvavan toleranssin, mut kyl lämmöllä muistelee.. =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^tänks.

Voihan paska.. ois toivonu jotain yhtä tajunnanräjäyttävää ku ekat jack3d treenit aikoinaan.. se huba tietty loppu lyhyeen kiitos kasvavan toleranssin, mut kyl lämmöllä muistelee.. =)

Voi se silti olla toimivaa, vaikka se ei jollain ookkaan toiminu. Ei kannata vielä luovuttaa siis. :)

Gymshopista sai vielä kuukaus takaperin, näky vielä nettikaupassa viimeviikolla, nyt ovat vetäneet ilmeisesti pois. Jännää.

24g blendistä 9g on hiilaria eli "vaikuttavia" ainesosia on 15g yhteensä.Tässäkin varmaan aliannostetut ainesosat...Oon joskus kokeillut ja ei antanut potkua treeneihin melkein yhtään, vaikka olen tosi herkkä stimulanteille.

Molempia oon siis kokeillut näytteinä, mutta en varmaan ikinä ostaisi noita..Esim. Superpump max:issa lukee joidenkin ainesosien kohdalla grammamäärät (leusiini,sitrulliini ja kreatiini), joten tietää, kuinka paljon saa ainakin näitä ainesosia.

Ite tykkään muuten tosta super pump max:ista, 2 annoksessa 4g sitrulliinia, 4g leusiinia ja 1g carnipurea (ja muita prop. blendin ainesosia).Toimii hyvin!Fruit punch ei ole niin hyvää, mutta Orange oli tosi hyvää, maistui ihan fantalle :thumbs:

E: Mulla on siis tota superpumppia pirusti näytteinä, en varmaan sitäkään ostaisi ainakaan normaalihinnalla, koska tulee vedettyä 2 annosta kerralla ja tulis aika kalliiksi :D

Ekaa kertaa kokeilin tänään tuota Mutant Ragea. Helvetinmoinen pettymys, ei ainakaan mulla toiminut yhtään. En huomannut mitään erilaista fiilistä, enkä pumppia, eroa keskittymisessä tai minkäänlaista piristystäkään en kokenut. En nyt sano että tällä aineella olisi ollut mitään vaikutusta, mutta tänään oli ainakin selkätreenin alkuun melkosia keskittymisvaikeuksia. Yritä siinä sitten kulmasoutua tehdä kun ajatukset pyörii kaikessa muussa kuin siinä raudan nostossa ja varmaan jatkuvasti tuijottelin muualle, tai ainakin oli semmonen olo. Enpä tiedä mistä tämäkin sitten johtui tänään.

Otin tuon etiketin mukaisen suositellun 1 scoopin aika tyhjään mahaan n. 15-25min ennen reeniä. Viime ruokailusta oli 2-2½h aikaa ja päivän ainoasta kahvikupista 1-1½h. Boostereita en ole ennen käyttänyt.

Eikös joitakin treeniboostereita pidä vetää muutama kerta, että ne alkaa toimia paremmin? Onhan se tietty niin yksilökohtaista kellä nää mitenkin toimii. Kaverilta koitin kerran joskus vanhaa Jack3dia ja kyllä se ainakin potki ihan mukavasti ja teki tuota pistelyä eri paikkoihin. Aika jännä, että tämä ei aiheuttanut minkäänlaista pistelyä vaikka sisältääkin beta-alaniinia, tosin ei kerrota kuinka paljon.

Noh koittelen vielä tämän viikkoa ja isontelen vaikka annosta, jos ei ala toimia niin kyllä vituttaa kun tuhlasin rahat tähän, enkä ostanut vaan suorilla 10 euroa kalliimpaa Crazea. Teen ennen jokaisen tuotteen ostoa sopivasti researchia netistä ja tätä oli ulkomaisilla sivuilla ihan hyväksi suositeltu, eli en ostanut aivan randomilla vaan jotain hyvältä kuulostavaa kamaa. Tosin kuten sanoin, onhan tää vaan niin yksilökohtaista. Mulla ei ainakaan vielä potkinut, kenties jollain muulla potkii.

Zone-sarja -42%
Kokeilin tänään tuota Myo-Blitziä, kun halvalla sai. Makuna fruit punch, joka oli tosi hyvä. Salilla tein ensiksi ennätyssarjan penkissä ja samaan syssyyn huidoin vielä uuden ykkösmaksiminkin, että suosittelen. Tätä ennen mennyt lähinnä Crazea ja nappivalinta oli kyllä tää semistimuton Myo-Blitz sen rinnalle. Sellaista energisyyden tunnetta tästä ei niin tule, mutta rauta liikkui!

onkos kukaan täällä testannut tuota 1.M.R tuotetta? saisi tällä hetkellä suht hyvään hintaan deal of the week tarjouksella suomalaisesta nettipuljusta. mainospuheet on mainospuheita, mieluummin katson mitä esim täällä jengi puhuu kaikenmaailman tuotteista, saa ainakin rehellistä ja suoraa palautetta :D

edit. tuossa linkki kuvahaulla vastaan tulleseen kuvaan kyseisestä tuotteesta http://supplementcentral.co.za/wp-content/uploads/2012/04/image_24597_450_white.jpg

Huhuja liikkuu, että jotkut lisäravinteet näkyisi huumetestissä. Mulla olisi työjuttujen tiimoilta sellainen edessä joulukuussa ja kaapista löytyy Craze, Myo-Blitz, dmaa, Axon ja Demiurge. Oma logiikka sanoo, että ainakaan tuossa Myo-Blitzissä ei mitään epäilyttävää ole, mutta nuo muut varmaan parempi pitää kaapissa nyt hetken ajan. Vai onko huhut vain huhuja?

Huhuja liikkuu, että jotkut lisäravinteet näkyisi huumetestissä. Mulla olisi työjuttujen tiimoilta sellainen edessä joulukuussa ja kaapista löytyy Craze, Myo-Blitz, dmaa, Axon ja Demiurge.

Kävin myös huumetestissä (kusitesti) työterveystarkastuksen yhteydessä. Craze + Demiurge combon olin vetänyt edellisenä päivänä sekä Axonia muutama päivä aikaisemmin. Mitään ei näkynyt testeissä.

Dexaprine v2:en sisältämät (alfa-)metyylisynefriini ja n,n-dimetyyli-A-metyylifenetyyliamiini luultavasti aiheuttavat amfetamiinipositiivisen tuloksen testissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom