Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuota Myo-Blitziä ostin nyt kun sitä halvalla sai. Ekan kerran huitasin tänään naamariini sitä.

Ensireaktio = Maistuu vehkeelle :D Ite otin sitä vesimeloonin makusta enkä kyllä mausta liiemmin pitänyt. Eikai sillä niin väliä ole, senku lorauttaa kurkusta alas enempiä miettimättä.

Olo salilla ei ollut oikeastaan mitenkään erilainen, ei mitään (ainakin Jack3dille ja Mutantille) tyypilistä "kihelmöintiä" tai energiaa. No so vot, reeni käyntiin (maanatai penkkipäivä, nannaa :)) ja painot liikku. En tiiä oliko muutenvaan hyvä päivä tai jotain mitälie placeboa, mutta hyvin tuntu kulkevan. Oikea yllätys tulikin sitte ku oli penkkisarjat höylätty ja siirryin vinopenaan. VOI HERTTINEN! En oo koskaan semmosta pumppia saanu rintoihin. Samoin kävi kun alko haukkoja vääntämään. Siis semmoset pumpit sai lihaksiin, että meinas oikeen itku tulla.

Minulle siis ainakin näin alustavasti näyttää toimivan aika hyvin. Ei se mitään haittaa, vaikkei sitä semmosta "fiilistä" saa, kyllä salilla keskittyneenä pysyy ilman mitään mömmöjäkään, mutta kyllä tommonen sarjakestävyydes + pumppi kelpaa :) Suosittelen! :thumbs:

DMAA:n markkinointikiellosta huolimatta myynti on laillista Suomessa.

Itse en kutsuisi tuotteiden takaisinvetoa markkinointikielloksi. Lainsäädäntö ei rajoita tuotteiden tilaamista ulkomailta, mutta kerroppa yksikin myyntipiste, mistä tuotetta saa Suomesta? Kun taas tuote (jos näin ei ole jo tapahtunut) lisätään lääkeluetteloon, niin tämän jälkeen sen maahantuonti (käyttötarkoituksesta riippumatta) ei onnistu lakia rikkomatta ilman tarvittavia lupia.

Itse en kutsuisi tuotteiden takaisinvetoa markkinointikielloksi. Lainsäädäntö ei rajoita tuotteiden tilaamista ulkomailta, mutta kerroppa yksikin myyntipiste, mistä tuotetta saa Suomesta? Kun taas tuote (jos näin ei ole jo tapahtunut) lisätään lääkeluetteloon, niin tämän jälkeen sen maahantuonti (käyttötarkoituksesta riippumatta) ei onnistu lakia rikkomatta ilman tarvittavia lupia.
Jos sitä jossain myydään niin sitä ei saa mainostaa. Lääkeluotteloon lisäämisen seuraukset on selvät ellei poikkeukslupia anneta mitä tuskin annetaan tässä holhousyhteiskunnassa.

Mikään laki Suomessa ei kiellä minua myymästä DMAA:ta sisältäviä tuotteita tällä hetkellä. Korjatkaa jos olen väärässä.

Mutant Ragea lähti tilaukseen. Onko kenelläkään kokemusta tästä aineesta? Englannin kielisiltä sivuilta löyty tästä ihan hyvääkin palautetta. Pakkaus on 960g ja scooppi 24g, yhestä pöntöstä siis 40 annosta tuolla määrällä joka on hintaan nähden ihan kova sana, mikäli nyt ei toleranssi nouse kovin nopeaan.

Laitellaan kokemuksia sitten kunhan saan purkin käsiini.

Tuota Myo-Blitziä ostin nyt kun sitä halvalla sai. Ekan kerran huitasin tänään naamariini sitä.

Ensireaktio = Maistuu vehkeelle :D Ite otin sitä vesimeloonin makusta enkä kyllä mausta liiemmin pitänyt. Eikai sillä niin väliä ole, senku lorauttaa kurkusta alas enempiä miettimättä.

Olo salilla ei ollut oikeastaan mitenkään erilainen, ei mitään (ainakin Jack3dille ja Mutantille) tyypilistä "kihelmöintiä" tai energiaa. No so vot, reeni käyntiin (maanatai penkkipäivä, nannaa :)) ja painot liikku. En tiiä oliko muutenvaan hyvä päivä tai jotain mitälie placeboa, mutta hyvin tuntu kulkevan. Oikea yllätys tulikin sitte ku oli penkkisarjat höylätty ja siirryin vinopenaan. VOI HERTTINEN! En oo koskaan semmosta pumppia saanu rintoihin. Samoin kävi kun alko haukkoja vääntämään. Siis semmoset pumpit sai lihaksiin, että meinas oikeen itku tulla.

Minulle siis ainakin näin alustavasti näyttää toimivan aika hyvin. Ei se mitään haittaa, vaikkei sitä semmosta "fiilistä" saa, kyllä salilla keskittyneenä pysyy ilman mitään mömmöjäkään, mutta kyllä tommonen sarjakestävyydes + pumppi kelpaa :) Suosittelen! :thumbs:

En suosittele tota Myo-Blitzia, paljon parempaa saa halvemmalla (paitsi nyt on eräällä suomalaisella sivulla aika matala hinta, yrittää varmaan saada myytyä pois, koska sitä ei olla ostettu tms). Ainoa plussa tulee mausta (fruit punch), sitä vois litkia vaikka koko ajan, jos ei stimuja olis ;) Ja kun on nyt vielä prop. blendi niin tossa on varmaan ihan liian aliannostetut ainesosat, yli puolet varmaan kreatiinia jne..

Mutant Ragea lähti tilaukseen. Onko kenelläkään kokemusta tästä aineesta? Englannin kielisiltä sivuilta löyty tästä ihan hyvääkin palautetta. Pakkaus on 960g ja scooppi 24g, yhestä pöntöstä siis 40 annosta tuolla määrällä joka on hintaan nähden ihan kova sana, mikäli nyt ei toleranssi nouse kovin nopeaan.

Laitellaan kokemuksia sitten kunhan saan purkin käsiini.

24g blendistä 9g on hiilaria eli "vaikuttavia" ainesosia on 15g yhteensä.Tässäkin varmaan aliannostetut ainesosat...Oon joskus kokeillut ja ei antanut potkua treeneihin melkein yhtään, vaikka olen tosi herkkä stimulanteille.

Molempia oon siis kokeillut näytteinä, mutta en varmaan ikinä ostaisi noita..Esim. Superpump max:issa lukee joidenkin ainesosien kohdalla grammamäärät (leusiini,sitrulliini ja kreatiini), joten tietää, kuinka paljon saa ainakin näitä ainesosia.

Ite tykkään muuten tosta super pump max:ista, 2 annoksessa 4g sitrulliinia, 4g leusiinia ja 1g carnipurea (ja muita prop. blendin ainesosia).Toimii hyvin!Fruit punch ei ole niin hyvää, mutta Orange oli tosi hyvää, maistui ihan fantalle :thumbs:

E: Mulla on siis tota superpumppia pirusti näytteinä, en varmaan sitäkään ostaisi ainakaan normaalihinnalla, koska tulee vedettyä 2 annosta kerralla ja tulis aika kalliiksi :D

Yksi purkki Crazea (grape) takana, ja nyt vedän ensimmäistä satsia Berry Lemonade makuista. Ei tätä edelleenkän huvikseen joisi, mutta maku on todella paljon parempaa edelliseen verrattuna. Suosittelen tätä.

Tai ainakin oli myyvinään. Tilasin, ja peruivat ilman selitystä tilauksen. Hienoa palvelua.

heh, mullaki kesti epäilyttän pitkään tuotteen toimitus(yli2 viikkoa), laitoin meiliä asiasta ja kappas tuli postissa 3 päivässä. (skenaario tapahtui lokakuun lopulla)

Itse en kutsuisi tuotteiden takaisinvetoa markkinointikielloksi. Lainsäädäntö ei rajoita tuotteiden tilaamista ulkomailta, mutta kerroppa yksikin myyntipiste, mistä tuotetta saa Suomesta?

Lue ylempi..

Sain kaverilta crazea testiin pitkästä aikaa ja suureksi yllätykseksi kyseinen tatina toimi tällä kertaa... Oli helpompaa keskittyä ja supistaa lihaksia, mutta ei tämä silti vanhan jackedin tasolle yllä... Maku oli vielläkin todella hirveä, kaikki jotka pitävät kyseisestä greippioksennus mausta ovat väärässä :D

Saako tuosta jacked microsta näytteitä ostettua mistään? Ei tee mieli hommata purkkia paskaa

Sama homma meikäläisellä et kiinnostas tietää saisko noit näytepakkauksii jostain kouvolan seudulta, kun viimeks tuli ostettuu crazee ja ei toiminu yhtään ni en viitti enää ostaa sikaa säkissä?? Tai oisko nettikaupoissa näytepakkauksii??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pystyykö jack3d:tä tilaamaan vielä Suomeen, vai jääkö ne tulliin? Jackin aiheuttamia pärinöitä on hieman ikävä ja Craze-purkki alkaa olla tyhjillään.. Toinen vaihtoehto olis tilata vaikka Adrena-G:tä tai jotain toista DMAA valmistetta ja ottaa Crazea lisäksi jos siltä tuntuu. Tiedättekö jotain muita hyviä DMAA tuotteita Adrenan lisäksi?

Pystyykö jack3d:tä tilaamaan vielä Suomeen, vai jääkö ne tulliin? Jackin aiheuttamia pärinöitä on hieman ikävä ja Craze-purkki alkaa olla tyhjillään.. Toinen vaihtoehto olis tilata vaikka Adrena-G:tä tai jotain toista DMAA valmistetta ja ottaa Crazea lisäksi jos siltä tuntuu. Tiedättekö jotain muita hyviä DMAA tuotteita Adrenan lisäksi?

Ihan sama se on tilaatko Jack3dtä vai jotain muuta DMAA-tuotetta. Jack3dssäkin se on se DMAA, mikä tekee siitä kielletyn.

Ihan sama se on tilaatko Jack3dtä vai jotain muuta DMAA-tuotetta. Jack3dssäkin se on se DMAA, mikä tekee siitä kielletyn.

Tiedän kyllä sen, mutta ehkä se ei tullut tekstissäni tarpeeksi selvästi esille. Kiinnostaa vaan tietää että, kannattaako noita edes alkaa tilaamaan. Toisaalta eikö kyseessä ollut vain myyntikielto, eli periaatteessa ne vois tulla läpi.. Eipä tiedä noista viranomaisista ikinä..

Tiedän kyllä sen, mutta ehkä se ei tullut tekstissäni tarpeeksi selvästi esille. Kiinnostaa vaan tietää että, kannattaako noita edes alkaa tilaamaan. Toisaalta eikö kyseessä ollut vain myyntikielto, eli periaatteessa ne vois tulla läpi.. Eipä tiedä noista viranomaisista ikinä..

Voi tilata. Ei ole lääkeainelistalla.

Voi tilata. Ei ole lääkeainelistalla.

Juurikin näin. Joskin niitä siis ollaan sinne lääkeainelistalle lisäämässä eli siinä vaiheessa kun näin käy, niin sen jälkeen homma meneekin hankalammaksi. Itse olen ainakin huomannut myös sen, että kovin moni näistä vanhoista DMAA-valmisteista on saanut uuden "paremman" version, josta DMAA on jätetty pois eli näyttäisi vahvasti siltä, että DMAA bänniä ollaan asettamassa ihan isommallakin rintamalla.

Sain kaverilta crazea testiin pitkästä aikaa ja suureksi yllätykseksi kyseinen tatina toimi tällä kertaa... Oli helpompaa keskittyä ja supistaa lihaksia, mutta ei tämä silti vanhan jackedin tasolle yllä... Maku oli vielläkin todella hirveä, kaikki jotka pitävät kyseisestä greippioksennus mausta ovat väärässä :D

Saako tuosta jacked microsta näytteitä ostettua mistään? Ei tee mieli hommata purkkia paskaa

Se on rypäleen "makuista", ei greipin.

grape = rypäle
grapefruit = greippi

Mikä olisi tällä hetkellä hinta/laatusuhteelta viisain ostos tehonlisääjäksi.. Aikasemmat kokemukset Jackedista ja oxyelite prosta, mielestä oxy oli parempaa... Mutta tämän hetken suomen valikoimasta kyse?

Mikä olisi tällä hetkellä hinta/laatusuhteelta viisain ostos tehonlisääjäksi.. Aikasemmat kokemukset Jackedista ja oxyelite prosta, mielestä oxy oli parempaa... Mutta tämän hetken suomen valikoimasta kyse?

Driven Sports Craze ehdottomasti. Paras tehonlisääjä jota olen tähän mennessä kokeillut. Kummatkin maut (candy grape, berry lemonade) ovat aivan hirveän makuisia mutta tuote toimii.

Juurikin näin. Joskin niitä siis ollaan sinne lääkeainelistalle lisäämässä eli siinä vaiheessa kun näin käy, niin sen jälkeen homma meneekin hankalammaksi. Itse olen ainakin huomannut myös sen, että kovin moni näistä vanhoista DMAA-valmisteista on saanut uuden "paremman" version, josta DMAA on jätetty pois eli näyttäisi vahvasti siltä, että DMAA bänniä ollaan asettamassa ihan isommallakin rintamalla.

Harmi jos näin on, sillä vaikuttaisi siltä että itselleni juurikin tuo DMAA on SE buustaava aines. Ainakin sen verran Crazea tujumpaa tavaraa on tuo Jack3d.. Tosin päässä humisi välillä aika huolestuttavasti..:lol2: No voihan sitä tilailla vielä varastoon jos haluaa.

dmaa ihan ok aine mutta siihen kasvaa toleranssi törkeän nopeasti, kutistaa verisionia ja aiheuttaa crashin.

Ja se fiilis minkä Crazesta saan itse ainakin päihittää dmaa boosterit 100 - 0.
Kaikilla ei kaikki aineet toimi ja vaikka toimisikin niin ei välttämättä samalla tavalla.

#1 Craze

#2 Dymatize Xpand / SAN Fierce Domination
+ 300mg Alpha GPC
+ 2g ALCAR

ProSupps Hyde tutustumisen arvoinen tuote dmaa faneille ;o

Back
Ylös Bottom