Heittäkääpäs nyt mulle pari esimerkkiä laadukkaimmista hera protsku tuotteista, tänään pitäs alkaa tilailemaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heittäkääpäs nyt mulle pari esimerkkiä laadukkaimmista hera protsku tuotteista, tänään pitäs alkaa tilailemaan!
Sori jos tuli vähän väärään osoitteeseen, alkaa mennä nää kaikki sekasin ku sata sivua auki kerralla:DOlette varsin oikeassa ketjussa. Kyllä ne kaikki on pääsääntösesti hyviä. Turhaa on liikaa alkaa maksamaan kuitenkaan. Esimerkiks whey-80 on aika halpaa ja mielestäni hyvää.
DMAA on kuitenkin nykyään kielletty ja mahdollisesti terveydelle vaarallinen, ja spekulointi sen tehosta ravintolisänä on turhaa.
Halusin kysyä että onko ribbed hardcore hyvä rasvanpolttaja ja lisääkö se jaksamista esim juoksussa. ja haitaako se jos 14v otta niitä salilla olen joka päivä melkein ja uimassa myös
Myo-Blitzistä sen verran, että tietääkö kukaan joka on käyttänyt löytyykö se näyteannospussi sieltä purkin pohjalta?(en rupea kaivamaan) Ja jos se on siellä niin miksi ihmeessä se on siellä?
Eviralta saamani teidon mukaan DMAAta oltaisiin lisäämässä lääkeluetteloon, jos näin ei ole jo tapahtunut, jonka jälkeen sen tuonti maahan yksityiskäyttöön on myös kielletty...
koska tofleranssia ei siihen tuu samanlaila ku noihin dmaa-paskoihin..
kandee muistaa et purkin hinta ei välttämättä meinaa mitään, vaan se annostus paljo sitä pitää vetää.. tuol joku kyseli halvemmista toimivista ja craze oli kallis, mut jackedii vedin ite sillon joskus sen 2-3 scoops, ja crazea vuoden käytön jälkeen vieläkin sen 1 scoops.. koska tofleranssia ei siihen tuu samanlaila ku noihin dmaa-paskoihin..
löytys yks "täys" napalm (yks annos otettu) + näytepusseja (eli yhteensä yli kokonainen purkillinen), jos joku haluu tulla hakee halvalla tiksistä..
Jännä muuten, tuotahan saa vieläkin suomesta ostettua ihan normaalisti. koskahan siihen tulee paussi.
DMAA:n markkinointikiellosta huolimatta myynti on laillista Suomessa.Myyntihän on jo laitonta Suomessa että sinällään hassua...